Samochody > Renault > Espace
Renault

Renault Espace - O modelu Renault Espace

Renault
O modelu Renault Espace

Renault Espace był pierwszym europejskim pełnowymiarowym vanem, który w sprzedaży pojawił się w 1984 roku. Choć początkowo sceptycznie postrzegany, szybko zyskał sporą popularność. Kolejne odsłony Renault Espace pojawiły się kolejno w 1991 oraz 1996 roku. Obecna generacja jest już czwartą odsłoną tego modelu, która dostępna jest na rynku od 2003 roku. W 1997 na rynku pojawiła się także wydłużona wersja Espace, oznaczona jako Grand Espace.

Ocena użytkowników

Kup Renault Espace


 


 

Renault Espace - opinie kierowców


Renault Espace został oceniony 86 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.36 na 5 możliwych punktów. 86% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.36

Liczba ocen: 86

Czy warto kupić ten model: tak86%nie14%

 

Renault Espace - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 82%

 

Renault Espace - spalanie


Użytkownicy modelu Renault Espace testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
86
12
22
52
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.9
12.5
13.3
9.8
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.9
9.0
10.2
7.6

 

Renault Espace - awaryjność




40% Brak usterek


38% Nieznaczne usterki


22% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (59.50%), silnik, układ wydechowy (47.80%), układ hamulcowy (29.00%)

 

Informacje o samochodach Renault Espace

Znany polski aktor ambasadorem Renault

Aktualności 28-05-2015

Polski oddział marki Renault rozpoczął współpracę ze sławnym aktorem kina akcji, Bogusławem Lindą. Obie strony podpisały kontrakt, który będzie obowiązywał przez 3 lata.

Samochodowe nowości rozbite - raport z crash-testów EuroNCAP

Aktualności 22-04-2015

Szykujecie się do zakupu Fiata 500X, Suzuki Vitary, Mazdy 2 albo Renault Espace'a? Koniecznie sprawdźcie, jak wypadły w testach zderzeniowych EuroNCAP.

Znamy ceny nowego Renault Espace

Aktualności 21-01-2015

W maju do sprzedaży trafi najnowsza generacja modelu Espace. Samochód dostępny będzie w trzech poziomach wyposażenia, zaś gama silników składa się z 2 silników wysokoprężnych oraz jednego motoru benzynowego. Podstawowa wersja nowego Renault Espace kosztuje od 119 000 złotych.

Auto rodzinne do 30 tys. zł.

Aktualności 26-09-2014

Wielu z nas staje przed taką sytuacją życiową, która obliguje do zakupu auta z myślą o całej rodzinie. Nasz budżet to 30 tys. złotych i nie istotne czy źródłem są oszczędności, kredyt, czy spadek po cioci z Ameryki. Szukamy auta używanego, przestronnego, trzeci rząd siedzeń będzie dodatkowym atutem. Oto nasze propozycje.

Są już pierwsze zdjęcia nowego Espace'a

Aktualności 25-09-2014

Targi w Paryżu są bardzo ważne dla producentów z Francji. Wszystko sprowadza się do jednego słowa - prestiż. To tam właśnie Renault zaprezentuje nowego Espace’a. Mamy pierwsze zdjęcia auta.

Nowy Espace już w Paryżu

Aktualności 04-09-2014

Targi w Paryżu wystartują już za mniej niż miesiąc. Na tej francuskiej imprezie świat pozna nową generację Renault Espace.

Hybrydowe Renault do 2020 roku

Aktualności 07-10-2013

Renault w swojej ofercie nie ma auta hybrydowego, a jedynie elektryczne modele. Francuski producent pracuje nad autem hybrydowym i pierwszy seryjny model ma pojawić się na rynku do 2020 roku.

Gokart przyszłości od Renault

Premiery 26-04-2013

W Hiszpanii, w miejscowości Valladolid powstaje model Twizy. To tam francuski producent postanowił odsłonić swoją najnowsza niespodziankę w postaci koncepcyjnego Twizy Renault Sport F1.

Renault zafundowało facelifting modelowi Espace

Premiery 16-07-2012

Renault Espace to model, który na rynku motoryzacyjnym walczy w segmencie osobowych vanów już od 28 lat. Od tamtej pory sprzedano 1.2 miliona egzemplarze, a teraz Francuzi zadecydowali, że należy Espace'a odświeżyć.

Nowa Laguna dużo "spokojniejsza"

Aktualności 16-03-2011

Szef marketingu Renault, Steve Norman, powiedział, że nowa Laguna będzie bardzo spokojnym, ugładzonym autem dla szerokiego spektrum klientów.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Renault Espace

Dark Goth o Renault Espace 2000-2002

Okręt zakupiony w Polsce, na polskich blachach w kwietniu 2008 z przebiegiem 140000 km. Przez rok przejechaliśmy 20000 km, bezawaryjnie. Generalnie oprócz normalnych akcji serwisowych typu wymiana oleju etc, do autka leje się paliwo i tyle. Jak na nasze potrzeby (rodzina 2+1 i pies) Renia spisuje się znakomicie. Dzięki niej mało że zjechaliśmy całą Polskę to jeszcze dwukrotnie załatwiliśmy przeprowadzki - robiła za taxi bagażowe :). Przy średnim spalaniu nieco ponad 7l ON jest autkiem stosunkowo ekonomicznym, bardzo wygodnym (można spać w niej bez problemu), z niezłym kopnięciem dzięki 130 konikom. Prędkość maksymalna jaką udało się z niej na tą chwilę wyciągnąć to 186 km/h na autostradzie pod Wrocławiem. Zdecydowanie polecam !!! czytaj więcej

