1. Samochody
  2. Suzuki
  3. Kizashi
Suzuki

Suzuki Kizashi - Suzuki Kizashi

Suzuki
Suzuki Kizashi

Suzuki Kizashi to pierwszy model japońskiej marki z segmentu D. Po raz pierwszy o tym aucie usłyszeliśmy na wystawie we Frankfurcie w 2007 roku. Kolejną odsłonę, jeszcze prototypowego modelu, ujrzeliśmy również w tym samym roku w Tokio. Trzecie wcielenie koncepcyjnego Kizashi zostało z kolei pokazane w 2008 roku w Nowym Jorku. Produkcyjna wreszcie wersja Suzuki Kizashi światową premierę miała w Tokio pod koniec 2009 roku, a wersja europejska modelu swój oficjalny debiut miała na wystawie w Genewie w marcu 2010. W tym też roku Kizashi trafił do sprzedaży na pierwsze europejskie rynki, w tym i jesienią do Polski.

Ocena użytkowników

Kup Suzuki Kizashi


 

Suzuki Kizashi - opinie kierowców


Suzuki Kizashi został oceniony 9 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.61 na 5 możliwych punktów. 89% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.61

Liczba ocen: 9

Czy warto kupić ten model: tak 89% nie 11%

 

Suzuki Kizashi - spalanie


Użytkownicy modelu Suzuki Kizashi testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
Liczba raportów:
9
9
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.9
11.9
śr. spalanie w trasie (l/100km)
9.1
9.1

 

Informacje o samochodach Suzuki Kizashi

Auta używane: Nietypowe w dobrej cenie

samochody używane 14-08-2015

Wchodziły na rynek z wielką pompą, ale szybko odeszły w niebyt. Czy były brzydkie, awaryjne, czy po prostu za drogie? O modelach, które szybko zniknęły z motoryzacyjnej sceny warto przypomnieć sobie po latach, bo stają się modne, kultowe, czasami hipsterskie.    

Suzuki Kizashi z wadliwą przekładnią CVT

Aktualności 26-01-2015

Polski oddział Suzuki rozpoczął akcję serwisową, w ramach której do autoryzowanych serwisów zapraszani będą właściciele niektórych egzemplarzy modelu Kizashi z bezstopniową przekładnią CVT.

Koniec Kizashi i Grand Vitary

Aktualności 09-12-2014

Japoński producent ogłosił, że modele Kizashi oraz Grand Vitara (znana na niektórych rynkach jako Escudo) nie będą dalej produkowane. Co więcej nie zanosi się by w najbliższym czasie powstali następcy.

Mazda 6, Peugeot 508, Suzuki Kizashi – klasa średnia w natarciu

testy porównawcze 31-05-2011

Mają prezentować się dynamicznie i być przestronne zarazem. Mają jednocześnie prowadzić się pewnie i gwarantować komfortową podróż. Sprawdzamy, co potrafią najlepiej Mazda 6, Peugeot 508 i Suzuki Kizashi.

Drugi koncept Suzuki w Nowym Jorku

Premiery 22-04-2011

Oprócz ekologicznego Kizashi EcoCharge, Suzuki wjechało na halę z jeszcze jednym wariantem tego auta - Apex Concept.

Zapowiedź japońskiej hybrydy

Premiery 20-04-2011

Od czasu, kiedy Toyota w 1997 roku wprowadziła pierwszą na świecie hybrydę, już praktycznie każdy liczący się producent samochodów ma w swojej ofercie auto z takim napędem, a przynajmniej jego prototyp. Teraz do tego grona dochodzi Suzuki.

Suzuki Kizashi: Świeża krew

Testy samochodów 26-01-2011

Do gamy Suzuki dołączył właśnie nowy model. Już dawno japońska marka nie miała w swojej ofercie tak dobrze wyglądającego przedstawiciela segmentu D. Czy piorunująca stylistyka, bogate wyposażenie i ciekawa nazwa wystarczą by zawojować w segmencie?

Suzuki Kizashi – test

pierwsza jazda 28-12-2010

Suzuki - dotąd nieobecne w klasie średniej - przygotowało ostrą broń. Suzuki Kizashi ma podbić Europę. Jest już w polskich salonach, a u nas na testach.

