1. Samochody
  2. Renault
  3. Espace
Renault

Renault Espace - Renault Espace

Renault
Renault Espace

Renault Espace był pierwszym europejskim pełnowymiarowym vanem, który w sprzedaży pojawił się w 1984 roku. Choć początkowo sceptycznie postrzegany, szybko zyskał sporą popularność. Kolejne odsłony Renault Espace pojawiły się kolejno w 1991 oraz 1996 roku. Obecna generacja jest już czwartą odsłoną tego modelu, która dostępna jest na rynku od 2003 roku. W 1997 na rynku pojawiła się także wydłużona wersja Espace, oznaczona jako Grand Espace.

Ocena użytkowników

Kup Renault Espace


 


 

Renault Espace - opinie kierowców


Renault Espace został oceniony 86 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.36 na 5 możliwych punktów. 86% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.36

Liczba ocen: 86

Czy warto kupić ten model: tak 86% nie 14%

 

Renault Espace - awaryjność




40% Brak usterek


38% Nieznaczne usterki


22% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (59.50%), silnik, układ wydechowy (47.80%), układ hamulcowy (29.00%)

 

Renault Espace - spalanie


Użytkownicy modelu Renault Espace testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
86
12
22
52
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.9
12.5
13.3
9.8
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.9
9.0
10.2
7.6

 

Renault Espace - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 82%

 

Informacje o samochodach Renault Espace

Renault oszukuje? Espace przekroczył normy spalin

wydarzenia 25-11-2015

Niemiecka organizacja, zajmująca się ochroną środowiska (DUH) podała, że silnik Diesla w Renault Espace drastycznie przekraczał normę emisji spalin. Czyżby francuska marka wdała się w Volkswagena?

Pierwsza jazda Renault Espace: Podobny do nikogo

pierwsza jazda 23-08-2015

Żeby przetrwać, musiało się zmienić – nowe Renault Espace nie jest już wielkim vanem, lecz zgrabnym crossoverem.   

Jeździliśmy nowym Renault Espace. Cena od 119 tys. zł.

Premiery 01-07-2015

W czasach, gdy preferencje klientów szybko się zmieniają, producenci muszą odpowiednio reagować, a także dostosowywać swoje flagowe modele do potrzeb rynku. Renault Espace, czyli jeden z prekursorów segmentu van, zmienił się nie do poznania. Auto wjechało właśnie do polskich salonów.

Znany polski aktor ambasadorem Renault

Aktualności 28-05-2015

Polski oddział marki Renault rozpoczął współpracę ze sławnym aktorem kina akcji, Bogusławem Lindą. Obie strony podpisały kontrakt, który będzie obowiązywał przez 3 lata.

Espace, 500X, Vitara, Mazda 2 - czterej rozbitkowie Euro NCAP

wydarzenia 23-04-2015

Najlepsze wyniki zgarnęły Espace i Vitara, oba auta otrzymały po pięć gwiazdek. Pozostali dwaj rozbitkowie po jednej mniej.

Samochodowe nowości rozbite - raport z crash-testów EuroNCAP

Aktualności 22-04-2015

Szykujecie się do zakupu Fiata 500X, Suzuki Vitary, Mazdy 2 albo Renault Espace'a? Koniecznie sprawdźcie, jak wypadły w testach zderzeniowych EuroNCAP.

Znamy ceny nowego Renault Espace

Aktualności 21-01-2015

W maju do sprzedaży trafi najnowsza generacja modelu Espace. Samochód dostępny będzie w trzech poziomach wyposażenia, zaś gama silników składa się z 2 silników wysokoprężnych oraz jednego motoru benzynowego. Podstawowa wersja nowego Renault Espace kosztuje od 119 000 złotych.

Renault Espace: Efekt ewolucji

wydarzenia 17-11-2014

Renault Espace zadebiutował w 1984 roku i był jednym z pierwszych vanów. 30 lat później wjeżdża na scenę w piątej odsłonie, już jako crossover. Czy to oznacza, że Espace odcina się od swoich poprzedników? Niezupełnie. 

Renault Espace crossoverem

wydarzenia 26-09-2014

Na zbliżającej się wystawie samochodowej w Paryżu Renault zaprezentuje nową generację swojego największego minivana. Choć nie. To już nie będzie minivan, a przedstawiciel coraz popularniejszej grupy crossoverów.