Renault Espace: Cesarz klasy MPV

Moge zabrac glos jako uzytkownik Grand Espace 2.2 dci przez ostatnie 3 lata z umiarkowanym przebiegiem (106 tys). Uczucia - mieszane. Z jednej strony duza usterkowosc (2 awarie klimatyzacji, jedna systemu nawigacji, jedna zaplonu, w tej chwili wysiada sprzeglo, ale nie doczekam juz naprawy bo zmieniam prace i oddaje samochod). Rowniez spore zuzycie paliwa, ale tutaj tez i moja wina bo nie jezdze zbyt ekonomicznie. Z drugiej strony - pojemnosc samochodu i jego walory praktyczne z nia zwiazane sa atutem tak wielkim, ze nadal zastanawiam sie czy pomimo tych w/w przykrych doswiadczen moim kolejnym samochodem nie bedzie ... Espace wlasnie. Do 100 tys. km dociagnie a poniewaz bedzie to samochod sluzbowy to pozniej nie jest to moje zmartwienie... czytaj więcej

Renault Espace: Cesarz klasy MPV

Może mi Pan Inny dziennikarz powiedzieć od kiedy to moc podaje się w Nm bo mi się wydaje, że w kW lub KM. Renault Espace występuje w dwóch odmianach z silnikiem 2.0dCi moc 110kW czyli 150 KM i momencie 340 Nm i silnikiem o mocy 127kW czyli 175 KM i momencie 360 Nm. Sądząc po osiągach jakie podał autor w/w tekstu chodzi raczej o słabszą wersję 150KM. Co do wypowiedzi Pana Innego dziennikarza to ubolewam, że dziennikarz, domyślam się, że zajmujący się motoryzacją, popełnia takie błędy i nie odróżnia mocy od momentu czytaj więcej

PAWEŁ o Renault Espace 2002-2006

GODNE POLECENIA AUTA,BARDZO WYGODNE,KOMFORTOWE,PRZY TAKIM SILNIKU MAŁY APETYT NA PALIWO PRZY PRĘDKOŚCI 100-130 NA TRASIE SPALA MI NIE CAŁE 6,5 LITRA ROPY I NIE JEST TO MÓJ WYMYSŁ TYLKO PRAWDA PONIEWAŻ NIE RAZ BYŁEM W AUSTRII NIM I TAK WYCHODZI Z MOICH OBLICZEŃ A KOMPUTER POKAZYWAŁ JESZCZE MNIEJ NA CAŁYM BAKU ROBIĘ NA TRASIE ZA KAŻDYM RAZEM OKOŁO 1400 KILOMETRÓW A MÓJ REKORD TO 1430 KILOMETRÓW.JEŻELI SKUSICIE SIĘ NA KUPNO TO NIE SCHODZCIE Z LICZNIKA PONIŻEJ 100 PONIEWAŻ SPALI WAM OKOŁO 1,5 LITRA WIĘCEJ GDYŻ SILNIK BĘDZIE SIĘ DUSIĆ NA NISKICH OBROTACH.POLECAM KAŻDEMU czytaj więcej

ireneusz o Renault Espace 2006-2010

Rok temu przesiadłem się z 13-letniego 806 na 3-letnią renówkę(w okienkach powyżej jakoś nie mogłem zaznaczyć opcji diesel 150KM). Gabaryty niewiele większe, ale te kilka cm w każdą stronę robi wieeelką różnicę. Wnętrze wyjątkowo przestronne i ciche. Do centralnie umieszczonego wyświetlacza przywykłem (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu) już po paru godzinach. Natomiast do dość płytkiego fotela przyzwyczajałem się kilka miesięcy. Codziennie muszę manewrować na wstecznym i początkowo drażnił mnie widok zagłówka w lusterku wewnętrznym, ale lusterka zewnętrzne są przyzwoite, a czujnik cofania wręcz bezcenny. Drzwi pasażerów mogłyby się szerzej otwierać dla ułatwienia załadunku/rozładunku (w 806 były przesuwne i bardzo wygodne, ale zimą często przymarzały). Samochód nafaszerowany elektroniką, że aż się trochę obawiam czym może mnie zaskoczyć za kilka lat gdy styki na kostkach zaczną śniedzieć. Ceny autoryzowanej obsługi serwisowej bardzo wysokie, ale jeszcze przed zakupem poszukałem taniego i dobrego serwisanta (koniecznie z oprogramowaniem). Prześwit pod kołami spory, ale w teren lepiej nie jeździć aby nie rozpruć delikatnego plastikowego baku lub dolnej osłony silnika. Dostęp do przednich żarówek bardzo utrudniony, a do koła zapasowego denerwująco czasochłonny. Koszt 17-calowych opon i felg nieprzyjemnie mnie zaskoczył. Po tylu negatywnych uwagach pewnie wyda się dziwne, że polecam zakup tego modelu... Jednak na tle moich poprzednich aut (Fiaty Campagnola i Marea, Samara, ... czytaj więcej

Renault Espace: Cesarz klasy MPV

pracuję na drodze, kilkakrotnie rozmawiałem z kierowcami Renault Espace i każdy był zadowolony (mowa o IV generacji). Na forach czytałem, że nie wszyscy są z tych samochodów zadowoleni, ale moim zdaniem "jakością" jazdy można spowodować, że auto jeździ dobrze lub po prostu źle. Jak jeszcze trochę Espace IV stanieje, to na pewno go sobie kupię. I niech mi nikt nie pisze, że np. VW Multiwan czy Mercedes Vito są lepsze - Niemiec, to Niemiec - twardy, niewygodne siedzenia. A technicznie Francuz nie ustepuje niczym w dzisiejszych czasach Niemcowi - poza tym, że jeździ się w nim o niebo wygodniej i bardziej komfortowo czytaj więcej