Filmy i galerie samochodów Suzuki Kizashi

Genewa 2010: Suzuki Kizashi

Premiery i wydarzenia 24-10-2013

Suzuki Kizashi - Genewa 2010 - mojeauto.tv

Testy mojeauto.pl: Suzuki Kizashi

Testy samochodów 21-01-2011

Suzuki Kizashi

Samochody - katalog 02-04-2010

Opinie i dyskusje o samochodach Suzuki Kizashi

Suzuki Kizashi Sport

Faktycznie jest kizashi na allegro tylko czy ta cena jest realna?? To chyba tylko tak napisali ale wyposażenie faktycznie dobre. Nie ma tylko navi ale szczerze to fabryczne są zazwyczaj kiepskie. Z czystej ciekawości wysłałem zapytanie o jazdę testową i odpisali, że jak tylko samochód się pojawi to zadzwonią. Czekam zniecierpliwiony... czytaj więcej

Irek o Suzuki Kizashi 2010-

Przejechałem Kizashi troche ponad 15 tysięcy. Średnie zużycie paliwa, które pokazuje computer to 9,7 na 100km. Auto dużo pali na krótkich trasach, nim się rozgrzeje spala ponad 12 litrów. Silnik nie jest zbyt dynamiczny, tzn nie ma dużego przyśpieszenia. Aby takie uzyskać trzeba mu dodać obroty tak by przekroczyły 5000 a wówczas jest głośny. Nie zgadzam się z moim przedmówcą iż, przy wykończeniu zastosowanano tennie materiały, trzeszczące plastyki. Jest wrecz przeciwnie, wykończone jest przy zastosowaniu materiałów najwyższej klasy, zamiast plastyku ebonit. Niewątpliwą zaletą jet intyligentny napęd na 4 koła, auto istotnie świetnie trzyma się drogi, jakby klej miało w kołach. czytaj więcej

taka jest prawda o Suzuki Kizashi 2010-

Kizashi jest samochodem ciekawym ze wzgledu na mozliwosc kupienia modelu AWD,i takiego samochodu szukalem do jazdy w terenie gorzystym I moge polecic smialo jako dobry zakup ,ale AWD samochodow jest sporo i wybierajac pomiedzy Subaru ,Audi,BMW , Infiniti ,Suzuki, trudny wybor,Suzuki wybralem z powodu dobrej promocji i czasami warto poszukac promocji dokonujac zakupu,Przejechalem 30 000 km,dokonuje regularnie wymiany olejow i na razie nie mam innych klopotow z autem,trzeba tylko pamietac o rotacji opon co 5000km czego nie robilem i potrzebuje nowe opony z tyla sa juz lyse czytaj więcej

Suzuki Kizashi Sport

Samochód na żywo wygląda super, oczywiście koncept wzbudzał większe emocje ale oczywiście jego produkcja bez zmian była nierealna. Zapewniam, że na żywo wersja produkcyjna wzbudza też duże emocje. Solidny ładny przód auta, piękny tył i linia boczna. Srebrne wstawki nie wyglądają jak doklejane listewki w ostatniej chwili aby usportowić auto jest to fabrycznie wkomponowane i wygląda imponująco. Atrapa-grill wygląda jakby była wykonana z grubej siatki. Z zewnątrz widać wysoką jakość wykonania. Wszystkie listwy, uszczelki, szpary, połączenia bardzo dopracowane. Patrząc z boku na panele poszycia nie widać nierówności po procesie tłoczenia blach. Nawet na krawędziach drzwi, gdzie następuje zagięcie poszycia nie występuje charakterystyczne ugięcie powierzchni. Jedna płaszczyzna. Stąd lakier wygląda bardzo dobrze i ma się wrażenie, że jest położony grubą warstwą. Wnętrze na wysokim poziomie, bardzo dobre materiały, nic nie stuka, nic nie trzeszczy podczas jazdy. Świetna pozycja za kierownicą (coś na wzór foteli w Hondach) (fotele regulowane elektrycznie), dobrze trzymają na boki. Ergonomia przełączników na najwyższym poziomie, przypomina auta niemieckie Passata czy A4, A6. Samochód bardzo cichy w środku, w mojej ocenie jeden z cichszych w segmencie D. Do 180-190 km/h jest naprawdę bardzo cicho – po prostu zaskakujące jak na auto japońskie i to Suzuki. Trakcja, prowadzenie naprawdę bardzo dobre. Samochód był wyposażony w koła 18 cali i opony 235/45. Spodziewałem się, że będzie sły... czytaj więcej

