1. Samochody
  2. Tata
  3. Testy zderzeniowe

Tata - Testy zderzeniowe

Tata
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Tata. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 1007

Przebadano model 1007 1,4 Vitamine LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1185kg

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Land Rover Discovery

Przebadano model Discovery , 2,7 V6 diesel SE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy, 5-miejscowy, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2637kg

Volvo V60

Przebadano model V60 2.0 diesel 'Momentum', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1672kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lancia Thema

Przebadano model Thema 3.0 'Platinum', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa luksusowy, rok modelowy 2011, masa 2042kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Subaru Forester

Przebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Peugeot 207

Przebadano model 207 , nadwozie 2-drzwiowy coupe cabriolet, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1343kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Rover R 75

Przebadano model R 75 1.8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2000, masa 1330kg

Volkswagen Caddy

Przebadano model Caddy VW Caddy Life 1,9 TDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2007, masa 1538kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai i20

Przebadano model i20 1.4 GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A1 Sportback - już oficjalnie!
Nowe Audi A1 Sportback - już oficjalnie!
Audi A1 to najmniejszy model w gamie niemieckiego producenta. Samochód debiutuje w pięciodrzwiowej wersji Sportback. Producent raczej nie wprowadzi do sprzedaży wariantu trzydrzwiowego.