1. Samochody
  2. Pontiac
  3. Bonneville
  4. Testy zderzeniowe
Pontiac

Pontiac Bonneville - Zobacz testy zderzeniowe

Pontiac
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Pontiac Bonneville. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 3008

Przebadano model 3008 1.6HDi, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1425kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo V40

Przebadano model V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1377kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Alfa Romeo 159

Przebadano model 159 1.9 JTD 'Progresion' LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1552kg

Mercedes Klasa ML

Przebadano model Klasa ML Mercedes Benz ML320 CDI, nadwozie duźy terenowy 4x4, klasa terenowy, rok modelowy 2008, masa 2204kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 107

Przebadano model 107 testowany model: Toyota Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Modus

Przebadano model Modus 1,5 dCi (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1185kg

Mitsubishi Carisma

Przebadano model Carisma Mitsubishi 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Ford Mondeo

Przebadano model Mondeo 2.0 diesel Trend, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1559kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen T-Cross z hiszpańskiej fabryki
Nowy Volkswagen T-Cross z hiszpańskiej fabryki
Hiszpańskie zakłady Volkswagen Nawara będą produkować Volkswagena T-Crossa, nowego kompaktowego SUV-a niemieckiej marki. Poinformował o tym kilka dni temu dr Andreas Tostmann, szef działu Produkcji i Logistyki Volkswagena.