1. Samochody
  2. Plymouth
  3. Testy zderzeniowe

Plymouth - Testy zderzeniowe

Plymouth
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Plymouth. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Lexus IS

Przebadano model IS 220d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1585kg

Opel Astra

Przebadano model Astra Opel Astra 1,6 Enjoy (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1240kg

Suzuki SX4

Przebadano model SX4 1,6 GL-A 2WD, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006, masa 1185kg

Hyundai ix35

Przebadano model ix35 2.0 diesel Style, nadwozie LHD 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1610kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Fiesta

Przebadano model Fiesta 1.4 Trend (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1165kg

Volkswagen Amarok

Przebadano model Amarok 2.0 diesel, LHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup, klasa pickup, rok modelowy 2010, masa 1985kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lexus CT

Przebadano model CT 1.8 petrol-hybrid 'Comfort' grade, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1410kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Nissan NV200

Przebadano model NV200 1.5dCi Full Trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1426kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Seat Altea

Przebadano model Altea 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1350kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Zapinanie pasów – o czym pamiętać?
Zapinanie pasów – o czym pamiętać?
Choć pasy ratują życie w wypadkach, wielu kierowców lekceważy ten obowiązek, nierzadko przypłacając to życiem. Co warto wiedzieć o zapinaniu pasów?