Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Samochody > Subaru > Forester > Oceny i opinie
Subaru

Subaru Forester - Opinie kierowców

Subaru
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach Subaru Forester. Prezentujemy opinie dla wielu wersji i generacji samochodów Subaru Forester. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Wybierz nadwozie lub rodzaj silnika i zobacz jak kierowcy oceniają swoje samochody.

Jak kierowcy oceniają samochody Subaru Forester?

Czy warto kupić Subaru Forester?

TAK
NIE

Subaru Forester - oceny kierowców

prowadzenie:prowadzenie - oceny kierowców 4.74
komfort jazdy:komfort jazdy - ocena kierowców 4.50
silnik:silnik - ocena kierowców 4.75
jakość i awaryjność:jakosc i awaryjnosc - ocena kierowców 4.69

Najlepiej oceniany silnik

Subaru Forester benzynowy

4.69

94%

Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniana generacja

Subaru Forester

4.66

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 35

Oceny samochodów Subaru Forester według nadwozia

Subaru Forester - suv (5 drzwiowy)

96 użytkowników oceniło Subaru Forester suv na:

4.67

Oceny samochodów Subaru Forester według silnika

Subaru Forester - benzynowy

72 użytkowników oceniło Subaru Forester benzynowy na:

4.69

Subaru Forester - diesel

24 użytkowników oceniło Subaru Forester diesel na:

4.59

Użytkownicy o wadach i zaletach Subaru Forester

Subaru Forester 2005-2007 rok 2007

Użytkownik Jarek ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Szybki start i przyspieszenie - stały napęd 4x4 robi swoje :) - Świetna trakcja. Nie ma sytemu ESR ani ESP czy innych temu podobnych. Zaprojektowane zawieszenie działa świetnie w każdych warunkach jezdnych - Nie jest to auto terenowe ale jak na SUVa to prawdopodobnie najlepsze auto z takimi możliwościami. Potrafi wjeżdżać na naprawdę strome zbocza! - Nie ma zbędnych bajerów w środku. Ktoś komu nie podoba się elegancja i surowość tego auta powinien przesiąść się do BMW i ubrać dres. W nim jest wszystko to co niezbędne. Japońska praktyczna elegancja. - Krawężnik, dziury, spowalniacze nie odczuwalne dla zawieszenia przy normalnej prędkości.. Wady: spalanie przy szybkiej jeździe - ale kto kupując takie auto zwraca na to uwagę? Przy trwałym uszkodzeniu opony trzeba się liczyć z wymianą minimum 2 a przy starszych oponach nawet całego kompletu - Chyba największa wadą tego modelu a może nawet całej marki jest jego krakowskie ASO. Wydajesz 140 tys na samochód a to co potem przechodzisz w tym serwisie nawet przy przeglądach lub drobnych usterkach powoduje że zastanawiasz się nad sensem kupowania drogich aut. Na szczęście w Krakowie jest kilku dobrych fachowców poza ASO.. - Fabryczne amortyzatory tylne samopoziomujące to nieporozumienie tak cenowe jak i funkcjonalne. Warto je zmienić na zwykłe plus sprężyna. - schowek z trzymakami w tyle zlokalizowany na dole niezłożony może zostać łatwo uszkodzony przez dzieci. Jest akurat pod nogami. - Przy przesiadce z aut typu Renault Megane odczuwa się dyskomfort. Siedzenia są zupełnie inne, nie trzymają boków i pierwsze wrażenie jest takie że autem buja. Ale to wrażenie. Wystarczy pojeździć nim przez 2 dni i człowiek nie chce z niego wysiąść.

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik tomek ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Świetnie wygląda i jest dobrze wyposażony - posiada wszystko co powinien mieć samochód w wyposażeniu, bez zbędnych "fajerwerkóow" - bardzo dobra widoczność w każdą stronę - super silnik diesla, b.cichy,dynamiczny i ekonomiczny - super zawieszenie, świetnie wybiera nierówności,super trzyma się drogi na polskie drogi-wyboje idealny.Zakręty można pokonywać z prędkością o wiele wyższą niż innymi samochodami z napędem na jedną oś ( szczególnie przy prędkościach powyżej 140km/h) - funkcjonalność wnętrza. Wady: jedyne co - to deska rozdzielcza.Jest z twardego tworzywa.Mimo że nie skrzypi ,trzeszczy i jest dobrze spasowana to mimo wszystko mogła by być z miękkiego materiału jak w Outback-u.

Subaru Forester 1997-2002 rok 1999

Użytkownik eRb ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Spalanie na trasie nawet 7 l/100km. Jak na tak duże auto z napędem na 4 koła - rewelacja. - Układ napędowy! Stały napęd na 4 koła. Stały (nie tak jak w innych SUZV'ach)... stały! - Ogromny szyberdach. Uwielbiany przez moje dzieci. Namiastka kabrioletu. - Drzwi bez ram. Niby drobiazg, ale każde auto powinno tak mieć. - Duży prześwit - na polskich "drogach" bardzo się przydaje.. Wady: Spalanie w mieście trudno utrzymać poniżej 10 litrów na 100 km. - Duży promień skrętu.

Subaru Forester 1997-2002 rok 2000

Użytkownik MaxTurbo ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Niesamowite i uniwersalne auto,duży prześwit,brzmienie Boxera :) - W terenie radzi sobie znakomicie lepiej niż się spodziewasz - Przyspiesza jak Impreza...Naprawdę bo z niej motor 220km ograniczony w Forku do 170 km - Mam automata i dojazd w korkach w Wawie to rozkosz wypoczynku w aucie - WIELKI szyberdach ,zapas mocy pod nogą,dobre trzymanie w fotelach a nie jestem drobny :). Wady: Spalanie... - Najlepiej znosi paliwo 98 i wszystkie V-Powery 100,Racing,Nitro itp - przy laniu zwykłej 95 potrafi wyrzucać Check Engine-czuły na rozwodnione paliwo... - Bagażnik mógłby być większy i troszkę mogłoby być więcej miejsca z tyłu dla pasażerów... - Ponownie Spalanie...:)

Subaru Forester 2002-2005 rok 2004

Użytkownik cypkenzie ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Bardzo wygodny ( mam 174 cm wzrostu ). Bardzo dobra widoczność. - Świetnie się prowadzi zarówno na asfalcie jak i w błocie. Wyciągałem już Patrole i Hiluxy. - Szybko się nagrzewa silnik czy zimą czy latem nigdy mnie nie zawiódł nawet przy minus 25 kręci i jedzie. - Czuję się w nim jak w domu. Niezawodny. Bezpieczny. - Idealny na nasze drogi i dziury.. Wady: Troszkę za słaby silnik, mogło by być 150 km i było by bezpieczniej. - Mógłby być kilka centymetrów wyższy. Ja swojego Forka podwyższyłem o 4 cm. Sporo pali do 15 litrów w mieście ale i tak go kocham i zalewam V-Power Racing :) - Drogie części w ASO :( ale mam Pana Adama w Zalesiu :) Pozdro Adam :)

Subaru Forester 2008-2013 rok 2009

Użytkownik Adam ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: wygląd - elegancki , szykowny , bez nowobogackiej ostentacji w stylu Audi - komfort jazdy - jak w limuzynie . doskonałe fotele, cisza , obszerne wnętrze - silnik - bardzo dynamiczny , żwawo reagujący - już mi nikt nie podskoczy na drodze ! - zużycie paliwa - rewelacyjnie niskie - panoramiczny dach oraz doskonała widoczność dookoła. Wady: cena - mógłby być z 10 % tanszy

Subaru Forester 2005-2007 rok 2005

Użytkownik adasch ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: super uniwersalny,bezawaryjny, brak problemów z rdzą - 0-100 6s, killuje więszość innych aut na światłach chociaz auto wyglądające jak lodówka - przy normalnej jeźdze spala niecałe 13l/100 - pancerne elementy zawieszenia, prawdziwy japoniec - kompletne wyposażenie, wszystko jest zrobione z japońską perfekcją, bez ściem.. Wady: dość głśny na wybojach (kombi) - plastiki lubią trzeszczeć - przy ostrej jeźdze 17l-20l/100 - na tak szybke auto std hamulce to za mało. auto szybciej się rozpędza niż hamuje. Trzeba się przyzwyczaić zmieniając z n/a na turbo

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik viki ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: duża kultura pracy silnika, chociaż przydałoby się mu 20-30 kM extra, ekonpmiczny silnik - dobra widoczność, ergonomia cockpit'u - dobra trakcjia w każdych warónkach atm.,dobra dzielność w lekkim terenie, bardzo pomocny Hill Assist Sys. - wszystkie zalety samochodu AWD z ciągłym przekazaniem napędu na dwie osie. Wady: głośna praca dżwigni zmiany biegów, b. krótki I bieg, brak reduktora, - archaiczny komputer pokładowy,brak sygnalizacji włączenia się kontrolki LOW FUEL, brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, - twarde plastyki, brak aut. składania lusterek, prumytywna regulacja położenia fotela pasażera,"dziwne" rozwiązanie położenia filtra kabinowego zmiejsza przestrzen schowka, sterowanie układem kilmatyzacji (grzanie/chłodzenie)charakteryzuje sie dużą bezwładnością - ekstremalnie cienkie (delikatne) blachy, - brak nast wyposażenia w wersji EX: chlapacze, listwy boczne drzwi

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik viki ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: duża kultura pracy silnika, chociaż przydałoby się mu 20-30 kM extra, ekonpmiczny silnik - dobra widoczność, ergonomia cockpit'u - dobra trakcjia w każdych warunkach atm.,dobra dzielność w lekkim terenie, bardzo pomocny Hill Assist Sys. - wszystkie zalety samochodu AWD z ciągłym przekazaniem napędu na dwie osie. Wady: głośna praca dżwigni zmiany biegów, b. krótki I bieg, brak reduktora, - archaiczny komputer pokładowy,brak sygnalizacji włączenia się kontrolki LOW FUEL, brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, - twarde plastyki, brak aut. składania lusterek, prymitywna regulacja położenia fotela pasażera,"dziwne" rozwiązanie położenia filtra kabinowego zmiejsza przestrzen schowka, sterowanie układem kilmatyzacji (grzanie/chłodzenie)charakteryzuje sie dużą bezwładnością - ekstremalnie cienkie (delikatne) blachy, - brak nast wyposażenia w wersji EX: chlapacze, listwy boczne drzwi

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik kopernik ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: bezawaryjność - na śniegu jedzie jak po sznurku nawet 80 km/h a inni 50 km/h po prostu czuje się ten samochód - nawet gdy złapie przy prędkości 70 km/h pobocze to w Foreserze prawie się tego nie czuje i jadę dalej jak gdyby nic (zaleta stałego napędu4x4) - Dużo miejsca dla pasażerów na tyknym siedzeniu. Wady: co 3-4 tys. km obroty silnika falują i silnik jest wtedy bardziej słyszalny w serwisie otrzymałem odpowiedź "silnik po przebyciu ok. 3,5 tys. km dostosowuje sie do jazdy w innych warunkach niż do tej pory, np.: jazada w trasie a następnie w meście, stojąc na światłach silnik zaczyna głośniej pracować, sutuacja ta może trwać ok. 5 min i zalecano mi w takich sytuacjach zjechac na pobocze by cały ten proces mógł sie zakończyć, jesli tego nie zrobię sytuacja się będzie powtarzać do chwili zakończenia całego procesu". - dziwne ??? - pomimo, że jest to diesel bokser środek ciężkości nie jest tak nisko jak się spodziewano, a co za tym idzie na zakrętach pokonywanych z dużą prędkością odczuwa się znaczny przechył boczny jak na subaru - podczas pkonywania nierówności pasażerowie na tylnym siedzeniu czują się jak na statku i czasami skarżą się płynne wybieranie nierówności - wysokie spalanie w porównaniu z tym co podaje producent. Nie wiem jak jeżdżą inni że osiągają tak niskie spalanie. U mnie wygląda to następująco, a zaznaczam, żę przejechałem 25 tys. km Foresterem 2.0 Diesel: w mieście 9-9,5 litra ON, w trasie nie udało mi się zejść poniżej 7 l ON. Chcę zaznaczyć, że wskazania na komputerze zawsze są zaniżone o ok. litr niż w rzeczywistości. Chcę zaznaczyć, że próbowałem na różnych paliwach mam na myśli zykły ON i ten "lepszy" a także to ,że staram się jeździć w mieście oszczędzając pedał gazu - w końcu to napęd stały 4x4 a i bryła robi swoje.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ucieczka przed policją jak przestępstwo
Ucieczka przed policją jak przestępstwo
Politycy szukają sposobów na zwiększenie bezpieczeństwa dla polskich drogach. Na tle pozostałych krajów Unii Polska pod tym względem wypada blado. Stąd pomysł ministra Ziobro żeby zaostrzyć przepisy.