Samochody > Toyota > Avensis > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Toyota Avensis

Łączna ocena

4.63

Toyota Avensis – oceny kierowców

Samochody Toyota Avensis zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 415 razy. Łączna ocena to 4.63 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.69, silnik – 4.57, komfort jazdy – 4.70 i jakość i awaryjność – 4.54.

Użytkownicy samochodów Toyota Avensis

Ubywa mi płyn chłodniczy przez przelew zbiorniczka

Witam jestem użytkownikiem Toyoty Avensis 2.2 D4D 2005 rok jestem pierwszym włascicielem auto ma przejechane 112 tys km, od ponad 6 miesiecy zauwazylem ze mi ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrownawczego ale za bardzo do tego nie przywiązywałem uwagi. Jestem obecnie w Anglii polskim autem i co sie okazuje ostatnio wracalem z Polski z urlopu i zauwazylem ze powyżej prędkości 160km podnosi mi sie temperatura ale automatycznie wlaczają sie wentylatory i zbijaja do odpowiedniej temperatury no ale oczywiście stanąłem i patrze pod maske i co sie okazuje ze wszystko jest zalane płynem chłodniczym. No ale dojechałem do anglii, nie przekraczałem prędkości 120km. Na następny dzień zaglądnąłem do mechanika ( polskiego) ten od razu mi powiedział ze prawdopodobnie jest to uszczelka pod głowicą, no i faktycznie założył czujnik cisnienia na zbiornik wyrównawczy ( u nas w polsce tak samo sie sprawdza ta uszczelke) no i okazuje sie ze jest to uszczelka pod głowicą. No ale c,o chcialem to zrobic w anglii ale nie moglismy nigdzie dostac tej uszczelki tylko salon toyoty i co sie okazuje ze jest to wada fabryczna tego modelu i wymieniaja ta usterke za darmo byl maly problem gdyz mojej toyocie mineły 5 lata a oni to robia w ramach pogwarancji do 5 lat, ale po telefonie do toyoty motor poland dowiedzialem sie ze ten okres zostal wydłużony do 7 lat no i za pomoca toyoty motor poland mam praktycznie nowy silnik i nic mnie to nie kosztowało i co jeszcze przy tym problemie strasznie mi dzwon... czytaj więcej

elektronika

PRzeklejam opis innego usera: podzespoły: - kierownica z tempomatem: wersja prestige lub sol plus montaż: - ściągamy fabryczną kierownicę: 2 śrubki torx po bokach[ trzeba je wypiąć w bok], wyciągamy poduszkę i odpinamy od kierownicy[ przy poduszce na wyłączonej stacyjce] oraz odpinamy od kolumny i zwijacza kable od sterowania kierownicą - kluczem 17 odkręcamy nakrętkę na kolumnie kierowniczej[ ale nie wykręcamy jej zupełnie, kierownica jest na wieloklinie i trzeba będzie ją wyszarpnąć całą mocą - nakrętka zabezpieczy przed wyrwaniem i zniszczeniami], jak odskoczy odkręcamy i zdejmujemy - zakładamy kierownicę z tempomatem[ wiązka w kierownicy + 2 kablami od tempomatu] i podłączamy - rozkręcamy plastiki na kolumnie kierowniczej: musimy dostać się do wyjścia ze zwijacza i do wtyczki wiązki na kolumnie: tempomat to dwa kable[ wcześniej musimy zobaczyć : jeden musimy podłączyć do komputera[ za schowkiem o prawej stronie: 2 wtyczka od góry 24 pin patrząc od kabli: komputer może być w metalowej obudowie zanitowanej - trzeba się pomęczyć] drugi to masa - skręcamy wszytko i sprawdzamy czy zapala się na zegarach cruise czas: około 2 godz trudność: gdyby nie metalowa obudowa na komputerze byłaby łatwa czytaj więcej

Ubywa mi płyn chłodniczy przez przelew zbiorniczka

WITAM OPISANY PRZEZ ZE MNIE PROBLEM POMÓGŁ BARDZO DUŻEJ GRUPIE UŻYTKOWNIKÓW SAMOCHODU TOYOTA AVENSIS. CHCIAŁBYM DODAĆ ŻE 22.09.2011r. MOJE AUTO PO PRZEJECHANIU 8 TYŚ. KM STRACIŁO MOC I TURBO WYDAWAŁO PRZERAŹLIWY DZWIĘK. ZGŁOSIŁEM SIĘ DO SALONU W KTÓRYM NAPRAWIALI MI WCZEŚNIEJSZĄ USTERKĘ OKAZAŁO SIĘ ŻE OSTATNI REMONT NIE PRZYNIÓSŁ REZULTATU A CO WIĘCEJ USZKODZIŁ TURBINE. TOYOTA MA PROBLEM Z TYMI SILNIKAMI O CZYM POINFORMOWAŁ MNIE MENAGER SERWISU - OKOLO 30TYŚ SILNIKÓW JEST DO WYMIANY. BYŁEM W SZOKU ŻE WCZEŚNIEJSZA NAPRA -BARDZO DROGO BO OKOŁO 5 TYŚ FUNTÓW OCZYWIŚCIE JA NIC NIE PŁACIŁEM BYŁA ZBYTECZNA. ZOSTAŁEM POINFORMOWANY ŻE TYM RAZEM WYMIENIĄ MI SILNIK NA NOWY CO ZA TYM IDZIE TURBO KTORE BYŁO USZKODZONE RÓWNIEŻ JEST DO WYMIANY ALE TURBO MUSZKE KUPIĆ SAM ALBO U NICH W SALONIE KOSZT OKOŁO 1500 FUNTÓW TULE SAMO W POLSCE 8 TYŚ ZŁ ALE JESZCZE JEST NIEZAWODNE ALLEGRO AKURAT UDAŁO MI SIĘ ZNALEŹĆ TURBO NIBY NOWE ZA 2 TYŚ ZŁ KUPIŁEM SPROWADZIŁEM DO ANGLII ZAŁOŻYLI MI W SALONIE OCZYWISCIE PODBILI GWARANCJE 12 MIESIĘCY NO I JAK NARAZIE JEŻDZE ZOBACZE JAK DŁUGO NA WSZYSTKO OTRZYMAŁEM 12 MIESIĘCZNĄ GWARANCJE I NIC NIE ZAPŁACIŁEM OPRÓCZ TURBA. czytaj więcej

problem z przeplywomierzem Toyota Avensis D-4D 2.0 2004

dwa lata temu mialem problem z samochodem,dymil i tracil moc,szczegolnie w jezdzie pod gore.Niestety dazialo sie tak nawet gdy wjezdzalem pod niewielkie gorki. Omijajac autoryzowane stacje obslugi ,szukalem rozwiazania w warsztatach zajmujacych sie elektronika samochodowa.Podlaczanie pod komputer nie wykazalo przeplywomierza.Po 2 tygodniach "praktyk" zdiagnozowal problem,wypial wtyczke przeplywomierza i auto "ozylo". Przeplywomierz kupilem na ebay i dwa lata bylo w porzadku. Teraz problemy sie powtorzyly,kupilem na allegro przeplywomierz i........nic.Nastepny kupilem na allegro i....nic.Auto nie ma mocy,chociaz nie dymi.Na kompouterze zresetowano bledy i.....nadal nic. Co dziwne, przeplywomierz podpietey - nie ma mocy, przeplywomierz odpiety- jest moc i samochod jezdzi ,jak nowy.Jedynie co irytuje to kontrolka problemu silnika na konsoli(gasnie po zresetowaniu bledu w wyniku odpiecia przeplywomierza). Ktos moze wie o co kaman?W warsztacie uslyszalem,ze komputer wykazuje bledy EGR,ale dlaczego bledy wplywaja jak przeplywomierz jest podpiety,a nie maja wplywu jak jest odpiety?Jestem caly glupi.Prosze o pomoc czytaj więcej

Toyota Avensis kombi: Ave-nsis!

miałem przyjemność jeździć mondeo i avensis (modele zakupione w lutym 2006 - jeden firmowy (ale do użytku własnego, drugi prywatny). Mondeo to fajny samochód do jazdy, przy 2.0 w dieslu ma niezłe przyśpieszenie i dobrze się trzyma drogi, jednak po ok 0,5 roku silnik zaczyna klekotać jak stary "kubuś", po roku się zaczyna sypać. Avensis - może nie tak zrywny, ale jkultura pracy silnika jest super, no i może w środku trochę szaro, ale jakość materiałów b. dobra w porównaniu do mondeo. Tak więc każdy z tych maszyn ma swoje wady i zalety - co kto lubi. Myślę , że ford zrobił duży postęp , a toyota trochę za bardzo spoczywa na dawnej sławie o niezawodności. Jednak po doświadczeniach rocznych z avensisem i mondeo myślę , że wybrałbym toyotę - jakoś przyzwyczajam sie do maszyn na kilka lat , dlatego wybieram te mocniejsze (w znaczeniu bezawaryjności). Jednak jeżeli toyota nie powróci do korzeni z okresu corolli e-10 i cariny , to zapewne niedługo ford ją przeg czytaj więcej

