1. Samochody
  2. Plymouth
  3. Testy zderzeniowe

Plymouth - Testy zderzeniowe

Plymouth
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Plymouth. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 807

Przebadano model 807 2.0 HDi (LHD), nadwozie van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1700kg

Chrysler PT Cruiser

Przebadano model PT Cruiser (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2002, masa 1400kg

Alfa Romeo MiTo

Przebadano model MiTo Alfa Romeo MiTo 1.4 turbo \'Distinctive\', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1161kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Subaru Impreza

Przebadano model Impreza 2.0R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1370kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Vaneo

Przebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg

Ford Focus

Przebadano model Focus Trend 1,6 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Jeep Renegade

Przebadano model Renegade 1.6 diesel Limited FW, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1390kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi Q7

Przebadano model Q7 VR6 FSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2195kg

Smart fortwo

Przebadano model fortwo , 999cc, passion, LHD, nadwozie 2-drzwiowe, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 750kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jesteś widoczny – jesteś bezpieczny
Jesteś widoczny – jesteś bezpieczny
Widoczność to kluczowa kwestia dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego. Kierowca jadący nieoświetloną drogą jest narażony na podobne niebezpieczeństwo, jak pieszy przemieszczający się poboczem bez elementów odblaskowych.