1. Samochody
  2. SsangYong
  3. Testy zderzeniowe

SsangYong - Testy zderzeniowe

SsangYong
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki SsangYong. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Opel Astra

Przebadano model Astra Opel Astra 1,6 Enjoy (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1240kg

Kia Soul

Przebadano model Soul 1.6 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2009, masa 1170kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Tigra

Przebadano model Tigra Opel Tigra 1,4 (LHD), nadwozie roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1160kg

Seat Toledo

Przebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Kia Sorento

Przebadano model Sorento GLS 2,5 diesel (LHD), nadwozie SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Kia Carens

Przebadano model Carens , nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2007, masa 1519kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Corolla

Przebadano model Corolla 1,8 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Volvo S40

Przebadano model S40 2,4i (LHD), nadwozie sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1370kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
30 tys. km Nissanem Leaf po bezdrożach
30 tys. km Nissanem Leaf po bezdrożach
Zakończyła się wyprawa pod hasłem No Trace Expedition, w której podróżnik Marek Kamiński przejechał 30 tys. kilometrów z Polski do Japonii i z powrotem.