Nowy Avensis od 71.500 zł

Nowy Avensis dostał nowy uszyty garnitur ale ten przód -normalny Nissan Altima,taki nijaki-myslalem ze bedzie bardziej agresywny, jak Lexus ,dodatkowo zapomnieli zupełnie o wnetrzu, jest za bardzo podobny do pobrzedniego modelu, oprócz tego silniki troszeczke poprawili, skrzynie biegów i to przyniosło niewielki wzrost mocy, bez zmian przy 2.0 l benz. kiedys przekonywali mnie do /tdi/ po chipTuningu ma 150KM a na tescie na hamowni wyszlo 139-142KM w dalszym ciągu czekam na 2.0T-230KM silnik czy kiedys sie doczekam, te Dcat-177KM jest poprostu smieszne, osiąga setke w 8,6s, normalne jaja, za tą cene 129tys. wolałbym kupic BMW3-6,1s, lub Merca, Audi A5,Passat W8 -6,5s ,lub MONDEO 105tys. 220KM -7,1s albo SUPER Opel INSIGNIA 260 KM 6,5s to jest auto. Polecam Nową SKODE SUPERB ZA 84tys. -8,6s. bdb.OKAZJA czytaj więcej

Nowy Avensis od 71.500 zł

Nowy Avensis dostał nowy uszyty garnitur ale ten przód -normalny Nissan Altima,taki nijaki-myslalem ze bedzie bardziej agresywny, jak Lexus ,dodatkowo zapomnieli zupełnie o wnetrzu, jest za bardzo podobny do pobrzedniego modelu, oprócz tego silniki troszeczke poprawili, skrzynie biegów i to przyniosło niewielki wzrost mocy, bez zmian przy 2.0 l benz. kiedys przekonywali mnie do /tdi/ po chipTuningu ma 150KM a na tescie na hamowni wyszlo 139-142KM w dalszym ciągu czekam na 2.0T-230KM silnik czy kiedys sie doczekam, te Dcat-177KM jest poprostu smieszne, osiąga setke w 8,6s, normalne jaja, za tą cene 129tys. wolałbym kupic BMW3-6,1s, lub Merca, Audi A5,Passat W8 -6,5s ,lub MONDEO 105tys. 220KM -7,1s albo SUPER Opel INSIGNIA 260 KM 6,5s to jest auto. Polecam Nową SKODE SUPERB ZA 84tys. -8,6s. bdb.OKAZJA czytaj więcej

Nowy Avensis od 71.500 zł

Nowy Avensis dostał nowy uszyty garnitur ale ten przód -normalny Nissan Altima,taki nijaki-myslalem ze bedzie bardziej agresywny, jak Lexus ,dodatkowo zapomnieli zupełnie o wnetrzu, jest za bardzo podobny do pobrzedniego modelu, oprócz tego silniki troszeczke poprawili, skrzynie biegów i to przyniosło niewielki wzrost mocy, bez zmian przy 2.0 l benz. kiedys przekonywali mnie do tdi po chipTuningu ma 150KM a na tescie na hamowni wyszlo 139-142KM w dalszym ciągu czekam na 2.0T-230KM silnik czy kiedys sie doczekam, te Dcat-177KM jest poprostu smieszne, osiąga setke w 8,6s, normalne jaja, za tą cene 129tys. wolałbym kupic BMW3-6,1s, lub Merca, Audi A5,Passat W8 -6,5s ,lub MONDEO 105tys. 220KM -7,1s albo SUPER Opel INSIGNIA 260 KM 6,5s to jest auto. Polecam Nową SKODE SUPERB ZA 84tys. -8,6s. bdb.OKAZJA czytaj więcej

Czy warto kupić: Toyota Avensis II (2002-2009)

Witam wszystkich. Trochę się nie zgadzam z opinią w artykule, bo kupiłem swoją Toyotę od 1 właściciela- przebieg udokumentowany z książką + wszystkie pieczątki serwisowe. Mam model z 2003 roku w nadwoziu wagon z silnikiem 1.8. Nic poza serwisem przy niej nie robię, więc artykuł jest dość tendencyjny niestety i nie odzwierciedla rzeczywistości, bo jeżeli się kupi z wiadomego źródła i da trochę więcej, to nie powinno być żadnych problemów. Jeśli chodzi o pytanie czy warto kupić? - na pewno. W tej wersji nadwoziowej i z tym silnikiem jest to bardzo dobry kompromis pomiędzy osiągami i spalaniem. 129 KM daje radę jak na odmianę wagon a średnie spalanie u mnie nigdy nie przekroczyło 7,5 l/100km. czytaj więcej

Ubywa mi płyn chłodniczy przez przelew zbiorniczka

Biały dym Najczęstszą przyczyną wydostawania się z rury wydechowej białego dymu jest awaria jednego z elementów (np. uszczelek) lub pęknięcie całej głowicy cylindrów. W takim przypadku pierwszymi objawami jest szybkie ubywanie płynu w układzie chłodzenia, który spod głowicy przedostaje się do komory spalania i pod wpływem swojej wysokiej gęstości jest widoczny gołym okiem właśnie w postaci białego koloru dymu. W przypadku takich objaw eksperci radzą bezzwłoczne udanie się do mechanika. Szybsza decyzja o naprawie spowoduje wymianę niewielu części i okaże się relatywnie tańsza niż wymiana całego systemu pomp. Biały dym pojawia się przeważnie podczas rozruchu i nagłego dodawania gazu. czytaj więcej