prostowacz o Suzuki Kizashi 2010-

Witam, Widzę że chyba salony nie potrafią sprzedać tego auta i stąd takie pochlebne opinie wystawione przez pracowników tej marki... Niestety nie jest tak różowo z Kizashi. Po pierwsze samochód ma zbyt małą gamę silników do wyboru- mamy wybór między 2,4 i 2,4 kto woli diesela może wybrać benzynę. A ja chcę 3,2 V6 jak w mojej Grand Vitarze !! Chromowane wykończenia dookoła auta to miękki plastik pokryty chromem, złazi po 5.000 km /auto testowe miało mniejszy przebieg, ale chrom już się złuszczył i wyglądało obrzydliwie/ Jakość KIZASHI- hmmm... plastiki miękkie, niestety ruszają się i trzeszczą. Wykończenia jak w tanich chińskich zabawkach, znacie te plastry plastiku których nie udało się usunąć skrawarką ? Przypomni się Wam dzieciństwo, takie właśnie heble we wnętrzu jak na zabawkach z lat 60 i 70. Wykładziny jak szmaty, w bagażniku to samo, fotele ładne. Zegary jak z epoki pierwszego zegarka elektronicznego. JEDEN piksel zakryjesz palcem, skąd oni to wzięli ?? z archiwum, muzeum ? Ostatnie co trzeba zaznaczyć- ZUŻYCIE PALIWA koło 17 litrów w manualu !! Niech mi nie czaruje sprzedawca że auto schodzi poniżej 10 jak nawet na stronie suzuki /ogląd 360 stopni wnętrza/ widać jak byk na środku deski rozdzielczej napis "średnie zużycie 12,2 L"(podane na stronie 11) /tłumaczenie z angielskiego- liczyliście że ktoś doceni w aucie za ponad 115 tysięcy że chcielibyście zobaczyć swój rodzimy język na zegarach ?/ czytaj więcej

Suzuki Kizashi: Świeża krew

Zastanawiam się, czy osoba pisząca ten artykuł widziała Kizashi na oczy. Po miesiącu użytkowania napiszę: silnik to jedna z większych zalet tego samochodu - dynamiczny i spalanie 8,5 - 9 litrów /100 przy dynamicznej jeździe. Na obroty wchodzi łatwo. Poza tym nawet 10 litrów przy tej pojemności to nie jest dużo. Po tuningu ten silnik uzyskuje 300 KM. Podstawowa moc jest adekwatna i wystarczająca do naprawdę sportowej jazdy, w dodatku samochód świetnie utrzymuje obrany tor. Wielkość bagażnika? Przy nim moje poprzednie auto - Honda CR-V to maluch. Poza tym Kizashi to nie ciężarówka. O wyposażeniu nie wspomnę, dodam że konkurenci z takim silnikiem i niekoniecznie wyposażeniem już tej klasy startują od 130 tysięcy dopiero. System nagłaśniający? Nie sądziłem, że w samochodzie można cieszyć się dźwiękami muzyki w takim wydaniu. Po powrocie z podróży zawsze żal wysiadać. Nie uważam, że to samochód lepszy od innych, każdy ma inne preferencje. To po prostu samochód, na który (na żywo, nie na fotografii) zwraca się uwagę, a poza tym naprawdę przyjemnie się nim jeździ. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczna Skoda w 2020 roku
Elektryczna Skoda w 2020 roku
Już za trzy lata zobaczymy na ulicach pierwsza, elektryczną Skodę, z już za dwa lata pojawi się Superb z hybrydowym układem napędowym.
Zima Zima