1. Samochody
  2. Volkswagen

Volkswagen - Volkswagen

Volkswagen
Volkswagen

Nazwa Volkswagen w wolnym tłumaczeniu z języka niemieckiego oznacza "samochód dla ludu". Zanim jednak auta tej marki tak się nazywały i powstał pierwszy zalążek, z którego wyrosła całkiem niezła część drzewa genealogicznego niemieckiej motoryzacji, trzeba przenieść się w lata trzydzieste dwudziestego wieku.

Najlepiej oceniany

Volkswagen New Beetle

Volkswagen New Beetle

 

4.72

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Volkswagen up!

Volkswagen up!

Spalnie w mieście:
5.8l/100 km

Spalnie w trasie:
4.6l/100 km

Najmniej usterek

Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

 

95% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Volkswagen


 


 

Informacje o samochodach marki Volkswagen

Nowy Volkswagen Touareg - premiera w marcu

wydarzenia 12-02-2018

Nowa generacja Volkswagena Touarega zbliża się wielkimi krokami. Niemiecki producent zaprezentuje flagowego SUV-a już pod koniec marca.

Volkswagen Golf Sportsvan - polskie ceny

wydarzenia 31-01-2018

Volkswagen Golf po face liftingu, zaprezentowany na jesiennych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, jest już dostępny w polskich salonach.

Volkswagen Up GTI w sprzedaży - znamy cenę

wydarzenia 22-01-2018

Volkswagen wprowadza na rynek model up! w wersji GTI. Jest to auto o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem i usztywnionym zawieszeniem.

Nowy Volkswagen Jetta nie dla Europy

wydarzenia 16-01-2018

Podczas salonu samochodowego w Detroit Volkswagen pokazał nową generację modelu Jetta. To już siódma odsłona niemieckiego sedana.

Nowy Volkswagen Jetta - niedostępny w Europie

Aktualności 15-01-2018

Na targach w Detroit zadebiutował właśnie jeden z najważniejszych modeli dla koncernu Volskwagen. Kolejne wcielenie Jetty lada moment trafi na ulice za wielką wodą.

Volkswagen Jetta zadebiutuje w Detroit

Aktualności 18-12-2017

Niemiecki producent opublikował kolejne grafiki ukazujące kolejne wcielenie popularnego modelu Jetta. samochód zadebiutuje na salonie motoryzacyjnym w Detroit.

Volkswagen e-Golf - cztery razy taniej, niż spalinowym

wydarzenia 28-09-2017

W przeprowadzonym właśnie XIV Superteście Ekonomii, Volkswagen e-Golf osiągnął imponujący wynik, z zasięgiem ponad 300 kilometrów.

Volkswagen i Nissan wyprodukowali po 150 mln aut

wydarzenia 20-09-2017

W ostatnich dniach zarówno Volkswagen, jak i Nissan, poinformowały o wyprodukowaniu łącznie po 150 mln samochodów.

Volkswagen California - gra skojarzeń

pierwsza jazda 19-09-2017

Kamper – czyli wycieczka, California – znaczy surfing. Do Stanów trochę za daleko, ale może by tak posurfować w Skandynawii?

Volkswagen Tiguan Allspace już w polskich salonach

Aktualności 18-09-2017

W zeszłym roku poznaliśmy nową generację Volkswagena Tiguana, a teraz przyszedł czas na powiększoną wersję - Allspace. Samochód lada moment trafi do polskich salonów, a tymczasem importer opublikował cenniki. Najtańszy wariant z silnikiem 1.5 TSI kosztuje 117 090 zł.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Volkswagen

yemet o Volkswagen Phaeton 2003-

Samochód jest niesamowity. Jest bardzo komfortowy i pewnie sie prowadzi. Zdecydowalem sie na lekkie podkrecenie silnika, przez chip tuning w profesjonalnej firmie, samochod zyskal 67KM i prawie 170Nm momentu obrotowego. Osiągi wzrosły delikatnie, choc mimo wszystko odczuwalnie... Spalanie również delikatnie sie podniosło, ale są to tak niewielkie ilości, że praktycznie niezauważalne. Solar-dach, świetna funkcja szczególnie na krótkich odcinkach - doładowuje akumulator, mozna korzystac z calej elektorniki na postoju bez obaw przez długi czas. Oczywiscie webasto - nie wiem czy jest w kazdym phaetonie, moj posiada, rzadkosc w A8 - bo za sowita doplata w nowych modelach, wiec malo kto sie decydowal. Naped 4x4. Niepozorny wyglad, nie rzuca sie w oczy. Wiekszosc ludzi mysli, ze to jakis przerosniety passat, badz w ogole nie zwraca uwagi. Tylko nieliczni, rzeczywiscie zdaja sobie sprawe co to jest. Mysle, ze kazdy kto sie przejechal tym samochodem od razu go kupi, bo jest naprawde genialny, bardzo bogate wyposazenie, praktycznie w kazdym modelu... zalet moznaby wymieniac i wymieniac... do tej pory bezawaryjny (po roku), polecam przeglady w aso... Samochód przy 120-180km/h pali okolo 10-12l/100km przy 250km/h - wskazania komputera po ustabilizowaniu tej prędkości na równej drodze (oczywiście w niemczech) 15.7l/100km. Wedlugo moich pomiarow, czyli bak do pelna przejechane 100 km i dolewamy wyszlo, ze przy 120-160km/h na trasie samochod spala mniej więcej 10l przy jezdzie na tempom... czytaj więcej