Auto rodzinne do 30 tys. zł.

Aktualności 26-09-2014

Wielu z nas staje przed taką sytuacją życiową, która obliguje do zakupu auta z myślą o całej rodzinie. Nasz budżet to 30 tys. złotych i nie istotne czy źródłem są oszczędności, kredyt, czy spadek po cioci z Ameryki. Szukamy auta używanego, przestronnego, trzeci rząd siedzeń będzie dodatkowym atutem. Oto nasze propozycje.

Filmy i galerie samochodów Renault Espace

Premiera: Renault Espace

Premiery i wydarzenia 03-07-2015

Testy zderzeniowe Euro NCAP: Renault Espace

Inne 24-04-2015

Renault Espace jest jednym z dwóch modeli, z przetestowanej przez Euro NCAP czwórki aut, który otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek. Nowa generacja Espace'a szczególnie wysoki poziom bezpieczeństwa zapewni najmłodszym pasażerom na pokładzie.

Paryż 2014: Renault Espace

Premiery i wydarzenia 03-10-2014

Nowy Renault Espace IV

Samochody - katalog 29-01-2008

Opinie i dyskusje o samochodach Renault Espace

PAWEŁ o Renault Espace 2002-2006

GODNE POLECENIA AUTA,BARDZO WYGODNE,KOMFORTOWE,PRZY TAKIM SILNIKU MAŁY APETYT NA PALIWO PRZY PRĘDKOŚCI 100-130 NA TRASIE SPALA MI NIE CAŁE 6,5 LITRA ROPY I NIE JEST TO MÓJ WYMYSŁ TYLKO PRAWDA PONIEWAŻ NIE RAZ BYŁEM W AUSTRII NIM I TAK WYCHODZI Z MOICH OBLICZEŃ A KOMPUTER POKAZYWAŁ JESZCZE MNIEJ NA CAŁYM BAKU ROBIĘ NA TRASIE ZA KAŻDYM RAZEM OKOŁO 1400 KILOMETRÓW A MÓJ REKORD TO 1430 KILOMETRÓW.JEŻELI SKUSICIE SIĘ NA KUPNO TO NIE SCHODZCIE Z LICZNIKA PONIŻEJ 100 PONIEWAŻ SPALI WAM OKOŁO 1,5 LITRA WIĘCEJ GDYŻ SILNIK BĘDZIE SIĘ DUSIĆ NA NISKICH OBROTACH.POLECAM KAŻDEMU czytaj więcej

Renault Espace: Cesarz klasy MPV

Może mi Pan Inny dziennikarz powiedzieć od kiedy to moc podaje się w Nm bo mi się wydaje, że w kW lub KM. Renault Espace występuje w dwóch odmianach z silnikiem 2.0dCi moc 110kW czyli 150 KM i momencie 340 Nm i silnikiem o mocy 127kW czyli 175 KM i momencie 360 Nm. Sądząc po osiągach jakie podał autor w/w tekstu chodzi raczej o słabszą wersję 150KM. Co do wypowiedzi Pana Innego dziennikarza to ubolewam, że dziennikarz, domyślam się, że zajmujący się motoryzacją, popełnia takie błędy i nie odróżnia mocy od momentu czytaj więcej

Renault Espace: Cesarz klasy MPV

pracuję na drodze, kilkakrotnie rozmawiałem z kierowcami Renault Espace i każdy był zadowolony (mowa o IV generacji). Na forach czytałem, że nie wszyscy są z tych samochodów zadowoleni, ale moim zdaniem "jakością" jazdy można spowodować, że auto jeździ dobrze lub po prostu źle. Jak jeszcze trochę Espace IV stanieje, to na pewno go sobie kupię. I niech mi nikt nie pisze, że np. VW Multiwan czy Mercedes Vito są lepsze - Niemiec, to Niemiec - twardy, niewygodne siedzenia. A technicznie Francuz nie ustepuje niczym w dzisiejszych czasach Niemcowi - poza tym, że jeździ się w nim o niebo wygodniej i bardziej komfortowo czytaj więcej

