1. Samochody
  2. Peugeot
  3. 4007
  4. Testy zderzeniowe
Peugeot

Peugeot 4007 - Zobacz testy zderzeniowe

Peugeot
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Peugeot 4007. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Nissan Juke

Przebadano model Juke 1.6 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1172kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chevrolet Aveo

Przebadano model Aveo 1,4 DOHC SX 2, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1134kg

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Chevrolet Orlando

Przebadano model Orlando 1.8 litre petrol, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2011, masa 1544kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Toyota Verso

Przebadano model Verso 2.0 D-4D mid grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1540kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS4

Przebadano model DS4 Vti 1.6, base grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1205kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Primera

Przebadano model Primera , nadwozie , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 0

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

Fiat 500

Przebadano model 500 1,2 'POP', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 930kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Vision X - premiera w Genewie
Skoda Vision X - premiera w Genewie
Już w marcu startuje salon motoryzacyjny w Genewie. Podczas imprezy zadebiutuje koncepcyjna Skoda Vision X. To zapowiedź kolejnego SUV-a w gamie czeskiego producenta.