Samochody > Peugeot > 607

Peugeot 607

Peugeot

Flagowa limuzyna francuskiej marki, Peugeot 607, do polskich salonów zawitała w październiku 2000 r. Jego poprzednikiem był Peugeot 605. Zmiana w nazwie modelu od razu aż o dwa numery miała symbolizować znaczną zmianę w samym modelu. Peugeot 605 bowiem nie miał zbyt dobrej opinii, a tym samym i sprzedaży.

Ocena użytkowników

Kup Peugeot 607


 

Peugeot 607 - opinie kierowców


Peugeot 607 został oceniony 58 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.73 na 5 możliwych punktów. 97% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.73

Liczba ocen: 58

Czy warto kupić ten model: tak97%nie3%

 

Peugeot 607 - spalanie


Użytkownicy modelu Peugeot 607 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
58
17
7
34
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.8
13.0
13.9
8.5
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8.7
9.3
9.9
7.0

 

Peugeot 607 - awaryjność




75% Brak usterek


18% Nieznaczne usterki


7% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (22.30%), układ hamulcowy (18.90%), silnik, układ wydechowy (8.10%)

 

Informacje o samochodach Peugeot 607

Oto zapowiedź Peugeota 508

Premiery 16-02-2010

Do tej pory "piątka" kojarzyła się jednoznacznie z BMW. No może też trochę z Mazdą. Już niedługo będzie kojarzona i z Peugeotem, który na zbliżającej się wystawie w Genewie zaprezentuje zapowiedź modelu 508.

Nie będzie francuskich limuzyn

Aktualności 01-09-2009

Francuski koncern PSA Peugeot Citroen postanowił wycofać się na jakiś czas z segmentu premium. Drugi co do wielkości producent aut w Europie, nie wprowadzi do sprzedaży następcy Citroena C6 i Peugeota 607.

Peugeot: 307, 406, 607, 807 do serwisu

Aktualności 21-04-2006

Plaga awarii w niemieckim oddziale Peugeot. W czterech modelach francuskiej marki: 307, 406, 607 i 807 wykryto awarię systemu sterującego zapłonem w silniku i czujników pompujących paliwo. Łącznie awarią dotkniętych jest 6 101 samochodów.

Nowy diesel w Peugeot 607

Aktualności 12-01-2005

Flagowa limuzyna Peugeota od dawna wyposażana była w silniki, które imponowały swoimi parametrami. Od paryskiego salonu motoryzacyjnego ich gama została powiększona o nową wysokoprężną jednostką 2.7 V6.

Superb, 607: Design kontra dynamika

Testy samochodów 27-07-2004

Skoda Superb 2,5 TDI Comfort i Peugeot 607 2,2 HDI Ivoire – dwie flagowe limuzyny swoich marek. Łączą je luksusowe wnętrze i silnik Diesla. Zobaczmy, co je różni.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Peugeot 607

andreas o Peugeot 607 2000-2004

Samochód, który za niższą cenę oferuje komfort ten sam a pod wieloma względami większy od Audi A6, Mercedesa E, BMW 5. Koszty utrzymania i napraw mniejsze od aut wyżej wymienionych. 607 jest rzadko spotykany (wystarczy porównać w wyszukiwarce aut), co pozytywnie wyróżnia go w krajobrazie drogowym, na tle tysięcy oklepanych BMW, Audi, Merców i VW. Warto kupić wersje wyposażenia najwyższą i z automatem (choć manual mniej pali. Silnik preferuję 2,2 HDI choć jechałem benzynową 3l i było ekstra! Filtr cząstek stałych daje przyjemną pewność, że się nie zadymia świata tak jak diesle mijanych Audi, VW lub Merce. warto wlać raz na 100 tysięcy km płyn FAP za 700 zł. Nawet kiedy w poniedziałek trzeba udać się do pracy, to przykrość tę osładza jazda samochodem jakim jeżdżą prezydenci Francji... czytaj więcej

mam 607 - co o nim wiem - praktyycznie nie teoretycznie

witam - drugi rok posiadam i uzytkuje 607 r.p. 2004, 2.2 D, automat, skory itp. Pochodzenie Francja - lekko uszkodzony , jak 99.9% aut uzywanych . W zyciu przerobiłem kilkadziesiat aut, Hondy, mercedesy, audi, reno, lagumy. peugeoty, seaty, fiaty Kia, opel , itp. .. dla mnie prawda jest taka - nie widze róznicy i szlak mnie trafia, czytając wypociny smarkaczy , którzy w wiekszości uzytkuja 1-2 samochod i to ojca. i piszą bzdury. Róznica jest, ale w przebiegu, histori prawidłowego servisu , jak było walone i jak było zrobione , jak eksploatowanie itp.... a nie w konkretnym modelu. Prosze podnieść maskę np. mojego mercedesa c-klassa : rozrusznik - francja, alternator- hiszpania, instalacji chiny, poduszki turcja . Jedynie tabliczka znamoinowa niemcy - Sama produkcja RPA czy Maksyk ??? Jakośc plastików, wyposarzenia jest adekwatna do wartości auta a nie krajiu czy marki - i tu dalsza róznica ale w cenie - dlaczegio ?? aby kazdy mógł kupic sobie auto adekawtnie dla swych możliwości finansowych - inaczej gówniarze jezdzili by na wrotkach. Mamy wybór i to cieszy - bo w RP nic nie produkuja i jakoś nikt nie ma uwag do naszych polityków ??? - ... auto 607 to francuska limuzyna klasy mercedesa S. wygodne, konfortowe, przestronne , wyposazone jak F-16 - jak ktoś ocenia to auto jako bubel to ma coś pod sufitem nie tak ... a awarie... czytaj więcej

