1. Samochody
  2. Renault
  3. Testy zderzeniowe

Renault - Testy zderzeniowe

Renault
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Renault wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Renault oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Renault.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(6) "Espace" ["emodel"]=> string(6) "Espace" ["rok"]=> string(4) "2015" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(80) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/RenaultEspace/RenaultEspace_1_m.jpg" ["link"]=> string(46) "/renault/testy-zderzeniowe/renault_espace.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Scenic" ["emodel"]=> string(12) "Grand Scenic" ["id"]=> string(3) "249" ["modelid"]=> string(3) "209" ["wersja"]=> string(28) "1.5 diesel "Expression", LHD" ["nadwozie"]=> string(18) "5-drzwiowy minivan" ["klasa"]=> string(7) "minivan" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2009" ["masa"]=> string(4) "1507" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "33" ["przod"]=> string(4) "14.7" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.6" ["tyl"]=> string(3) "2.4" ["rok_testu"]=> string(4) "2009" ["data_publikacji"]=> string(19) "2009-09-22 00:00:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "91" ["punkty"]=> string(2) "33" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(90) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2009/RenaultGrandScenic/RenaultGrandScenic_1_m.jpg" ["link"]=> string(46) "/renault/testy-zderzeniowe/renault_scenic.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Trafic" ["emodel"]=> string(6) "Trafic" ["id"]=> string(3) "486" ["modelid"]=> string(3) "298" ["wersja"]=> string(18) "115 dCi Combi, LHD" ["nadwozie"]=> string(15) "8/9-osobowy van" ["klasa"]=> string(3) "van" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2015" ["masa"]=> string(4) "2215" ["gwiazdki"]=> string(1) "3" ["laczna"]=> string(4) "19.1" ["przod"]=> string(3) "9.7" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "1" ["slup"]=> string(1) "0" ["tyl"]=> string(3) "1.4" ["rok_testu"]=> string(4) "2015" ["data_publikacji"]=> string(19) "2015-03-25 10:46:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "91" ["punkty"]=> string(2) "45" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(80) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/RenaultTrafic/RenaultTrafic_1_m.jpg" ["link"]=> string(46) "/renault/testy-zderzeniowe/renault_trafic.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Espace" ["emodel"]=> string(6) "Espace" ["id"]=> string(3) "489" ["modelid"]=> string(3) "139" ["wersja"]=> string(0) "" ["nadwozie"]=> string(14) "5-drzwiowy van" ["klasa"]=> string(3) "van" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2015" ["masa"]=> string(4) "1671" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(4) "31.4" ["przod"]=> string(4) "14.6" ["bok"]=> string(4) "14.6" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> NULL ["tyl"]=> string(3) "2.2" ["rok_testu"]=> string(4) "2015" ["data_publikacji"]=> string(19) "2015-04-22 01:55:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "70" ["punkty"]=> string(4) "25.4" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(80) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/RenaultEspace/RenaultEspace_1_m.jpg" ["link"]=> string(46) "/renault/testy-zderzeniowe/renault_espace.html" } }

Który samochód marki Renault jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Renault Scenic

Renault Scenic - Testy zderzeniowe

 

91% (33ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Renault Trafic

Renault Trafic - Testy zderzeniowe

 

91% (45ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Renault Espace

Renault Espace - Testy zderzeniowe

 

70% (25.4ptk.)

 

Samochody marki Renault na testach zderzeniowych:

Renault Captur

Przebadano model Captur 1.0 'Zen', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Clio

Przebadano model Clio 1,5 dCi comfort (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1165kg

Renault Espace

Przebadano model Espace 2,2 dCi Expression (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1890kg

Renault Fluence

Przebadano model Fluence 'Expression', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1569kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Kangoo

Przebadano model Kangoo 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1100kg

Renault Koleos

Przebadano model Koleos Dynamique 2.0l DCI, nadwozie mały terenowy 4x4, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1756kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Megane

Przebadano model Megane II 1.6 16v (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback
, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1175kg

Renault Modus

Przebadano model Modus 1,5 dCi (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1185kg

Renault Scenic

Przebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg

Renault Trafic

Przebadano model Trafic 2.0dCi Passenger 'Expression', LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1912kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy

Renault Twingo

Przebadano model Twingo 1.2 Dynamique, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 960kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Vel Satis

Przebadano model Vel Satis (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1800kg

Renault Zoe

Przebadano model Zoe LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1468kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ursus zbuduje elektryczny i wodorowy autobus
Ursus zbuduje elektryczny i wodorowy autobus
Firma Ursus Bus zaprezentowała na Międzynarodowych Targach Transportu Publicznego w Nadarzynie swój najnowszy projekt - autobus elektryczny w wersji 10- lub 12-metrowej, mieszczący maksymalnie 72 osoby. W Lublinie zaprezentowano projekt autobusu zasilanego wodorem.
Nowy Citroen C3 Nowy Citroen C3