1. Samochody
  2. Seat
  3. Arosa
  4. Testy zderzeniowe
Seat

Seat Arosa - Zobacz testy zderzeniowe

Seat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Seat Arosa. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Renault Fluence

Przebadano model Fluence 'Expression', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1569kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Signum

Przebadano model Signum 1,8 SE (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1480kg

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

Renault Modus

Przebadano model Modus 1,5 dCi (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1185kg

Mercedes Vaneo

Przebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg

Nissan Juke

Przebadano model Juke 1.6 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1172kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

Peugeot 407

Przebadano model 407 2,0 Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1435kg

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa Toyota Supra – jakie silniki pod maską?
Nowa Toyota Supra – jakie silniki pod maską?
Na Festiwalu Szybkości w Goodwood zadebiutowała kilka dni temu nowa generacja Toyoty Supry. Co prawda wciąż zamaskowana i jeszcze nie w wersji produkcyjnej, ale teraz wiemy już więcej o nowym wcieleniu legendy.