Samochody > Toyota

Toyota - O marce Toyota

Toyota
O marce Toyota

Toyota Motor Company Ltd. to obecnie największy japoński producent samochodów. W ciągu blisko 80-letniej historii, firma założona przed II wojną światową przez Sakichi Toyodę odniosła światową popularność pozwalającą jej zyskać miano samochodowego giganta aspirującego do bycia liderem w globalnej sprzedaży i produkcji pojazdów. Co ciekawe początki działalności firmy nie były związane z motoryzacją, a branżą tekstylną.

Najlepiej oceniany

Toyota Camry

Toyota Camry

 

4.89

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Toyota Prius

Toyota Prius

Spalnie w mieście:
4.8l/100 km

Spalnie w trasie:
4.8l/100 km

Najmniej usterek

Toyota Prius

Toyota Prius

 

93% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Toyota


 


 

Informacje o samochodach marki Toyota

Rekordowy zasięg Toyoty Mirai

Aktualności 02-07-2015

Toyota Mirai nazywana jest autem przyszłości. Jej wodorowy napęd nie emituje do atmosfery żadnych szkodliwych substancji, a koszty tankowania są minimalne. Okazuje się, że auto ma także znacznie większy zasięg niż pozostałe auta z silnikami elektrycznymi.

Sportowe auto BMW i Toyoty coraz bliżej

Aktualności 02-07-2015

Toyota Motor Corp. oraz BMW Group zacieśniają współpracę. Kooperacja zaowocuje między innymi wspólnym samochodem sportowym obu marek.

Kolejne problemy Toyoty z airbagami Takata

Aktualności 26-06-2015

Największa akcja serwisowa w przemyśle motoryzacyjnym objęła już ponad 50 milionów aut na świecie i wciąż nie ma końca. Kolejne potencjalnie wadliwe auta zmuszona jest przywołać na przegląd Toyota.

Znamy ceny nowej Toyoty Auris

Aktualności 23-06-2015

Sprzedaż odnowionej Toyoty Auris ruszy oficjalnie w weekend 18-19 lipca, a my już teraz znamy ceny kompaktowej Toyoty. Najtańsza wersja będzie dostępna już od kwoty 59.900 zł.

Wodorowe BMW na rynku do 2020 roku

Aktualności 23-06-2015

Mówi się, że wodór jest paliwem przyszłości. BMW to potwierdza, planując jeszcze w tej dekadzie prezentację masowo produkowanego auta z tego typu zasilaniem.

Tańsze i wydajniejsze baterie do aut Toyoty

Technika 22-06-2015

W większości samochodów elektrycznych i hybrydowych używane są baterie litowo-jonowe, podobnie jak w przypadku telefonów komórkowych. To powoduje pewne problemy, bo lit jest stosunkowo rzadkim pierwiastkiem.

23,5 tysięcy Toyot do serwisu

Aktualności 19-06-2015

O problemach z poduszkami powietrznymi firmy Takata już informowaliśmy. W Polsce Toyota rozpoczęła właśnie akcję naprawczą związana z tą usterką.

Nowy silnik 2,8 l D-4D dla Toyoty Land Cruiser

Technika 17-06-2015

Flagowy samochód 4x4 Toyoty w Europie pojawi się z nowym silnikiem wysokoprężnym. Motor D-4D będzie oferował  ponad 170 KM mocy.

Kolejne auta z wadliwymi airbagami Takata

Aktualności 17-06-2015

Afera z wadliwymi modułami poduszek powietrznych produkcji Takata nie cichnie. Wręcz przeciwnie - kolejne auta przywołuje do serwisów Toyota.

Debiutanci wygrywają 24h Le Mans

Aktualności 15-06-2015

Można powiedzieć, że sensacji nie było - klasę topową LMP1 wygrało Porsche. Z drugiej jednak strony wygrana ta to zaskoczenie, bo zwycięstwo zgarnęli debiutanci, zespół, który w rywalizacji w LMP1 miał najmniejsze doświadczenie. Japończycy z kolei mają wiele rzeczy do przeanalizowania.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Toyota

CyranoNYC/Gardermoen o Toyota Corolla Verso 2004-2007

Bardzo trudno jest mi podsumowac auto z tak wielka przeszloscia w porownaniu z autami 2014. Posiadam rowniez najnowasza Prius 2013 (najlepsza z mozliwych wersja - slang - full wypas ) i w zasadzie jestem kierowca z przebiegiem ok. 2.000.000 mil amerykanskich i 9-ciu aut zaczynajac od "malucha" , takze auto typu Corolla Verso 2004-2009 oceniam jako idealne w warunkach europejskich o ile spelnione sa wymagania uzytkowe auta. Nie polecam Polakom aut uzywanych (niezaleznie od marki) z niewiadomych zrodel .Generalnie reasumujac. Toyota Corolla Verso II (2004 -2009) nalezy do aut bardzo wysokiej europejskiej jakosci (w USA nikt nie zauwaza mercedesa , BMW itp aut - zycie - natomiast w Europie wystepuje coraz wieksza popularnosc aut amerykanskich i duzych silnikow) , oferuje bardzo dobre wyposazenie standardowe (standard Toyota'y) i jednoczesnie ze wzgledow marketingowych i panujacej recesji posiada wielu zazdrosnych przeciwnikow ktorym brakuje jakichkolwiek argumentow . Polecam jazde probna , tzw."wywiad srodowiskowy" wsrod uzytkownikow tego modelu auta , i wlasny zdrowy rozsadek podczas podejmowania decyzji kupna .Na rynku samochodowym wystepuje mnostwo marek i modeli wartych uwagi i sa one warte uwagi nie mniej podam przyklad jednego z moich aut ( '88 Peugeot 405 1.9 benzyna) ktory palil 5.5 l/100km , ale przy predkosci nie przekraczajacej 100km/h .Puenta -- zuzycie paliwa jest zalezne od predkosci , walory uzytkowe od upodoban (gustow) kierowcy . czytaj więcej

CHECK HYBRID SYSTEM

Prius 2010 z niedawno ściągnięty z Włoch, przebieg (obecnie) 187000 km od 2 tygodni co jakiś czas pozornie bez powodu włącza się komunikat z tytułu wątku. Trzykrotnie robiona diagnostyka komputerowa w serwisie autoryzowanym pokazuje błąd POA80-123 "wymień baterię hybrydową". Kompleksowe testy baterii pokazują doskonałą kondycję każdej z 14 cel baterii a więc nie potwierdzają wykazywanego błędu jednak mniej więcej co trzy dni podczas wolnej jazdy na baterii samochód wyświetla powyższy błąd oraz przechodzi w stan pracy tylko na silniku spalinowym. Ostatnio zostało zaktualizowane oprogramowanie w serwisie w nadziei na wyeliminowanie problemu jednak następnego dnia po aktualizacji komunikat występuje ponownie. Serwis już nie ma pomysłów co zrobić z tym fantem. Niezależny serwis przy diagnozie przez telefon wpadł na pomysł, że przyczyną może być uszkodzony moduł IPM w zespole falownika. Elektryk w serwisie potwierdził, że może tak być choć podobno nie może tego zweryfikować diagnostyką komputerową. Moje przypuszczenie jest takie, że może moduł IPM zdążył się uszkodzić zanim Toyota wezwała na akcję serwisową związaną z tą właśnie usterką. Ale to tylko moje domysły bo serwis już prawie opuścił ręce. Czy zna ktoś specjalistów - detektywów którzy zechcą dojąć do sedna tej usterki zamiast wymieniać dobre akumulatory jak zasugerował mi inny serwis autoryzowany niż ten który usiłuje dojść do przyczyny mojego zmartwienia? A może ktoś słyszał, że ktoś inny miał podobny problem? czytaj więcej

Robbi o Toyota Avensis Liftback 2000-2003

Miałem już kilka aut, zaczynałem od maluchów, później polo, Laguna dTi, a po wzrostach cen na paliwa, przesiadłem się na corolle + gaz, po 4 latach praktycznie bezawaryjnej niczym nie zakłócanej pracy auta, uwierzyłem w niezawodność Toyot i siłą rzeczy zmieniłem auto na większe - T. Avensis. Komfort większy, większy silnik i bogatsze wyposażenie, zamontowałem bardzo dobrą instalacje LPG i jestem z niej bardzo zadowolony, początkowo nie było różnicy w spalaniu gazu, czy benzyny, rekordowy wynik to przejechanie 620km na jednym zbiorniku z 41litrami gazu, co daje około6,8l/100km, oczywiście w trasie przy 2 osobach i bagażach w środku i prędkości przelotowej około 120km/h. po 3 latach troszkę się instalacja wyrobiła i przy bardzo oszczędnej jeździe da się zejść do około 7,5l/100, a średnio nieznacznie powyżej 8. Zdecydowanie polecam to autko, ze względu na bezawaryjność i niski koszt utrzymania (najczęściej wymieniane części są taniutkie np. filtr oleju kosztuje od 9 do 15zł). Jedyne co musiałem wymienić po kupnie tego auta to tarcze hamulcowe, bo fabryczne zaczęły dostawać wibracji (ale to znany mankament tego modelu), po wymianie na Lukasy, po przejechaniu blisko 60tys nie mam z tym już żadnych problemów. Kolejnym moim autem tez zapewne będzie Toyota (na pewno co najmniej japończyk), najchętniej najnowsza, ale dopiero jak się pojawi w drugim obiegu, może za 2 lata. PS. Zapomniałem dodać że mam jeszcze jedną Toyote - Starlet, pomyka nią żona i jest bardzo zadowolona, jeźd... czytaj więcej

