Samochody > Suzuki

Suzuki

Suzuki
O marce Suzuki

Suzuki, firma założona przez Michio Suzuki, powstała w 1909 roku. Pierwsze prototypy samochodów osobowych powstały w połowie lat trzydziestych, jednak na pierwszy samochód marki Suzuki trzeba było poczekać aż do połowy lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia.

Najlepiej oceniany

Suzuki Liana

 

4.66

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najmniejsze spalanie

Suzuki Alto

Spalnie w mieście:
6.3l/100 km

Spalnie w trasie:
5.1l/100 km

Najbardziej bezpieczny

Najmniej usterek

Suzuki SX4

 

89% nie miało żadnych usterek

Najtańszy nowy benzynowy

Suzuki Celerio

62
ofert więcej
Rok produkcji: 2014 (2014-)
 
 
aktualna cena w salonach: 39 900 PLN

Najtańszy nowy diesel

Suzuki SX4

6
ofert więcej
Rok produkcji: 2014 (S-Cross 2013-)
 
 
aktualna cena w salonach: 90 900 PLN

Używany do 30 000 PLN

Suzuki SX4

9
ofert więcej
Rok produkcji: 2008
Nadwozie: sedan
typ silnika: benzynowy
Przebieg: 89000 km

Używany do 40 000 PLN

Suzuki SX4

32
ofert więcej
Rok produkcji: 2008
Nadwozie: hatchback
typ silnika: benzynowy
Przebieg: 55547 km

Informacje o samochodach marki Suzuki

Suzuki iK-2 to nowy japoński kompakt

Aktualności 04-03-2015

W Genewie Suzuki przygotowuje Europę na swoje auto w klasie kompakt - oto iK-2 zbudowane na nowej platformie i z nowoczesnym silnikiem.

Suzuki iM-4 - japoński crossover klasy mini

Aktualności 04-03-2015

Tegoroczny salon samochodowy w Genewie będzie areną prezentacji zupełnie nowego, małego modelu Suzuki. iM-4 to nowoczesna interpretacja specjalności producenta z Hamamatsu - produkcji malutkich aut z napędem 4x4.

Limitowany Suzuki Swift Black&White

Aktualności 20-02-2015

Jeśli rozważacie zakup niewielkiego auta z segmentu B, to japońskie Suzuki właśnie zaoferowało ciekawą, limitowaną wersję Swifta. Seria Black&White oznacza bogatsze wyposażenie i atrakcyjną cenę.

Suzuki zapowiada dwa nowe modele

Aktualności 06-02-2015

Suzuki na nadchodzącym salonie samochodowym w Genewie pokaże aż dwa zupełnie nowe auta. Marka szykuje nowego miejskiego crossovera i powrót do klasy kompaktów.

Suzuki SX4 do serwisu

Aktualności 05-02-2015

Właściciele obu generacji Suzuki SX4 - zarówno poprzedniej generacji Classic, jak i nowej S-Cross - zostaną wezwani do serwisów japońskiej marki z powodu możliwych kłopotów ze zbiornikiem paliwa.

Suzuki Vitara - polskie ceny

Aktualności 03-02-2015

Nowe Suzuki Vitara jest już dostępne w polskich salonach Suzuki. Cena samochodu startuje od 61 900 zł.

Wstrzymana sprzedaż wadliwych Suzuki Celerio

Aktualności 02-02-2015

Brytyjskie salony ledwie zaczęły sprzedawać nowego malucha od Suzuki, a już po dwóch dniach musiały zawiesić przyjmowanie zamówień.

Suzuki Kizashi z wadliwą przekładnią CVT

Aktualności 26-01-2015

Polski oddział Suzuki rozpoczął akcję serwisową, w ramach której do autoryzowanych serwisów zapraszani będą właściciele niektórych egzemplarzy modelu Kizashi z bezstopniową przekładnią CVT.

Suzuki Alto RS Turbo - bardzo mocny kwadrat

Aktualności 29-12-2014

Już za kilka tygodni targi w Tokio. Suzuki przygotowało na nie coś małego, ale bardzo konkretnego. Jest to specjalna wersja małego Alto, wyposażona w mały, ale mocarny silnik.

