Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
  1. Samochody
  2. Toyota

Toyota - Toyota

Toyota
Toyota

Toyota Motor Company Ltd. to obecnie największy japoński producent samochodów. W ciągu blisko 80-letniej historii, firma założona przed II wojną światową przez Sakichi Toyodę odniosła światową popularność pozwalającą jej zyskać miano samochodowego giganta aspirującego do bycia liderem w globalnej sprzedaży i produkcji pojazdów. Co ciekawe początki działalności firmy nie były związane z motoryzacją, a branżą tekstylną.

Najlepiej oceniany

Toyota Prius

Toyota Prius

 

4.89

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Toyota Prius

Toyota Prius

Spalnie w mieście:
4.8l/100 km

Spalnie w trasie:
4.8l/100 km

Najmniej usterek

Toyota Prius

Toyota Prius

 

93% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Toyota


 


 

Informacje o samochodach marki Toyota

Toyota Prius Plug-In - opóźniona premiera

Aktualności 08-08-2016

Toyota opóźnia premierę nowego Priusa w wersji Plug-In na niektórych rynkach. Auto miało zadebiutować jesienią, ale kilka dni temu podano informację o przełożeniu daty na termin zimowy.

Najpopularniejsze auta na świecie w 2016 roku

Aktualności 08-08-2016

W rankingu najpopularniejszych samochodów na całym świecie nadal liderem jest Toyota Corolla. W najnowszym zestawieniu jest jeden model, który zasługuje na szczególną uwagę, ze względu na skok w rankingu jakiego dokonał.

Volkswagen największym producentem - przegonił Toyotę

Aktualności 31-07-2016

Skandal? Jaki skandal? – chciałoby się rzec spoglądając na wyniki sprzedaży koncernu Volkswagen. Marka z Wolfsburga przegoniła swojego największego konkurenta – Toyotę, w globalnym wyścigu sprzedażowym.

Toyota GT86 przechodzi face-lifting

Premiery 05-07-2016

Toyota wprowadza na rynek zmodernizowaną wersje modelu GT86. Poza odświeżeniem wyglądu nadwozia sportowy samochód wyposażono w udogodnienia poprawiające osiągi i właściwości jezdne.

Baterie słoneczne w Toyocie Prius

Technika 20-06-2016

Pod koniec roku pojawi się druga generacja Toyoty Prius Plug-in Hybrid. Auto będzie wyposażone w panele słoneczne, które pozwolą ograniczyć zużycie paliwa nawet o 10 procent.

Nowa Toyota Hilux - polski cennik

Aktualności 14-06-2016

Najnowsza generacja kultowego japońskiego pick-upa wchodzi właśnie do sprzedaży w Polskich salonach. Za podstawową wersję trzeba będzie zapłacić prawie 110 tys. zł brutto.


Toyota Aygo w wersji X-cite

Aktualności 19-05-2016

Już w czerwcu w polskich salonach pojawi się nowa wersja specjalna Toyoty Aygo o nazwie X-cite. Samochód będzie się wyróżniał kolorem nadwozia oraz bogatszym wyposażeniem.

Pickup od grupy PSA

Aktualności 02-05-2016

W gamie modelowej koncernu PSA Peugeot Citroen brakowało do tej pory przedstawiciela segmentu pickup. Taki samochód pojawi się niebawem w gamie, co potwierdził przedstawiciel koncernu.

Hybrydy coraz popularniejsze w Polsce

Aktualności 21-04-2016

Rynek samochodów łączącymi silniki spalinowy z elektrycznym co roku się powiększa. W ubiegłym roku w naszym kraju sprzedaż hybryd osiągnęła rekordowy rezultat. Analiticy przewidują, że w 2016 padnie kolejny rekord.

Toyota Corolla lekko odświeżona

Premiery 24-03-2016

Najlepiej sprzedający się samochód na świecie przeszedł lekki face-lifting w wersji przeznaczonej na rynek europejski. Toyota Corolla w nowej odsłonie pojawi się niebawem w salonach.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Toyota

