1. Samochody
  2. Plymouth
  3. Testy zderzeniowe

Plymouth - Testy zderzeniowe

Plymouth
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Plymouth. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Daihatsu Terios

Przebadano model Terios 1.5l, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Z4

Przebadano model Z4 2,5 (LHD), nadwozie dwumiejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1335kg

Volkswagen Tiguan

Przebadano model Tiguan VW Tiguan 2.0 diesel 'Trend'/'Fun', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lancia Delta

Przebadano model Delta 'Argento' 1.6 MJTD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1410kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Alfa Romeo 147

Przebadano model 147 1.6 (LHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1212kg

Land Rover Freelander

Przebadano model Freelander GS diesel (RHD), nadwozie terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2002, masa 1485kg

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

Volvo S60

Przebadano model S60 (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1425kg

Renault Trafic

Przebadano model Trafic 2.0dCi Passenger 'Expression', LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1912kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen T-Cross z hiszpańskiej fabryki
Nowy Volkswagen T-Cross z hiszpańskiej fabryki
Hiszpańskie zakłady Volkswagen Nawara będą produkować Volkswagena T-Crossa, nowego kompaktowego SUV-a niemieckiej marki. Poinformował o tym kilka dni temu dr Andreas Tostmann, szef działu Produkcji i Logistyki Volkswagena.