1. Samochody
  2. Peugeot
  3. 605
  4. Testy zderzeniowe
Peugeot

Peugeot 605 - Zobacz testy zderzeniowe

Peugeot
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Peugeot 605. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Audi A1

Przebadano model A1 1.2 TFSI 'Ambition', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2010, masa 1115kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mitsubishi Pajero

Przebadano model Pajero 2.0 (LHD), nadwozie terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2003, masa 1300kg

Ford Tourneo Courier

Przebadano model Tourneo Courier 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1329kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Infiniti Q50

Przebadano model Q50 2.2d 'Premium', LHD, nadwozie limuzyna, klasa luksusowy, rok modelowy 2013, masa 1723kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Mercedes Klasa GLK

Przebadano model Klasa GLK 220CDI, base grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca miednicę, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Toyota Auris

Przebadano model Auris 1,6 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006

Ford Connect

Przebadano model Connect 1.6 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1612kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Ford S-MAX

Przebadano model S-MAX Trend 2,0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1743kg

Toyota iQ

Przebadano model iQ 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 886kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kia Picanto X-Line już dostępna
Kia Picanto X-Line już dostępna
Najmniejszy model w gamie Kia debiutuje w polskich salonach w zupełnie nowej wersji X-Line. Auto wyposażono w podniesione zawieszenie i "terenowe" dodatki.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross