1. Samochody
  2. Pontiac
  3. Trans Sport
  4. Spalanie
Pontiac

Pontiac Trans Sport - Raporty spalania

Pontiac
Spalanie

Przedstawiamy raporty zużycia paliwa dla samochodów Pontiac Trans Sport. Raporty są zamieszczane przez samych kierowców użytkujących samochody Pontiac Trans Sport. Wybierz nadwozie, aby zobaczyć szczegóły spalania dla jego wersji i generacji. Sprawdź jakie wersje Pontiac Trans Sport mają najmniejsze spalanie

Ile pali Pontiac Trans Sport?

Kierowcy testują spalanie samochodów Pontiac Trans Sport

Ocena pracy silnika

silnik:ocena pracy silnika 4.65 4.65

głosów: 23

Pontiac Trans Sport- spalanie według kierowców

 
 

Najmniejsze spalanie - benzyna

Pontiac Trans Sport 1993-1996

Spalnie w mieście:
12,6l/100 km

Spalnie w trasie:
9,2l/100 km

Najmniejsze spalanie - gaz

Pontiac Trans Sport 1993-1996

Spalnie w mieście:
15,0l/100 km

Spalnie w trasie:
10,8l/100 km

Zużycie paliwa samochodów Pontiac Trans Sport według nadwozia

Pontiac Trans Sport - van (4 drzwiowy)

 
Miasto: 14,0l Trasa: 10,0l
 
Miasto: 16,5l Trasa: 12,8l

Pontiac Trans Sport - van (5 drzwiowy)

 
Miasto: 12,6l Trasa: 9,2l
 
Miasto: 15,2l Trasa: 10,8l

Użytkownicy o zużyciu paliwa Pontiac Trans Sport

Pontiac Trans Sport

 
miasto: 12,5l trasa: 10l

Pontiac Trans Sport 1993-1996 rok 1994

Użytkownik Biig111 ocenił swój model.

Za zalety uważa: Precyzyjne prowadzenie - Wygodne, miękkie zawieszenie - Wygodne, przestronne wnętrze - Bardzo elastyczny silnik Skrzynia biegów - jakby jej nie było, przełącza płynnie i cicho - Zamiast blach ma karoserię z plastiku, który pamięta swój kształt i dopóki nie połamiesz, to wraca do swojej pierwotnej postaci. Zero rdzy. Tylko podwozie może rdzewieć, trzeba zabezpieczyć.. Wady: Instalacja elektryczna - trzeba o nią dbać, czasami oczyścić różne elementy, bo sterowanie silnikiem może zacząć wariować - Spalanie - jak lubisz cisnąć prawy pedał, to odczujesz to przy kasie na stacji benzynowej; duży silnik jest w stanie dużo przepalić; ale gdy potrafisz jeździć oszczędnie, rozważnie - nie ma tragedii. - Niektóre bajery po 15 latach użytkowania się po prostu zużywają: np. elektrycznie pompowane amortyzatory tylne, dostosowujące charakterystykę zawieszenia do aktualnej masy całości; pneumatyka straciła szczelność, więc zdemontowałem i mam stałe amortyzatory, i jest OK

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa Kia Ceed w Genewie - pierwsze zdjęcia
Nowa Kia Ceed w Genewie - pierwsze zdjęcia
Już za kilka tygodni na salonie motoryzacyjnym w Genewie zadebiutuje nowe wcielenie koreańskiego przedstawiciela segmentu aut kompaktowych. Kolejne wcielenie Kii Ceed pojawi się w dwóch wersjach nadwoziowych.