Kamilkov o Volkswagen Touareg 2003-2007

Touareg to świetne auto nadajace się do powolnego krążenia po mieście, pędzenia po autostradzie, oraz brodzenia w delikatnym terenie pneumatyczne zawieszenie poprawnie radzi sobie z gorszymi nawierzchniami przez co jazda jest w zadowalajacym stopniu komfortowa, dodajac do tego moc jaką dysponuje wersja v10 wydawać by się mogło że nic więcej do szczęścia nie potrzeba. Niestety mina rzednie gdy uświadomimy sobie że z pracownikami na naszej zaprzyjaźnionej stacji paliw widujemy się częściej niż ze swoją kochanką, niestety coś za coś takie stado trzeba czymś napoić ale jeśli Twój Touareg nie sprawia Ci dodatkowych kłopotów typu fochy elektroniki tudzież kończący sie sterownik skrzyni biegów będziesz w stanie wybaczyć jego apetyt na paliwo uśmiechając się za każdym razem gdy depniesz gaz "do dechy" :) a teraz kilka rad dla przyszłych nabywców wersji v10 po pierwsze te silniki są praktycznie niezniszczalne o ile na czas były wykonywane czynności eksploatacyjne mam tu na myśli wymiany oleju rozrząd jest na kołach zębatych więc można rzec bezobsługowy jeśli chodzi o pompowtryski beda one sprawowac sie jak nalezy o ile nie wlejemy do zbiornika jakiegos syfu z "oszczednosci" kierowcy mietka. Ważna rzecz przy oględzinach to stan turbin jeśli auto wydala siwy dym to lepiej sobie takowe odpuscic jesli turbiny swiszcza ze az slychac je w srodku przy normalnej jezdzie to tez zly znak ogolnie warto obejrzec na miarce oleju czy nie jest zbyt przepracowany tj czarny smolisty bez lepkosci je... czytaj więcej

Czarek o Volkswagen Phaeton 2003-

kupilem Phaetona 5.0 TDI jakies pol roku temu, wczesniej przez rok jezdzil nim dobry znajomy. Pierwsze wrazenie: autko jest na prawde swietne, bezpieczne, jak na razie bezawaryjne. Wiem, ze ma przejechane okolo 250tys (na liczniku 150tys), sprawdzilem je bardzo dokladnie w VW i kompletnie nic mu nie dolega. Co do prowadzenia sie auta i komfortu jazdy, wczesniej mialem Audi A6 3.0 TDI Quattro z 2005r (nowy model) w full opcji wiec mam niezle porownanie komfortu. Generalnie Audi A6 i Phaeton do dwie rozne klasy auta - oczywiscie z korzyscia dla Phaetona. Jest nieporownywalnie wygodniejszy, cichszy, znacznie lepiej dopracowany, w ogole inny odbior samochodu przez kierowce (a ja robie 80-100tys km rocznie wiec sporo). Dwie uwagi: audi mialo moim zdaniem wygodniejszy system radia/nawigacji no i mimo wszystko uwazam, ze lepiej prowadzilo sie w zakretach (to jest chyba jak dotad jedyny zauwazalny przeze mnie maly minus Phaetona). Przy wiekszych predkosciach w zakretach czuc, ze to jest masywny pojazd i ma sie wrazenie, ze wyrzuca go z zakretu. Ja jezdze autem od zimy wiec nigdy nie sprawdzalem jak to sie ma do faktycznej przyczepnosci auta (jezdzilem raczej ostroznie w sniegu na autostradach) ale musze powiedziec, ze nawet przy duzych predkosciach w sniegu 4x4 robi swoje i auto praktycznie w ogole sie nie slizga wiec byc moze to wrazenie w zakretach nie jest powiazane z ewentualnym wyrzuceniem z zakretu. No i oczywiscie jeszcze jedna uwaga, pneumatyczne zawieszenie to prawdziwy l... czytaj więcej

