1. Samochody
  2. Toyota
  3. C-HR
  4. Testy zderzeniowe
Toyota

Toyota C-HR - Zobacz testy zderzeniowe

Toyota
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Toyota C-HR. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Honda Stream

Przebadano model Stream 1.7 SE VTEC (RHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

Mercedes Klasa ML

Przebadano model Klasa ML Mercedes Benz ML320 CDI, nadwozie duźy terenowy 4x4, klasa terenowy, rok modelowy 2008, masa 2204kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Ka

Przebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Tiguan

Przebadano model Tiguan VW Tiguan 2.0 diesel 'Trend'/'Fun', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Focus

Przebadano model Focus Trend 1,6 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Kia Venga

Przebadano model Venga 1.4 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1220kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 107

Przebadano model 107 testowany model: Toyota Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Skoda Citigo

Przebadano model Citigo VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot iOn

Przebadano model iOn Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi A3

Przebadano model A3 1.6 (RHD), nadwozie trzydrzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1340kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota GT86 po tuningu TRD
Toyota GT86 po tuningu TRD
Inżynierowie Toyota Racing Development wzięli na warsztat i profesjonalnie stuningowali kolejne auto. Tym razem wybór padł na słynne, tylnonapędowe coupé GT86. Tak powstała wyjątkowa Toyota GT86 TRD Special Edition.
Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp