Samochody > Subaru > Forester > Oceny i opinie
Subaru

Subaru Forester - Oceny i opinie

Subaru
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach Subaru Forester. Prezentujemy opinie dla wielu wersji i generacji samochodów Subaru Forester. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Wybierz nadwozie lub rodzaj silnika i zobacz jak kierowcy oceniają swoje samochody.

Jak kierowcy oceniają samochody Subaru Forester

Czy warto kupić Subaru Forester?

TAK
NIE

Subaru Forester - oceny kierowców

prowadzenie:prowadzenie - oceny kierowców 4.74
komfort jazdy:komfort jazdy - ocena kierowców 4.49
silnik:silnik - ocena kierowców 4.75
jakość i awaryjność:jakosc i awaryjnosc - ocena kierowców 4.68

Najlepiej oceniany silnik

Subaru Forester benzynowy

4.69

94%

Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniana generacja

Subaru Forester

4.66

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 35

Oceny samochodów Subaru Forester według nadwozia

Subaru Forester - suv (5 drzwiowy)

95 użytkowników oceniło Subaru Forester suv na:

4.67

Oceny samochodów Subaru Forester według silnika

Subaru Forester - benzynowy

71 użytkowników oceniło Subaru Forester benzynowy na:

4.69

Subaru Forester - diesel

24 użytkowników oceniło Subaru Forester diesel na:

4.59

Użytkownicy o wadach i zaletach Subaru Forester

Subaru Forester 2005-2007 rok 2007

Użytkownik Jarek ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Szybki start i przyspieszenie - stały napęd 4x4 robi swoje :) - Świetna trakcja. Nie ma sytemu ESR ani ESP czy innych temu podobnych. Zaprojektowane zawieszenie działa świetnie w każdych warunkach jezdnych - Nie jest to auto terenowe ale jak na SUVa to prawdopodobnie najlepsze auto z takimi możliwościami. Potrafi wjeżdżać na naprawdę strome zbocza! - Nie ma zbędnych bajerów w środku. Ktoś komu nie podoba się elegancja i surowość tego auta powinien przesiąść się do BMW i ubrać dres. W nim jest wszystko to co niezbędne. Japońska praktyczna elegancja. - Krawężnik, dziury, spowalniacze nie odczuwalne dla zawieszenia przy normalnej prędkości.. Wady: spalanie przy szybkiej jeździe - ale kto kupując takie auto zwraca na to uwagę? Przy trwałym uszkodzeniu opony trzeba się liczyć z wymianą minimum 2 a przy starszych oponach nawet całego kompletu - Chyba największa wadą tego modelu a może nawet całej marki jest jego krakowskie ASO. Wydajesz 140 tys na samochód a to co potem przechodzisz w tym serwisie nawet przy przeglądach lub drobnych usterkach powoduje że zastanawiasz się nad sensem kupowania drogich aut. Na szczęście w Krakowie jest kilku dobrych fachowców poza ASO.. - Fabryczne amortyzatory tylne samopoziomujące to nieporozumienie tak cenowe jak i funkcjonalne. Warto je zmienić na zwykłe plus sprężyna. - schowek z trzymakami w tyle zlokalizowany na dole niezłożony może zostać łatwo uszkodzony przez dzieci. Jest akurat pod nogami. - Przy przesiadce z aut typu Renault Megane odczuwa się dyskomfort. Siedzenia są zupełnie inne, nie trzymają boków i pierwsze wrażenie jest takie że autem buja. Ale to wrażenie. Wystarczy pojeździć nim przez 2 dni i człowiek nie chce z niego wysiąść.

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik tomek ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Świetnie wygląda i jest dobrze wyposażony - posiada wszystko co powinien mieć samochód w wyposażeniu, bez zbędnych "fajerwerkóow" - bardzo dobra widoczność w każdą stronę - super silnik diesla, b.cichy,dynamiczny i ekonomiczny - super zawieszenie, świetnie wybiera nierówności,super trzyma się drogi na polskie drogi-wyboje idealny.Zakręty można pokonywać z prędkością o wiele wyższą niż innymi samochodami z napędem na jedną oś ( szczególnie przy prędkościach powyżej 140km/h) - funkcjonalność wnętrza. Wady: jedyne co - to deska rozdzielcza.Jest z twardego tworzywa.Mimo że nie skrzypi ,trzeszczy i jest dobrze spasowana to mimo wszystko mogła by być z miękkiego materiału jak w Outback-u.

