1. Samochody
  2. Saab
  3. Oceny i opinie

Saab - Oceny i opinie

Saab
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach marki Saab. Prezentujemy opinie dla wielu modeli, wersji i generacji samochodów marki Saab. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Poznaj najlepiej oceniane modele marki Saab.

Jak kierowcy oceniają samochody marki Saab

Czy warto kupić Saab?

TAK
NIE

Saab - oceny kierowców

prowadzenie:prowadzenie - oceny kierowców 4.76
komfort jazdy:komfort jazdy - ocena kierowców 4.74
silnik:silnik - ocena kierowców 4.68
jakość i awaryjność:jakosc i awaryjnosc - ocena kierowców 4.35

Najlepiej oceniany

Saab 9000

Saab 9000

 

4.85

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniany

Saab 9-3

Saab 9-3

 

4.56

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 109

Opinie i dyskusje o Saab

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Saab 9-3

4.50

109 użytkowników oceniło Saab 9-3. Zobacz ich opinie!

Użytkownik rudydb9 zauważa: "To miłość od drugiego spojrzenia.Pierwszy kontakt ale brzydal, ale później... Auto rzuca się w oczy, widać sportowa sylwetkę lekko owalna.Wnętrze przestronne, ergonomia mi pasuje. Stacyjka za dźwignią zmiany biegów. Duzo przycisków na środkowej konsoli pomiędzy fotelami. Panel nocny- podświetlenie tylko prędkościomierza. Bardzo bezpieczne mocne auto wiem z doświadczenia. to już 3saab którym jeżdżę. Czekam na 4 już w najnowszej wersji 1.9TTiD lub BIO POWER. Polecam przeczytać historie marki saab i podejście jej inżynierów. Saab jako pierwszy wprowadził: turbosprężarkę, podgrzewane fotele, night panel jak w myśliwcach, wycieraczki reflektorów, przyciemnianie wskaźników w kabinie, stacyjkę pomiędzy fotelami kierowcy i pasażera. Auto dla indywidualisty, który chce się wyróżnić z tłumu. Polecam gorąco." czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Saab 9-5

4.50

70 użytkowników oceniło Saab 9-5. Zobacz ich opinie!

Użytkownik LeszekW2 zauważa: "W moim przypadku nie mogę narzekać. Ogólnie jestem zadowolony. Nie jest może tak niezawodny jak japończyki, które miałem i nadal posiadam. Czasami wydaję mi się zbyt miękki i komfortowy. Innym razem to znów zaleta. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że mam się w co przesiąść, gdy oczekuję sportowych wrażeń. Zawsze kiedy wsiadam do Saaba 95 odczuwam frajdę. Naprawdę lubię to auto. " czytaj więcej.

4.75

Czy warto kupić ten model?

tak

Saab 900

4.75

17 użytkowników oceniło Saab 900. Zobacz ich opinie!

Użytkownik zbyszek zauważa: "SUPERAUTO" czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Saab 9000

5.00

23 użytkowników oceniło Saab 9000. Zobacz ich opinie!

Użytkownik FanSaa zauważa: "Jezdze Saabami od 22 lat i mimo malych mankamentow nie zamienie na inna marke. Dodam, ze zaczalem od modelu 900 Turbo rk.85,przebieg 95000 km 900Cabrio rk.87,prz.82500 km 9000 16i rk88, prz.345000 km 9000 CD 89, prz.365000 km 9?Cabrio rk.01,prz.105000 km 95 10. prz. 1200 km.Wszystkie sa w moich rekach i nigdy nie zostana sprzedane.Dodam, ze sa to pojazdy dla fanatykow tej marki i wszelkie naprawy oprocz elektroniki wykonuje sam. " czytaj więcej.

Użytkownicy o wadach i zaletach samochodów marki Saab

Saab 9000 CS 1991-1998 rok 1995

4.25

Użytkownik RaaDaaR ocenił swój model na 4.25

Za zalety uważa: Wielkość. Wnętrze jest ogromne. Nie jeździłem samochodem z wiekszą ilością miejsca w kabinie. Ogromny bagaznik z łatwym dostępem. Wygoda kierowcy, długie trasy nie męczą (fotel kierowcy Aero). - Genialny silnik. Spalanie srednie 9,6l/100km. Osiągi dużo ponad przecietne. Moment obrotowy rozłożony, od 2000 do 5000 obr/min. Bezawaryjny, cichy, stosunkowo oszczędny jak na osiągi. Łatwy do tunningu. - Nadwozie rocznik 95 i zero rdzy (z Włoch). Dość trwałe zawieszenie, ale bez przesady :) - Wbrew pozorom prostota konstukcji. Łatwy dostęp do większości elementów. Można coś zrobic samemu. Spory rynek części używanych i nowych. Ceny średnie, niektóre śmiesznie tanie, niektóre drogie. - Komplentnie pomijany przez złodzieji. Bezpieczny (nie sprawdzałem co prawda osobiście). 15-letni samochód i wszystko w nim działa :). Wady: Miękkie zawieszenie w mojej wersji, buja się i przechyla. Typowa limuzyna z mocnym silnikiem. - Regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie. Jestem wysoki i nie widzę kontrolek kiernkowskazów, które są na samej górze panelu zegarów. - Kłopotliwy w parkowaniu, duży promień skrętu. - Brak schowka po stronie pasażera w wersji z dwiema poduszkami.