Marcin o Toyota Corolla 1992-1997

corolla jest moim pierwszym autem. mam ją od 8miesięcy, przejechałem prawie 20tys km. jedyna "awaria" to pęknięta osłona gumowa przegubu.musiałem tez wymienić sprzęgło (okazało się, że było jeszcze oryginalne..) i chłodnicę (ta z kolei wyglądała niepewnie, gdyż poprzedni właściciel zaliczył stłuczkę i postanowiłem ją na wszelki wypadek wymienić przed sezonem letnim). szykuję się również do wymiany łączników stabilizatora z tyłu bo już trochę stukają (bolączka tego modelu - koszt ok100zl). corollą przejechałem na urlopie 2500km w3tyg w okół Polski oczywiście bez najmniejszej awarii.mimo jej wieku wiem, że mogę w każdej chwili pojechać w długą podróż i nie spotka mnie żadna niemiła przygoda. o auto oczywiście należycie dbam, nie oszczędzam na oleju i na częściach. w zamian pozwalam sobie czasem utrzeć nosa jakiemuś dresikowi na światłach:) 114KM całkiem żwawo odpycha się od asfaltu. jedyny warunek - wysokie obroty. max moment obrotowy jest dopiero przy 4800obr/min a max moc przy 6300 (odcięcie 6700obr/min)- w tym właśnie zakresie można liczyć na pełne osiągi (0-100km/h 10s; v max: 1bieg ok50km/h, 2bieg ok100km/h, 3bieg ok140km/h, 4bieg ok185km/h, 5bieg przeszlo200km/h). mimo dobrych osiągów spalanie jest moim zdaniem dość niskie. w mieście 8.5-10 litrów latem (korki, częste rozruchy, dynamiczne ruszanie), w zimie ok litr więcej; na trasie przy ok100-120 km/h moja toyota pali ok 6,5litra (bez rezygnacji z przyjemności przy wyprzedzaniu;D ) auto jest naprawdę godne polecenia.... czytaj więcej

delikatna yiariska

witam jestem a raczej byłem właścicielem toyoty yaris zakupionej w salonie 2010r.Rok produkcji auta to 2009 przez rok sie nie sprzedał wiec dealer spuścił z ceny jaką była kwota nie pamiętam dokładnie ale w granicach 45 tyś zł.Po roku jazdy tym autem byłem bardzo zadowolony no bo wiadomo bardzio mało palił oczywiście bezawaryjny jak to nowy samochód wyposażenie ponadstandardowe itp.Ale w dalszej częsci eksploatacji miałem na drodze pewną przygode która pozbawiła mnie samochodu.Wracając któregoś dnia drogą przez teren zabudowany przy prędkości poniżej 80km/h wyskoczyły mi dwie sarny wprost pod koła,jedna zginęła a druga uciekła.Mi nic sie nie stało,miałem pasy poduszka nie zadziałała.Auto było w bardzo złym stanie.Wyciekła większość płynów,szyba przednia ocalała ale jak sie okazało pozniej w serwisie toyoty po tym zderzeniu auta które waży ponad tone z dwiema sarnami których waga mogła być około 60kg łącznie spowodowało tyle uszkodzeń że całkowita naprawa przekroczyła 70%wartości pojazdu.To dało mi do myślenia jakie to auto musi być delikatne i też niebezpieczne gdy po kolizji ze sarnami praktycznie nie opłacało sie remontować a kupić nowe.Wiec co mogło by sie stać z pasażerem w szoferce przy kolizji np z inną osobówką...auto oczywiście byłoby do kasacji a kierowca mógłby nie przeżyć zderzenia wiec odradzam przyszłym właścicielą zapatrzonym na wygląd tego modelu NIE KUPUJCIE TEGO AUTA bo można je rozpieprzyć kawałkiem kaktusa. czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

Toyota Opony

Toyota - Opony

Toyota Części samochodowe

Toyota - Części samochodowe