Koniec Kizashi i Grand Vitary

Aktualności 09-12-2014

Japoński producent ogłosił, że modele Kizashi oraz Grand Vitara (znana na niektórych rynkach jako Escudo) nie będą dalej produkowane. Co więcej nie zanosi się by w najbliższym czasie powstali następcy.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Suzuki

alarm, centralny zamek

Opisuję samochód Suzuki Sx4 z 2008, przebieg 38000 km. Po przyjeździe do garażu chciałem z kluczyka( pilota ) zamknąć samochód. Niestety kilka prób nie dało rezultatów.Zamknąłem autko kluczykiem 9 manualnie ). Następnego dnia nie udało mi się otworzyć autka z pilota więc użyłem kluczyka. Po otwarciu drzwi włączył się alarm i zaczeły migać kierunkowskazy. Nie udało mi się wyłączyć syrenki ( mini kluczykiem ) oraz uruchomić samochodu .Pobiegłem do domu po drugi zestaw kluczyków. Niestety taka sama reakcja. Zdesperowany (żeby nie podpaść współmieszkańcom )odłączyłem klemę i pozwoliłem odpocząć sobie i mieszkańcom. Zacząłem dzwonić, chodzić i pytać co robić. Odpowiedzi od prostej ( na lawetę i do servisu ), do bardziej skomplikowanej ( próbować odblokować alarm - tak jak w wypadku zgubienia kluczyków z pilotem ). Treść o dezaktywacji alarmu jest tak prosta jak świński ogon - proponuję przeczytać pkt 5 w książeczce o alarmach. Z racji tego, że miałem wolny dzień i nie musiałem nigdzie jechać pomyślałem i wymyśliłem co następuje : najpierw zanim wejdę w koszty lawety, czy dowozu fachowca spróbuję najprostrzego rozwiązania, a może się uda. Poszedłem do sklepu i wymieniłem baterię w kluczyku-pilocie ( podwójne zabezpieczenia komory bateryjnej - bateria duża pastylka). Wróciłem do garażu, podłączyłem klemę i jednokrotnym przyciśnięciem pilota zlikwidowałem wycie, miganie i brak zapłonu. Ze szczęścia pojechałem i wymieniłe baterię w drugim kluczyku pilocie. czytaj więcej

Marcos o Suzuki SX4 2009-

Właśnie mija pięć lat eksploatacji auta kupionego jako nowe w salonie i żadnych rozczarowań. Miało być proste, niewyszukane, "dziuroodporne" i bezawaryjne. I SX4 taki właśnie jest. Jeśli nie potrzebujesz francuskich bajerów, które zaczynają się psuć po roku, pluszowych wykładzin i setek "przydatnych wyświetlaczy" - to samochód dla ciebie. W nowym aucie to nie ma znaczenia ale dostęp do silnika, reflektorów i reszty podzespołów jest rodem z lat dziewięćdziesiątych. To zaleta przy ew. zakupie paroletniego używanego samochodu. SX4 dobrze się prowadzi, pozycja za kierownicą jest wysoka, jak w prawdziwym SUVie, lusterka wsteczne wielkie jak w ciężarówce. W pakiecie Premium nieoceniony pakiet otwierania i uruchamiania bez kluczyka + skórznana kierownica ze sterowaniem i bardzo ładne alu felgi - bez nich SX nie byłby tym SXem. Główna i jedyna wada - benzynowy silnik bez szóstego biegu nie nadaje sie na autostrady. Przy większej prędkości samochód jest głośny a silnik wyraźnie "szóstkuje" i zaczyna dużo palić. Silnik, jak każda benzyna Suzuki czy Hondy lubi wysokie obrody co przy normalnej jeździe czyni go ospałym. Ale to nie wyścigówka więc trudno to uznać za wadę. Taka charakterystyka. I na koniec. Przez pięć lat nie zepsuło się NIC. Ani jeden guziczek, żaden podzespół mechaniczny, nic!!! Nawet nie przepaliła się żarówka. Elementy wnętrza i zawieszenia pracują nadal cicho, bez trzasków, pisków i skrzypienia. Uznaję to za największą zaletę samochodu uchod... czytaj więcej

Problem Suzuki Swift 1.0 GL nie chce odpalić ( Pomocy)

Witam, posiadam Suzuki Swift w wersji 1.0 GL. Samochód nie chce odpalić od wczoraj. Zatankowałem do kanistra za 20zł benzyny na nowo otwartej Stacji Paliw Lotos. Po wlaniu benzyny do baku samochód nie chce wgl odpalić gdzie dzień wcześniej normalnie palił. Iskra jest na każdym garze, pompa jest sprawna wymieniłem kabel od cewki wysokiego napięcia bo miał przebicie przy zapłonie. Próbowałem zalać go odgórnie przez gaźnik i nadal nie chce odpalić. Czy to może być wina czujnika położenia wałka rozrządu? czy przez coś innego? Z góry Dzięki. ;/ czytaj więcej