problem z uruchomieniem silnika disel automat

dzien dobry wszystkim moze ktos podpowie i pomoze zlokalizowac nastepujacy problem... silnik disel nie kopci na zimno ani przy mocniejszym gazowaniu nie slychac zadnych niepokojacych chalasow pojechalem na wymiane oleju silnikowego nie chcial zakrecic wkoncu zakrecil i normalnie odjechalem ponownie nie chcial odpalic ale po licznych probach odpalil... caly dzien uzytkowalem auto kilkakrotnie gaszac i ponownie uruchamiajac zadnego spadku mocy itd zadnego komunikatu jednak na koniec dnia auto odmowilo posluszenstwa jednak juz nie krecilem za dlugo domyslajac sie ze jest ku temu jakas przyczyna na moje ucho brak zasilania paliwem a to nawet potwierdzil kolega rozmawiajacy ze mna przez telefon moze ktos podpowie i pomoze zlokalizowac problem nadmienic chcialbym iz nie jestem zadnym zagorzalym maniakiem jakiejkolwieg marki zawodowo jezdze autem o dop ciezaze 40 ton hobbistycznie motorem typu enduro a i rownierz koparkoladowarka to tak na marginesie dla tych co dolaczaja kasliwe uwagi na tematy motoryzacyjne... czytaj więcej

Drapieżny kociak o Peugeot 607 2000-2004

607 to samochód w którego wsiadłem dwa lata temu i chyba nie zmienie na nic innego tylko nowszego. mam w nim 160 km a idzie jak szalony. włączam kierunek i śmigam lewym pasem;p samochód napewno robi wrażenie! kilka razy osoby pytały się czy bym nie sprzedał. ten samochód jak na razie zostaje w rodzinie i nawet nie myśle by sprzedać. POLECAM! A i mam prośbę jakby ktoś kto ma 607 powyżej 2005 roku opowiedział mi coś o tym silniku 2.7 biturbo to bym był wdzięczny;] Adix30@onet.pl czytaj więcej

PRZECIWNIK FRANCUZÓW o Peugeot 607 2000-2004

To mój drugi francuz(peugeot 406) -a zmieniałem auto średnio co pół roku- pierwszy diesel i poprostu jestem zakochany w tym aucie. Mam go pół roku i zrobiłem 15 tys. km i nie mam uwag:). super się prowadzi dobrze się zbiera, piękny w środku, wygodny że WOW i naprawdę nic się nie dzieje. Ktoś kto na francuza narzeka to chyba renówką jeździł a nie peugeotem. Co do wadliwej elektroniki to jedyna rzecz która czasem szwankuje to czujnik cofania przy lutowych mrozach raz działał a raz nie. Miałem A6 w recaro i 4x4. Już do niemca nie wróce. Następne bedzie 607 nowszy rocznik. Aha i kompletny rozrząd z pompą wody reuvila i INA 310zł. Szok!!! POLECAM czytaj więcej

Piszczące hamulce

Piski podczas hamowania Opis uszkodzenia Podczas hamowania, od strony kół dobiegają piski o wysokich częstotliwościach. Objawy i przyczyny powstania uszkodzenia Prócz pisków, trudno jest podać jakieś inne objawy. Charakterystyczne jest to, że przeważnie piski te występują podczas normalnych, łagodnych hamowań, natomiast nie słychać ich przy gwałtownych hamowaniach. Piski dobiegające od hamulca przy kole, to akustyczny dowód na drgania jakiegoś elementu hamulca, który pobudza do drgań inne elementy hamulca lub samochodu. Jeśli będą to tzw. drgania rezonansowe, to będą one głośne i odczuwane jako szczególnie silne (o dużej amplitudzie). Podstawowym źródłem drgań są: ? drgania klocka hamulcowego; ? drgania tarczy hamulcowej podczas hamowania. Może się to wydawać niemożliwe, ale współpracująca z klockami hamulcowymi tarcza hamulcowa, pod wpływem zmieniającej się siły tarcia, również wpada w drgania. Normalnie płaska powierzchnia tarczy hamulcowej, zostaje pobudzona do drgań przez zmienną siłę tarcia na styku tarcza-klocek hamulcowy. Drgania te można ?zobaczyć? dzięki symulacji komputerowej. Drganiom w hamulcach tarczowych sprzyjają: ? niewłaściwy materiał klocka hamulcowego lub zła współpraca klocka z tarczą hamulcową; ? zużycie tarczy hamulcowej; ? bicie części roboczej tarczy hamulcowej w wyniku skrzywienia; ? bicie części roboczej tarczy hamulcowej w wyniku niewłaściwego zamocowania na piaście; ? nadmierne różnice grubości części roboczej tarczy hamulcowej; ? nadmierne zuż... czytaj więcej