1. Samochody
  2. Seat
  3. Arosa
  4. Testy zderzeniowe
Seat

Seat Arosa - Zobacz testy zderzeniowe

Seat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Seat Arosa. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Toyota Previa

Przebadano model Previa D4D (LHD), nadwozie van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1740kg

Seat Ibiza

Przebadano model Ibiza 1.4 'Reference', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Citroen C1

Przebadano model C1 1.0 LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 810kg

Renault Clio

Przebadano model Clio 1,5 dCi comfort (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1165kg

Hyundai ix35

Przebadano model ix35 2.0 diesel Style, nadwozie LHD 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1610kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Kia Rio

Przebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg

Ford S-MAX

Przebadano model S-MAX Trend 2,0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1743kg

Opel Meriva

Przebadano model Meriva 1.6 XE (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1295kg

Peugeot 5008

Przebadano model 5008 1.6 HDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy Minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1531kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford Ka+ po face-liftingu - nowa wersja Active
Ford Ka+ po face-liftingu - nowa wersja Active
Nowy Ford Focus zadebiutuje dopiero po imprezie w Genewie, ale na szwajcarskich halach wystawowych nie zabraknie kilku nowości od producenta spod tego znaku. Jedną z nich będzie odświeżony Ford Ka+.