1. Samochody
  2. Saturn
  3. Testy zderzeniowe

Saturn - Testy zderzeniowe

Saturn
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Saturn. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen Touran

Przebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Fusion

Przebadano model Fusion 2 1,4 (RHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Ford Galaxy

Przebadano model Galaxy 'Trend' 2,0 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1803kg

Citroen C-ZERO

Przebadano model C-ZERO Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Toyota Aygo

Przebadano model Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Scenic

Przebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg

Honda Insight

Przebadano model Insight 1.3 SE, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1240kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Transit

Przebadano model Transit 2.2 diesel 'Trend' Kombi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2091kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexus CT nowej generacji za dwa lata
Lexus CT nowej generacji za dwa lata
W ofercie Lexusa w USA hybrydowego hatchbacka CT 200h zastępuje nowy miejski crossover UX. Jednak popularny Lexus CT pozostaje w europejskiej ofercie firmy. Jak powiedział szef europejskiego oddziału koncernu Pascal Ruch, na rynku jest miejsce dla obu modeli, a nowej generacji CT można się spodziewać za dwa lata.