Dark Goth o Renault Espace 2000-2002

Okręt zakupiony w Polsce, na polskich blachach w kwietniu 2008 z przebiegiem 140000 km. Przez rok przejechaliśmy 20000 km, bezawaryjnie. Generalnie oprócz normalnych akcji serwisowych typu wymiana oleju etc, do autka leje się paliwo i tyle. Jak na nasze potrzeby (rodzina 2+1 i pies) Renia spisuje się znakomicie. Dzięki niej mało że zjechaliśmy całą Polskę to jeszcze dwukrotnie załatwiliśmy przeprowadzki - robiła za taxi bagażowe :). Przy średnim spalaniu nieco ponad 7l ON jest autkiem stosunkowo ekonomicznym, bardzo wygodnym (można spać w niej bez problemu), z niezłym kopnięciem dzięki 130 konikom. Prędkość maksymalna jaką udało się z niej na tą chwilę wyciągnąć to 186 km/h na autostradzie pod Wrocławiem. Zdecydowanie polecam !!! czytaj więcej

ireneusz o Renault Espace 2006-2010

Rok temu przesiadłem się z 13-letniego 806 na 3-letnią renówkę(w okienkach powyżej jakoś nie mogłem zaznaczyć opcji diesel 150KM). Gabaryty niewiele większe, ale te kilka cm w każdą stronę robi wieeelką różnicę. Wnętrze wyjątkowo przestronne i ciche. Do centralnie umieszczonego wyświetlacza przywykłem (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu) już po paru godzinach. Natomiast do dość płytkiego fotela przyzwyczajałem się kilka miesięcy. Codziennie muszę manewrować na wstecznym i początkowo drażnił mnie widok zagłówka w lusterku wewnętrznym, ale lusterka zewnętrzne są przyzwoite, a czujnik cofania wręcz bezcenny. Drzwi pasażerów mogłyby się szerzej otwierać dla ułatwienia załadunku/rozładunku (w 806 były przesuwne i bardzo wygodne, ale zimą często przymarzały). Samochód nafaszerowany elektroniką, że aż się trochę obawiam czym może mnie zaskoczyć za kilka lat gdy styki na kostkach zaczną śniedzieć. Ceny autoryzowanej obsługi serwisowej bardzo wysokie, ale jeszcze przed zakupem poszukałem taniego i dobrego serwisanta (koniecznie z oprogramowaniem). Prześwit pod kołami spory, ale w teren lepiej nie jeździć aby nie rozpruć delikatnego plastikowego baku lub dolnej osłony silnika. Dostęp do przednich żarówek bardzo utrudniony, a do koła zapasowego denerwująco czasochłonny. Koszt 17-calowych opon i felg nieprzyjemnie mnie zaskoczył. Po tylu negatywnych uwagach pewnie wyda się dziwne, że polecam zakup tego modelu... Jednak na tle moich poprzednich aut (Fiaty Campagnola i Marea, Samara, ... czytaj więcej

Renault Espace: Cesarz klasy MPV

Moge zabrac glos jako uzytkownik Grand Espace 2.2 dci przez ostatnie 3 lata z umiarkowanym przebiegiem (106 tys). Uczucia - mieszane. Z jednej strony duza usterkowosc (2 awarie klimatyzacji, jedna systemu nawigacji, jedna zaplonu, w tej chwili wysiada sprzeglo, ale nie doczekam juz naprawy bo zmieniam prace i oddaje samochod). Rowniez spore zuzycie paliwa, ale tutaj tez i moja wina bo nie jezdze zbyt ekonomicznie. Z drugiej strony - pojemnosc samochodu i jego walory praktyczne z nia zwiazane sa atutem tak wielkim, ze nadal zastanawiam sie czy pomimo tych w/w przykrych doswiadczen moim kolejnym samochodem nie bedzie ... Espace wlasnie. Do 100 tys. km dociagnie a poniewaz bedzie to samochod sluzbowy to pozniej nie jest to moje zmartwienie... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ferrari FXX-K Evo - jeszcze bardziej ekstremalne
Ferrari FXX-K Evo - jeszcze bardziej ekstremalne
W trakcie imprezy Finale Mondiali na torze w Mugello Ferrari zaprezentowało nową wersję wyczynowego FXX-K - odmianę Evo.
Zima Zima