prostowacz o Suzuki Kizashi 2010-

Witam, Widzę że chyba salony nie potrafią sprzedać tego auta i stąd takie pochlebne opinie wystawione przez pracowników tej marki... Niestety nie jest tak różowo z Kizashi. Po pierwsze samochód ma zbyt małą gamę silników do wyboru- mamy wybór między 2,4 i 2,4 kto woli diesela może wybrać benzynę. A ja chcę 3,2 V6 jak w mojej Grand Vitarze !! Chromowane wykończenia dookoła auta to miękki plastik pokryty chromem, złazi po 5.000 km /auto testowe miało mniejszy przebieg, ale chrom już się złuszczył i wyglądało obrzydliwie/ Jakość KIZASHI- hmmm... plastiki miękkie, niestety ruszają się i trzeszczą. Wykończenia jak w tanich chińskich zabawkach, znacie te plastry plastiku których nie udało się usunąć skrawarką ? Przypomni się Wam dzieciństwo, takie właśnie heble we wnętrzu jak na zabawkach z lat 60 i 70. Wykładziny jak szmaty, w bagażniku to samo, fotele ładne. Zegary jak z epoki pierwszego zegarka elektronicznego. JEDEN piksel zakryjesz palcem, skąd oni to wzięli ?? z archiwum, muzeum ? Ostatnie co trzeba zaznaczyć- ZUŻYCIE PALIWA koło 17 litrów w manualu !! Niech mi nie czaruje sprzedawca że auto schodzi poniżej 10 jak nawet na stronie suzuki /ogląd 360 stopni wnętrza/ widać jak byk na środku deski rozdzielczej napis "średnie zużycie 12,2 L"(podane na stronie 11) /tłumaczenie z angielskiego- liczyliście że ktoś doceni w aucie za ponad 115 tysięcy że chcielibyście zobaczyć swój rodzimy język na zegarach ?/ czytaj więcej

Ali o Suzuki Swift 2005-2010

Po przejechaniu kilku pierwszych zakretow i przyspieszen i hamowan trudno nie zrozumiec dlaczego to jest auto fun for driving no.2 zaraz za Mini. Nie jechalem Mini, ale jak dotad tylko Focus i Civic prowadzily mi sie tak dobrze. Po prostu usmiech od ucha do ucha. Super stabilne, z szalonym motocyklowym silnikiem - wiecej przyjemnosci niz kiedykolwiek myslelem ze mozna doswiadczyc w tak malym autku i to z podstawowym silnikiem i zawieszeniem (w przeciwienstwie do malych GTi w ktorych czuc kazdy kamien na drodze i kosztuja prawie 2x tyle i 1,5x tyle pala a przyjemnosci w sumie niewiele wiecej - czasem mniej jak tylek boli i przez tory kolejowe jedziesz 5km/h zeby na nich podwozia nie zostawic...). Bardzo latwe w prowadzeniu, moja żona bardzo sobie to chwali - idealne auto miejskie. Jakosciowo niezle wykonczone (np. w porownaniu z Yarisem), wygodne i ogolnie bardzo przyjemne. Fantastycznie wyciszone, oczywiscie silnik jest glosny na wysokich obrotach, ale w takim maluchu ktory nie jest? Przynajmniej brzmi wtedy lepiej niz trzycylindrowe kosiarki innych autek. Wystarczy spojrzec do bagaznika ze nie moze to byc auto rodzinne, z reszta uwazam osobiscie ze tej klasy auto nigdy nie moze nim byc, bo nawet jak to jest wersja "z plecakiem" (sedan) to pomijajac brzydote takiego rozwiazania (Thalia, City) jazda czyms takim zaladowanym to tez meczarnia. Pali tyle ile powinien i zaleznie od stylu jazdy. Nie oszukujmy sie, jak pocisniemy po miescie superoszczedny Yaris 1.0 tez spala 7,5 l... czytaj więcej

Tor Rakietowa we Wrocławiu

Witajcie klubowicze. Zapraszamy wszystkich na Tor Rakietowa we Wrocławiu. Organizujemy zloty fanów różnych marek, klubów i zrzeszeń automobilowych. Dysponujemy obiektem o powierzchni 7ha o łącznej długości tras 4,1 km. Nawierzchnia toru to w 70% asfalt, 20%beton, 10% szuter. Tor wyposażony jest w profesjonalną matę poślizgową i system kurtyn wodnych. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, elektroniczny pomiar czasu (fotokomórki) i pomiar natężenia dźwięku. Oferujemy zaplecze cateringowe, hale namiotowe, scenę itp. Zapewniamy także bogaty park maszynowy (samochody na trolejach, gokarty, buggy, szayowozy, skutery itp.) Jesteśmy w stanie zapewnić inne atrakcje około motoryzacyjne. Cena już od 2000 pln netto. Zapraszamy!!! Tor Rakietowa ul. Rakietowa 39, 54-615 Wrocław tel. 071 374-06-06 fax 071 374-22-97. e-mail: moto@redeco.pl czytaj więcej

Suzuki Opony

Suzuki Części samochodowe