1. Samochody
  2. Tata
  3. Testy zderzeniowe

Tata - Testy zderzeniowe

Tata
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Tata. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Toyota Avensis

Przebadano model Avensis 1,8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1245kg

Mitsubishi Space Star

Przebadano model Space Star 1.3 Family (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1155kg

Smart fortwo

Przebadano model fortwo , 999cc, passion, LHD, nadwozie 2-drzwiowe, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 750kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Terios

Przebadano model Terios 1.5l, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda Legend

Przebadano model Legend , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2007, masa 1870kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW i3

Przebadano model i3 standard trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1250kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Jaguar XF

Przebadano model XF 3.0 diesel 'Premium Luxury', RHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2010, masa 1776kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

JMC Landwind

Przebadano model Landwind 2.0, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1420kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Volkswagen Polo

Przebadano model Polo 1.2 Trendline, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 406

Przebadano model 406 (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1315kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Już niedługo nie będziemy musieli wozić ze sobą dowodu rejestracyjnego i poświadczenia polisy OC. Po wielu zapowiedziach i obietnicach posłowie w końcu przegłosowali zmiany w prawie.
Zalando Zalando