Saab 900 1993-1998 rok 1996

4.50

Użytkownik andrewaq@op.pl ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: na trasie 7 litrów pali :) - zapala w -30 stopni po 3 dniach na dworze pod metrem śniegu :) tej zimy to zauważyłem :D - autom,atic climate control (ACC) działa perfect, tak samo wszelkie wyposażenie wnętrza auta, elektyka itd, bezawaryjne. - poduszki dwie, srs abs itd powzmacniane drzwi i progi, kabina mocna jak w czołgu, bezpieczny (szwed to szwed) - ma kopa takiego żę ostatnio zdemotywawałem w lublinie BMW 5.3.0i ok 2000rok bardzo boleśnie :D co prawda siedział mi na ogonie ale dokonić to nas nie dogoniat :D a złapaliśmy od światel po ponad 2 zł po ok kilometrze :D mniej więcej :). Wady: w mieście 11 :/ - na zimnym pali litrów 100 na 100 :) ale szybko się dogrzewa. - kompresor klimy potrafi być awaryjny. u mnie lekko już go słychać - łożyska wytrzymują do 200tys przebieg, cena 1 sztuki z piastą 230 zł(masakra) - turba kocha Cię za Twoja benzynę i Twoje na nią pieniądze :)

Saab 9-3 Sport 2002-2007 rok 2005

4.75

Użytkownik wodzunio ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Bardzo wygodny i ergonomiczny, mimo całej masy przycisków na konsoli (jak to w SAABie). 10 poduszek i poziom bezpieczeństwa najlepszy w klasie w testach 2008-2009 - Spalanie w trasie 5,5 - 6,5 z klimą. W mieście ok. 8 - Nietuzinkowy, linia tego samochodu urzeka nie tylko amatorów marki - Elastyczny silnik, przy 120 KM rozpedziłem go do 210 km/h (raz i tylko po to, by sprawdzić jego możliwości) - Zdecydowana większość części jest standaryzowana do Vectry C więc można na nich oszczędzać.. Wady: Nisko zawieszony, więc trzeba uważać na krawężniki. - Wymiana koła dwumasowego po 115 tysiącach (razem ze sprzęgłem koszt ok 3 tysiące zł) - Trochę szerokie słupki nieznacznie ograniczają widoczność - Trochę twarde plastiki i permanentnie obłążące z nadruku logo Saaba. Niby nic ważnego ale trochę wstyd - DPF - potencjalna wymiana 4 tysiące zł, ale jak dotychczas mój spisuje się bez zarzutu.

Saab 9-5 1997-2001 rok 2000

4.50

Użytkownik Wasowski ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Auto pomimo utwardzonego zawieszenia i niskoprofilowych opon bardzo komfortowe. Bardzo wygodne Fotele przednie z nawiewem na "4 litery pierwsza d.." i z ogrzewaniem. - Znakomite wyposażenie w wersji Aero. Jest wszystko z bardzo dobrych jakościowo materiałów! - Duży jak na sedan bagażnik bez tzw. pałąków schodzących do środka - ZNAKOMITA DYNAMIKA SILNIKA. Auto po "wkręceniu" sprężarki idzie jak burza! Niesamowite przyśpieszenie. - Mnóstwo, łatwodostępnych części zamieenych na rynku.. Wady: Drobne, mało znaczące aczkolwiek wkurzające wycieki z silnika - Często, w zasadzie prawie w każdym aucie psujący się wyświetlacz SID (SAAB Information Display) - Mały otwór załadunkowy bagażnika (no ale przeceż to sedan) :):) - Mało schowków - Konieczność częstej wymiany oleju ale to jest specyfika aut z turbosprężarką

Saab 9-5 2001-2006 rok 2003

4.75

Użytkownik gierol ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: saab to saab,jest po prostu inny niż cala reszta.mial tyle samo wad co zalet ale najwieksza z nich było przyłączenie do GM.awaryjnosc jest na rozsadnym poziomie wszystko zależy od zetelnej obsługi.silnik tylko 2.3t reszta to strata czasu,jesli padnie turbo garreta od razu wymieniajcie na japońskie-mitsubishi(jest bezawaryjne i zwieksza moc!!),naglosnienie super,mam tez 5bmw w kombi ale tak nie gra,auto dla ludzi którzy cenia sobie bezpieczeństwo i zupełnie inny styl niż cala reszta... Wady: slabe serwisy w Polsce i mnóstwo naciągaczy,wcale nie jest taki drogi jeśli ktoś sam szuka części.z daleka od pseudomechanikow!!!