Subaru Forester 1997-2002 rok 1999

Użytkownik eRb ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Spalanie na trasie nawet 7 l/100km. Jak na tak duże auto z napędem na 4 koła - rewelacja. - Układ napędowy! Stały napęd na 4 koła. Stały (nie tak jak w innych SUZV'ach)... stały! - Ogromny szyberdach. Uwielbiany przez moje dzieci. Namiastka kabrioletu. - Drzwi bez ram. Niby drobiazg, ale każde auto powinno tak mieć. - Duży prześwit - na polskich "drogach" bardzo się przydaje.. Wady: Spalanie w mieście trudno utrzymać poniżej 10 litrów na 100 km. - Duży promień skrętu.

Subaru Forester 1997-2002 rok 2000

Użytkownik MaxTurbo ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Niesamowite i uniwersalne auto,duży prześwit,brzmienie Boxera :) - W terenie radzi sobie znakomicie lepiej niż się spodziewasz - Przyspiesza jak Impreza...Naprawdę bo z niej motor 220km ograniczony w Forku do 170 km - Mam automata i dojazd w korkach w Wawie to rozkosz wypoczynku w aucie - WIELKI szyberdach ,zapas mocy pod nogą,dobre trzymanie w fotelach a nie jestem drobny :). Wady: Spalanie... - Najlepiej znosi paliwo 98 i wszystkie V-Powery 100,Racing,Nitro itp - przy laniu zwykłej 95 potrafi wyrzucać Check Engine-czuły na rozwodnione paliwo... - Bagażnik mógłby być większy i troszkę mogłoby być więcej miejsca z tyłu dla pasażerów... - Ponownie Spalanie...:)

Subaru Forester 2002-2005 rok 2004

Użytkownik cypkenzie ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Bardzo wygodny ( mam 174 cm wzrostu ). Bardzo dobra widoczność. - Świetnie się prowadzi zarówno na asfalcie jak i w błocie. Wyciągałem już Patrole i Hiluxy. - Szybko się nagrzewa silnik czy zimą czy latem nigdy mnie nie zawiódł nawet przy minus 25 kręci i jedzie. - Czuję się w nim jak w domu. Niezawodny. Bezpieczny. - Idealny na nasze drogi i dziury.. Wady: Troszkę za słaby silnik, mogło by być 150 km i było by bezpieczniej. - Mógłby być kilka centymetrów wyższy. Ja swojego Forka podwyższyłem o 4 cm. Sporo pali do 15 litrów w mieście ale i tak go kocham i zalewam V-Power Racing :) - Drogie części w ASO :( ale mam Pana Adama w Zalesiu :) Pozdro Adam :)

Subaru Forester 2008-2013 rok 2009

Użytkownik Adam ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: wygląd - elegancki , szykowny , bez nowobogackiej ostentacji w stylu Audi - komfort jazdy - jak w limuzynie . doskonałe fotele, cisza , obszerne wnętrze - silnik - bardzo dynamiczny , żwawo reagujący - już mi nikt nie podskoczy na drodze ! - zużycie paliwa - rewelacyjnie niskie - panoramiczny dach oraz doskonała widoczność dookoła. Wady: cena - mógłby być z 10 % tanszy

Subaru Forester 2005-2007 rok 2005

Użytkownik adasch ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: super uniwersalny,bezawaryjny, brak problemów z rdzą - 0-100 6s, killuje więszość innych aut na światłach chociaz auto wyglądające jak lodówka - przy normalnej jeźdze spala niecałe 13l/100 - pancerne elementy zawieszenia, prawdziwy japoniec - kompletne wyposażenie, wszystko jest zrobione z japońską perfekcją, bez ściem.. Wady: dość głśny na wybojach (kombi) - plastiki lubią trzeszczeć - przy ostrej jeźdze 17l-20l/100 - na tak szybke auto std hamulce to za mało. auto szybciej się rozpędza niż hamuje. Trzeba się przyzwyczaić zmieniając z n/a na turbo

