1. Samochody
  2. Skoda
  3. Kodiaq
  4. Testy zderzeniowe
Skoda

Skoda Kodiaq - Zobacz testy zderzeniowe

Skoda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Skoda Kodiaq. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen Fox

Przebadano model Fox 1,2 LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005

Subaru Outback

Przebadano model Outback Subaru Legacy Outback (RHD), nadwozie 5-drzwiowy kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1545kg

Smart forfour

Przebadano model forfour 1,3 Pulse (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 965kg

Fiat Scudo

Przebadano model Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Seat Ibiza

Przebadano model Ibiza 1.4 'Reference', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi Carisma

Przebadano model Carisma Mitsubishi 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Nissan Note

Przebadano model Note , 1.4 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006, masa 1092kg

Fiat 500

Przebadano model 500 1,2 'POP', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 930kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa Kia Ceed w Genewie - pierwsze zdjęcia
Nowa Kia Ceed w Genewie - pierwsze zdjęcia
Już za kilka tygodni na salonie motoryzacyjnym w Genewie zadebiutuje nowe wcielenie koreańskiego przedstawiciela segmentu aut kompaktowych. Kolejne wcielenie Kii Ceed pojawi się w dwóch wersjach nadwoziowych.