CHECK HYBRID SYSTEM

Prius 2010 z niedawno ściągnięty z Włoch, przebieg (obecnie) 187000 km od 2 tygodni co jakiś czas pozornie bez powodu włącza się komunikat z tytułu wątku. Trzykrotnie robiona diagnostyka komputerowa w serwisie autoryzowanym pokazuje błąd POA80-123 "wymień baterię hybrydową". Kompleksowe testy baterii pokazują doskonałą kondycję każdej z 14 cel baterii a więc nie potwierdzają wykazywanego błędu jednak mniej więcej co trzy dni podczas wolnej jazdy na baterii samochód wyświetla powyższy błąd oraz przechodzi w stan pracy tylko na silniku spalinowym. Ostatnio zostało zaktualizowane oprogramowanie w serwisie w nadziei na wyeliminowanie problemu jednak następnego dnia po aktualizacji komunikat występuje ponownie. Serwis już nie ma pomysłów co zrobić z tym fantem. Niezależny serwis przy diagnozie przez telefon wpadł na pomysł, że przyczyną może być uszkodzony moduł IPM w zespole falownika. Elektryk w serwisie potwierdził, że może tak być choć podobno nie może tego zweryfikować diagnostyką komputerową. Moje przypuszczenie jest takie, że może moduł IPM zdążył się uszkodzić zanim Toyota wezwała na akcję serwisową związaną z tą właśnie usterką. Ale to tylko moje domysły bo serwis już prawie opuścił ręce. Czy zna ktoś specjalistów - detektywów którzy zechcą dojąć do sedna tej usterki zamiast wymieniać dobre akumulatory jak zasugerował mi inny serwis autoryzowany niż ten który usiłuje dojść do przyczyny mojego zmartwienia? A może ktoś słyszał, że ktoś inny miał podobny problem? czytaj więcej

Piotr o Toyota Auris 2012-

Kupiłem Toyote Auris dlatego ,że miałem już dość VW. Jeździłem golfami, ostatnio Jettą 2011r. Toyota może nie powala na kolana, auto raczej przeciętne ale solidne i nie traci na wartości przy odsprzedaży podobnie jak VW. Auris fajne zawieszenie u VW raczej twarde. Auto dobrze wyciszone na niskich obrotach do 100 km. powyżej bywa już gorzej. Skrzynia biegów bardzo lekko pracuje i precyzyjnie -chyba najlepszy punkt Aurisa. Fajny wygląd , nie jest tak nudny jak Golf czy Jetta. Świetny system multimedialny- Wersja Premium z pakietami. Widok do tyłu poprawia kamera cofania z czujnikami jest ok.bez tych gadżetów widok byłby fatalny. Kierownica chodzi baaardzo leciutko nawet trochę za lekko. Spalanie bardzo przeciętne. Generalnie dużym plusem toyoty jest bezawaryjność, brak tej nieszczęsnej turbiny silnik jest wolnossący (niestety trzeba trochę kręcić, ale jest lepiej niż w Hondzie). Ostrzegam przed silnikami TSI VW niewypał!!, jeśli się nie dba można narazić się na poważne koszty naprawy. Środek może nie aż tak świeży ale jest wszystko na swoim miejscu bardzo intuicyjnie i poprawnie. Podsumowując Autko za te pieniądze do 80 tyś po rabatach Premium z dachem i pakietami naprawdę warte zainteresowania , solidne, o atrakcyjnym wyglądzie dobrze wyciszone. Wady Aurisa to : mały bagażnik-konkurencja jest lepsza , dość duże spalanie jak na tej klasy auto i tyle. Ponadto autko postawione obok golfa, civica czy hyundaya i30 moim zdaniem jest najlepszym wyborem pod względem ceny ! wyposaż... czytaj więcej

Robbi o Toyota Avensis Liftback 2000-2003

Miałem już kilka aut, zaczynałem od maluchów, później polo, Laguna dTi, a po wzrostach cen na paliwa, przesiadłem się na corolle + gaz, po 4 latach praktycznie bezawaryjnej niczym nie zakłócanej pracy auta, uwierzyłem w niezawodność Toyot i siłą rzeczy zmieniłem auto na większe - T. Avensis. Komfort większy, większy silnik i bogatsze wyposażenie, zamontowałem bardzo dobrą instalacje LPG i jestem z niej bardzo zadowolony, początkowo nie było różnicy w spalaniu gazu, czy benzyny, rekordowy wynik to przejechanie 620km na jednym zbiorniku z 41litrami gazu, co daje około6,8l/100km, oczywiście w trasie przy 2 osobach i bagażach w środku i prędkości przelotowej około 120km/h. po 3 latach troszkę się instalacja wyrobiła i przy bardzo oszczędnej jeździe da się zejść do około 7,5l/100, a średnio nieznacznie powyżej 8. Zdecydowanie polecam to autko, ze względu na bezawaryjność i niski koszt utrzymania (najczęściej wymieniane części są taniutkie np. filtr oleju kosztuje od 9 do 15zł). Jedyne co musiałem wymienić po kupnie tego auta to tarcze hamulcowe, bo fabryczne zaczęły dostawać wibracji (ale to znany mankament tego modelu), po wymianie na Lukasy, po przejechaniu blisko 60tys nie mam z tym już żadnych problemów. Kolejnym moim autem tez zapewne będzie Toyota (na pewno co najmniej japończyk), najchętniej najnowsza, ale dopiero jak się pojawi w drugim obiegu, może za 2 lata. PS. Zapomniałem dodać że mam jeszcze jedną Toyote - Starlet, pomyka nią żona i jest bardzo zadowolona, jeźd... czytaj więcej