VW Golf IV - magiczny przełącznik

Witam, jestem nowy i szukam pomocy. Opiszę sytuację poniżej.nnKupiłem auto w październiku (Golf IV TDI 110 KM) i ma ono magiczny przełącznik wiodący od akumulatora do pompy wspomagania (chyba) . Problem polega na tym, że na 1 opcji przełącznika auto odpala normalnie, ale często nie załącza się turbina, w dodatku jak zostawie na tej pierwszej opcji auto, to rozładowuje mi akumulator. nn2 tryb tego przełącznika wygląda tak, że auto ma moc wszystko gra, ale czasem nie mogę go odpalić, rozrusznik kręci, ale nie może załapać. Dlatego zawsze zostawiam na noc auto na tej drugiej opcji, rano próbuje go odpalić, czasem załapie, czasem nie, jeśli nie, to przełączam na 1 opcję i auto odpala, następnie idę przełączyć na 2 opcję żeby auto miało moc, wtedy silnik czasem gaśnie, czasem wszystko jest normalnie.nnPoniżej foto, jak to wygląda:nzdjęcie czytaj więcej

Golf 3 naprawa

WitamnMam nadzieję, że temat umiesciłem w odpowiednim dziale.nZakupiłem pare miesięcy temu samochód golf 3 rok produkcji 1992 silnik 1.8 benzyna.nZajechałem do stacji kontroli pojazdów, bo coś mi szarpało na biegu 1 i 2.nMechanik przy okazji sprawdzl samochód i ustalił, że do wymiany jest:nPoduszka silnika prawa tył i przód, wachacz przód przód, plecionka wydechu, strumienica, tuleje belki tył, szczęki, podstawa przepustnicy.Koszt czesci oraz robocizny wyliczyli mi na okolo 1100zł.nWiadomo samochód jest dosc stary i chciałbym pojeździć nim jeszcze okolo 1 rok, potem coś lepszego kupie i zastanawiam się czy warto tyle w niego włożyć? Dodatkowo ostatnio silnik pracuje nierówno(daje wysokie obroty, po chwili zmniejsza)nie wiem jaka jest tego przyczyna(na kontroli widzieli to i powiedzieli ze moze to z powodu uszkodzonych poduszek silnika i podstawy przepustnicy ale nie sa pewni, czy po wymianie bedzie okej z obrotami) co nie pomaga mi w podjęciu decyzji. Może mógłbym liczyć na jakąś rade?. Może z wymienionych cześci cos nie musi być wymienione(chodzi o to zeby samochód jeździł w miare bezpiecznie).nZ góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam :) czytaj więcej

Volkswagen CC

Ludzie! Naprawde nie ma się czym zachwycać. Auto owszem ładne, ale nie szata zdobi .... opinie o CC piszą zwykle użytkownicy świeżo po zakupie, ahh, ehhh.... ja tym autem przejechałem prawie 70 tys. km. To jest zwykła kpina, że ten samochód niby pretenduje do klasy premium, bo poza wyglądem nic z jakości w sobie nie ma. Zawieszenie - wydaje z siebie idiotyczne odgłosy dudnienia, jakby się wiozło deski w bagażniku, najmniejsza nierówność poprzeczna, dołek i dudni. Największa wada - każda cześć nadwozia wydaje jakieś dźwięki, a najbardzie deska, która jest kompletnym skrzypem. Przyspieszasz - trzeszczy, hamujesz - trzeszczy, ostro skręcasz - trzeszczy, zmianiasz temperaturę - trzeszczy, okropność. Jak wpadniesz w dołek, szczelinę, nie mówiąc o torowisku to makabra i łomot karoserii i zawiechy. Po prostu mała sztywność nadwozia. Nie jeździłem wczesniej nie wiadomo czym, zwykle auta klasy Passka, ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem. O zaletach nie będę sie rozpisywać, bo nie o to tu chodzi. Pozdro i trzymajcie sie z daleka od tego grzmota. czytaj więcej

Volkswagen Opony

Volkswagen - Opony

Volkswagen Części samochodowe

Volkswagen - Części samochodowe
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Już latem łatwiejszy przejazd Zakopianką
Już latem łatwiejszy przejazd Zakopianką
W połowie sierpnia kierowcy jadący Zakopianką będą mogli skorzystać z nowo wybudowanego węzła drogowego w Poroninie. Marszałek województwa małopolskiego zapewnił, że wszystkie prace postępują zgodnie z harmonogramem.