1. Samochody
  2. Suzuki
  3. Testy zderzeniowe

Suzuki - Testy zderzeniowe

Suzuki
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Suzuki wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Suzuki oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Suzuki.

Który samochód marki Suzuki jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Suzuki Swift

Suzuki Swift - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara - Testy zderzeniowe

 

85% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Suzuki Vitara

Suzuki Vitara - Testy zderzeniowe

 

76% (27.6ptk.)

 

Samochody marki Suzuki na testach zderzeniowych:

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Suzuki Celerio

Przebadano model Celerio 1.0 petrol GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 823kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Grand Vitara

Przebadano model Grand Vitara (RHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2002, masa 1640kg

Suzuki Splash

Przebadano model Splash 1.2 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Swift

Przebadano model Swift 1,3 GLA LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1010kg

Suzuki SX4

Przebadano model SX4 1,6 GL-A 2WD, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006, masa 1185kg

Suzuki Vitara

Przebadano model Vitara 1.6 GL+, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały terenowy, rok modelowy 2015, masa 1114kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mercedes GLE – premiera
Mercedes GLE – premiera
Mercedes zaprezentował dzisiaj nową generację modelu GLE, który na rynku walczyć będzie z Audi Q7 czy BMW X5.
Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp