1. Samochody
  2. Skoda
  3. Testy zderzeniowe

Skoda - Testy zderzeniowe

Skoda
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Skoda wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Skoda oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Skoda.

Który samochód marki Skoda jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Skoda Rapid

Skoda Rapid - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Skoda Superb

Skoda Superb - Testy zderzeniowe

 

86% (42.2ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Skoda Superb

Skoda Superb - Testy zderzeniowe

 

71% (25.7ptk.)

 

Samochody marki Skoda na testach zderzeniowych:

Skoda Citigo

Przebadano model Citigo VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Skoda Fabia

Przebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Skoda Octavia

Przebadano model Octavia 1,6 Ambiente (RHD), nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1185kg

Skoda Rapid

Przebadano model Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Skoda Roomster

Przebadano model Roomster 1,2 HTP Sport, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1175kg

Skoda Superb

Przebadano model Superb 1.9 TDi Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1490kg

Skoda Yeti

Przebadano model Yeti 2.0TDI "Ambiente", LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1545kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kolejna fabryka części samochodowych w Polsce
Kolejna fabryka części samochodowych w Polsce
W opolskiej strefie ekonomicznej odbyło się oficjalne otwarcie fabryki koncernu IAC Group. Nowy zakład zajmie się produkcją elementów wnętrza do samochodów klasy premium - m.in. dla marki Volvo.
Zima Zima