Saab 9-5 2005-2009 rok 2007

5.00

Użytkownik Norbert ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Bardzo oszczedny ,przy mocy 150km takrze dynamiczny i dobrze wyposarzony jak na standard - Kokpit jak w samolocie, wszystko tam gdzie powinno byc, bez zbednych dodatkow - Wygodny i cichy, na dlugie trasy idealny , po 90000 km jak nowy bez skrzypienia plastikow (bo ich tam nie ma ) - Nie tuzinkowy , mało ich na drodze i zwraca na siebie uwage - Najwiekrza zaleta jest to ze Dresiarze i Buraki tego nie kupuja, bo drogi w servisie. Wady: Dosc drogi servis i czesci , ale porownujac mała awaryjnosc to nic. - Nie kazdemu odpowiada przestarzała linia nadwozia

Saab 900 1993-1998 rok 1995

5.00

Użytkownik sven ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Wygodny -podgrzewane siedzenia- skladana kanapa za jednym pociagnieciem - Mam wersje SE -Turbo wlacza sie przy 130 km/h i dostaje nieziemskiego kopa - dobrze trzyma sie jezdni mam kola 225/55/16. Klei sie na drodze - Zawsze chialem go miec bez wzgledu na wszystko-przywiozlem go spod kola podbiegunowego na 15 lat mial przejechane 185 tys. Wady: Czesci powiedzialbym delikatnie drogie i w 95% tylko orig. ale to dobrze - czesci specjalistyczne nie zawsze szybko dostepne - waska grupa mechanikow znajacych sie na saabach dlatego naprawy w niemczech

Saab 9-3 Sport 2007-2011 rok 2008

4.00

Użytkownik Iron ocenił swój model na 4.00

Za zalety uważa: Wygląd zewnętrzny. Bardzo mi się podoba - inny niż wszystkie. - Wygodne siedzenia - dobrze trzymają w zakrętach - Niskie spalanie. Wrocław - Frankfurt, 3 osoby, pełny bagażnik, średnio 150km/h, spalanie 5L/100 - Niskie ceny w ASO. Duży przegląd 1100,- mały 500,- kompletny rozrząd 1300,- - Night panel - fajne cacko na nocne jazdy. Wady: Głośny diesel - Trzeszczące plastiki - Bardzo słaba skrzynia biegów. Chodzi jak w traktorze. Krótka jedynka i dwójka. - Bardzo powoli się rozgrzewa. W zimie przy -15 ciężko dobrze rozgrzać. - Częste usterki, rozrząd padł przy 85 tys. (ASO zaleca wymianę przy 120 tys.), padła klimatyzacja, koło dwumasowe i sprzęgło do wymiany.

Saab 9-3 Sport 2002-2007 rok 2003

4.00

Użytkownik Robert ocenił swój model na 4.00

Za zalety uważa: nietuzinkowy wygląd - tanie części- płyta podłogowa, zawieszenie przednie i tylne z Vectry C - silnik- długowieczny silnik konstrukcji ISUZU montowany także w Vectrze i Astrze - deska rozdzielcza i kokpit jak w wojskowym myśliwcu - dobra widoczność z każdego miejsca; bezpieczne auto z wieloma wzmocnieniami karoserii. Wady: nie ma doskonałych samochodów

Saab 9-3 Sport 2005-2007 rok 2005

5.00

Użytkownik Ryszard ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: W moim egzemplarzu bardzo bogate wyposażenie dodatkowe - Wyjątkowa elastyczność na poszczególnych biegach - Wspaniała ergonomia przycisków - Rewelacyjne spalanie: w mieście max 5,8 l, w trasie - ok. 4,6 -4,8, na autostradzie (powyżej 130km/h) mieści się w 6,2 l - Bardzo dobre oświetlenie wnętrza samochodu. Wady: Jadąc po nierównej drodze odzywają się luźne części rolety bagażnika - Zbyt głośna praca silnika.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Milionowy egzemplarz Nissana Juke
Milionowy egzemplarz Nissana Juke
Osiem lat po debiucie pierwszego miejskiego crossovera Nissana, z linii produkcyjnej zakładów w Sunderland zjechał milionowy Juke. Nowy egzemplarz powstaje w brytyjskiej fabryce średnio co 105 sekund.