delikatna yiariska

witam jestem a raczej byłem właścicielem toyoty yaris zakupionej w salonie 2010r.Rok produkcji auta to 2009 przez rok sie nie sprzedał wiec dealer spuścił z ceny jaką była kwota nie pamiętam dokładnie ale w granicach 45 tyś zł.Po roku jazdy tym autem byłem bardzo zadowolony no bo wiadomo bardzio mało palił oczywiście bezawaryjny jak to nowy samochód wyposażenie ponadstandardowe itp.Ale w dalszej częsci eksploatacji miałem na drodze pewną przygode która pozbawiła mnie samochodu.Wracając któregoś dnia drogą przez teren zabudowany przy prędkości poniżej 80km/h wyskoczyły mi dwie sarny wprost pod koła,jedna zginęła a druga uciekła.Mi nic sie nie stało,miałem pasy poduszka nie zadziałała.Auto było w bardzo złym stanie.Wyciekła większość płynów,szyba przednia ocalała ale jak sie okazało pozniej w serwisie toyoty po tym zderzeniu auta które waży ponad tone z dwiema sarnami których waga mogła być około 60kg łącznie spowodowało tyle uszkodzeń że całkowita naprawa przekroczyła 70%wartości pojazdu.To dało mi do myślenia jakie to auto musi być delikatne i też niebezpieczne gdy po kolizji ze sarnami praktycznie nie opłacało sie remontować a kupić nowe.Wiec co mogło by sie stać z pasażerem w szoferce przy kolizji np z inną osobówką...auto oczywiście byłoby do kasacji a kierowca mógłby nie przeżyć zderzenia wiec odradzam przyszłym właścicielą zapatrzonym na wygląd tego modelu NIE KUPUJCIE TEGO AUTA bo można je rozpieprzyć kawałkiem kaktusa. czytaj więcej

Marcin o Toyota Corolla 1992-1997

corolla jest moim pierwszym autem. mam ją od 8miesięcy, przejechałem prawie 20tys km. jedyna "awaria" to pęknięta osłona gumowa przegubu.musiałem tez wymienić sprzęgło (okazało się, że było jeszcze oryginalne..) i chłodnicę (ta z kolei wyglądała niepewnie, gdyż poprzedni właściciel zaliczył stłuczkę i postanowiłem ją na wszelki wypadek wymienić przed sezonem letnim). szykuję się również do wymiany łączników stabilizatora z tyłu bo już trochę stukają (bolączka tego modelu - koszt ok100zl). corollą przejechałem na urlopie 2500km w3tyg w okół Polski oczywiście bez najmniejszej awarii.mimo jej wieku wiem, że mogę w każdej chwili pojechać w długą podróż i nie spotka mnie żadna niemiła przygoda. o auto oczywiście należycie dbam, nie oszczędzam na oleju i na częściach. w zamian pozwalam sobie czasem utrzeć nosa jakiemuś dresikowi na światłach:) 114KM całkiem żwawo odpycha się od asfaltu. jedyny warunek - wysokie obroty. max moment obrotowy jest dopiero przy 4800obr/min a max moc przy 6300 (odcięcie 6700obr/min)- w tym właśnie zakresie można liczyć na pełne osiągi (0-100km/h 10s; v max: 1bieg ok50km/h, 2bieg ok100km/h, 3bieg ok140km/h, 4bieg ok185km/h, 5bieg przeszlo200km/h). mimo dobrych osiągów spalanie jest moim zdaniem dość niskie. w mieście 8.5-10 litrów latem (korki, częste rozruchy, dynamiczne ruszanie), w zimie ok litr więcej; na trasie przy ok100-120 km/h moja toyota pali ok 6,5litra (bez rezygnacji z przyjemności przy wyprzedzaniu;D ) auto jest naprawdę godne polecenia.... czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

Toyota Opony

Toyota - Opony

Toyota Części samochodowe

Toyota - Części samochodowe
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ciężarówki i Autobusy 07-08/2016
Ciężarówki i Autobusy 07-08/2016

O niepewności w niepewnych czasach.
Chińskie przysłowie mówi o życiu w ciekawych czasach. Dzisiejsze do takich z pewnością należą, szczególnie że stałym ich towarzyszem staje się niepewność. Nikt z nas jej nie lubi, gdyż nie jest stanie przewidzieć tego, co nastąpi. Ta niepewność jest ciekawa, ale i niebezpieczna w prowadzeniu działalności gospodarczej, w tym transportowej.