1. Samochody
  2. Renault
  3. Megane
  4. Kup nowy - konfigurator
Renault

Renault Megane - Konfigurator

Renault
Kup nowy - konfigurator

Konfigurator samochodów nowych Renault Megane to interaktywny cennik, który pozwala na wybór i konfigurację dostępnych na polskim rynku wersji Renault Megane. Wybierz nadwozie, rodzaj silnika lub skrzynię biegów. Następnie wybierz wersję, kolor nadwozia i elementy wyposażenia dodatkowego i skontaktuj się z dealerem.

Ile kosztuje nowy Renault Megane?

Renault Megane - dostępne wersje modelu

Model jest dostępny w cenie od 59 900 PLN Jest oferowany w wersjach:

Rodzaje nadwozia: cabrio 2-drzwiowy, coupe 2-drzwiowy, hatchback 5-drzwiowy, kombi 5-drzwiowy, sedan 4-drzwiowy

Rodzaje silnika: benzynowy, diesel

Pojemność silnika: 1197cm3 (130 KM), 1332cm3 (100 KM), 1332cm3 (115 KM), 1332cm3 (140 KM), 1332cm3 (160 KM), 1461cm3 (90 KM), 1461cm3 (95 KM), 1461cm3 (110 KM), 1461cm3 (115 KM), 1598cm3 (115 KM), 1598cm3 (130 KM), 1598cm3 (160 KM), 1618cm3 (205 KM), 1749cm3 (149 KM), 1798cm3 (280 KM)

Wyszukaj i skonfiguruj nowy samochód Renault Megane

osobowy


 

Renault Megane - dostępne w sprzedaży nadwozia

Renault Megane - hatchback 5 drzwiowy

Cena podstawowa - już od 59 900 PLN

Liczba dostępnych wersji: 54

Renault Megane - kombi 5 drzwiowy

Cena podstawowa - już od 63 900 PLN

Liczba dostępnych wersji: 55

Renault Megane - sedan 4 drzwiowy

Cena podstawowa - już od 61 900 PLN

Liczba dostępnych wersji: 22

Renault Megane - dostępne w sprzedaży skrzynie biegów

Renault Megane - automatyczna

Cena podstawowa - już od 83 200 PLN

Liczba dostępnych wersji: 35

Renault Megane - manualna

Cena podstawowa - już od 59 900 PLN

Liczba dostępnych wersji: 96

Renault Megane - dostępne w sprzedaży silniki

Renault Megane - benzynowy

Cena podstawowa - już od 59 900 PLN

Liczba dostępnych wersji: 67

Renault Megane - diesel

Cena podstawowa - już od 67 900 PLN

Liczba dostępnych wersji: 64

Polecamy oferty

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX przeszła face lifting, który wprowadził kilka istotnych zmian w napędzie samochodu. Jest teraz bardziej zwinny na torze, pokonując okrążenie toru testowego szybciej niż dotychczasowy model.