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik viki ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: duża kultura pracy silnika, chociaż przydałoby się mu 20-30 kM extra, ekonpmiczny silnik - dobra widoczność, ergonomia cockpit'u - dobra trakcjia w każdych warónkach atm.,dobra dzielność w lekkim terenie, bardzo pomocny Hill Assist Sys. - wszystkie zalety samochodu AWD z ciągłym przekazaniem napędu na dwie osie. Wady: głośna praca dżwigni zmiany biegów, b. krótki I bieg, brak reduktora, - archaiczny komputer pokładowy,brak sygnalizacji włączenia się kontrolki LOW FUEL, brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, - twarde plastyki, brak aut. składania lusterek, prumytywna regulacja położenia fotela pasażera,"dziwne" rozwiązanie położenia filtra kabinowego zmiejsza przestrzen schowka, sterowanie układem kilmatyzacji (grzanie/chłodzenie)charakteryzuje sie dużą bezwładnością - ekstremalnie cienkie (delikatne) blachy, - brak nast wyposażenia w wersji EX: chlapacze, listwy boczne drzwi

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik viki ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: duża kultura pracy silnika, chociaż przydałoby się mu 20-30 kM extra, ekonpmiczny silnik - dobra widoczność, ergonomia cockpit'u - dobra trakcjia w każdych warunkach atm.,dobra dzielność w lekkim terenie, bardzo pomocny Hill Assist Sys. - wszystkie zalety samochodu AWD z ciągłym przekazaniem napędu na dwie osie. Wady: głośna praca dżwigni zmiany biegów, b. krótki I bieg, brak reduktora, - archaiczny komputer pokładowy,brak sygnalizacji włączenia się kontrolki LOW FUEL, brak sygnalizacji niskiego poziomu płynu spryskiwaczy, - twarde plastyki, brak aut. składania lusterek, prymitywna regulacja położenia fotela pasażera,"dziwne" rozwiązanie położenia filtra kabinowego zmiejsza przestrzen schowka, sterowanie układem kilmatyzacji (grzanie/chłodzenie)charakteryzuje sie dużą bezwładnością - ekstremalnie cienkie (delikatne) blachy, - brak nast wyposażenia w wersji EX: chlapacze, listwy boczne drzwi

Subaru Forester 2008-2013 rok 2008

Użytkownik kopernik ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: bezawaryjność - na śniegu jedzie jak po sznurku nawet 80 km/h a inni 50 km/h po prostu czuje się ten samochód - nawet gdy złapie przy prędkości 70 km/h pobocze to w Foreserze prawie się tego nie czuje i jadę dalej jak gdyby nic (zaleta stałego napędu4x4) - Dużo miejsca dla pasażerów na tyknym siedzeniu. Wady: co 3-4 tys. km obroty silnika falują i silnik jest wtedy bardziej słyszalny w serwisie otrzymałem odpowiedź "silnik po przebyciu ok. 3,5 tys. km dostosowuje sie do jazdy w innych warunkach niż do tej pory, np.: jazada w trasie a następnie w meście, stojąc na światłach silnik zaczyna głośniej pracować, sutuacja ta może trwać ok. 5 min i zalecano mi w takich sytuacjach zjechac na pobocze by cały ten proces mógł sie zakończyć, jesli tego nie zrobię sytuacja się będzie powtarzać do chwili zakończenia całego procesu". - dziwne ??? - pomimo, że jest to diesel bokser środek ciężkości nie jest tak nisko jak się spodziewano, a co za tym idzie na zakrętach pokonywanych z dużą prędkością odczuwa się znaczny przechył boczny jak na subaru - podczas pkonywania nierówności pasażerowie na tylnym siedzeniu czują się jak na statku i czasami skarżą się płynne wybieranie nierówności - wysokie spalanie w porównaniu z tym co podaje producent. Nie wiem jak jeżdżą inni że osiągają tak niskie spalanie. U mnie wygląda to następująco, a zaznaczam, żę przejechałem 25 tys. km Foresterem 2.0 Diesel: w mieście 9-9,5 litra ON, w trasie nie udało mi się zejść poniżej 7 l ON. Chcę zaznaczyć, że wskazania na komputerze zawsze są zaniżone o ok. litr niż w rzeczywistości. Chcę zaznaczyć, że próbowałem na różnych paliwach mam na myśli zykły ON i ten "lepszy" a także to ,że staram się jeździć w mieście oszczędzając pedał gazu - w końcu to napęd stały 4x4 a i bryła robi swoje.