Samochody > Peugeot > 407
Peugeot

Peugeot 407 - O modelu Peugeot 407

Peugeot
O modelu Peugeot 407

Peugeot 407, przedstawiciel klasy średniej francuskiego koncernu z lwem na masce, na rynku obecny jest od 2004 r., po premierze na wystawie samochodowej w Genewie. Zastąpił wówczas bardzo popularny model 406, produkowany od 1995 r. Peugeot 407 dostępny jest obecnie w trzech wersjach nadwoziowych - klasycznej 4-drzwiowej, kombi oznaczonej jako SW oraz 2-drzwiowej coupe, która jest najbardziej sportową odmianą Peugeota 407.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Peugeot 407


 

Peugeot 407 - opinie kierowców


Peugeot 407 został oceniony 170 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.63 na 5 możliwych punktów. 91% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.63

Liczba ocen: 170

Czy warto kupić ten model: tak91%nie9%

 

Peugeot 407 - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 35 pkt.

 

Peugeot 407 - spalanie


Użytkownicy modelu Peugeot 407 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
170
39
7
124
śr. spalanie w mieście (l/100km)
10.2
10.8
12.0
7.7
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.8
7.9
9.4
6.0

 

Peugeot 407 - awaryjność




73% Brak usterek


15% Nieznaczne usterki


11% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (19.80%), układ wydechowy (15.00%), silnik, układ wydechowy (11.70%)

 

Informacje o samochodach Peugeot 407

Peugeot wspiera kolejną szkołę

Aktualności 29-11-2011

Otwarcie klasy patronackiej Peugeot w Zespole Szkół Samochodowych w Szczecinie.

Oto zapowiedź Peugeota 508

Premiery 16-02-2010

Do tej pory "piątka" kojarzyła się jednoznacznie z BMW. No może też trochę z Mazdą. Już niedługo będzie kojarzona i z Peugeotem, który na zbliżającej się wystawie w Genewie zaprezentuje zapowiedź modelu 508.

Peugeot 407: Klasa wyższa w średniej

Testy samochodów 07-06-2006

Jak w samochodzie klasy średniej zmieścić limuzynę? Z pozoru to zadanie nie wygląda na łatwe, jednak są na świecie tacy producenci czterech kółek, którzy potrafią to zrobić z zamkniętymi oczami. Rutyniarzem w tej dziedzinie jest Peugeot, a potwierdzeniem umiejętności model 407.

Heuliez Macarena: Oszklone 407

Aktualności 25-01-2006

Producent niekonwencjonalnych karoserii, francuska firma Heuliez przedstawiła swoją interpretację Peugeot 407 CC z otwieranym, szklanym dachem. Studyjny projekt nazywa się Macarena i posiada dach tradycyjnego coupe podzielony na trzy szklane części.

Peugeot 407 SW: Sky is the limit

Testy samochodów 13-05-2005

270.000 sprzedanych 407-ek z czego 30% to testowana wersja SW, potwierdzają popularność, jaką cieszy się duży Peugeot. Jest tak częściowo dzięki silnikom HDI, a częściowo dzięki pięknej lini i przeźroczystej konstrukcji dachu.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Peugeot 407

MILeq o Peugeot 407 SW 2004-2010

W sumie auto jest bardzo przyjemne zarówno pod kątem wykonania, jak i designu. Przymykam oczy na ciasnotę z tyłu, bo rzadko mam tam komplet. Jedno co kładzie to auto, to \"pierdółki\", z reguły elektronika, która potrafi np. włączyć sama wycieraczki bez kluczyka w stacyjce. Nadmieniam, że auto mam od nowości z salonu, więc nie jest to jakiś tam rozbitek, żeby mieć pretensje. Serwis w takim wyposażeniu widział auto pierwszy raz na oczy - chyba sami nie wiedzą do końca co robić, jak się coś psuje. Psują się pierdółki, ale jest to uciążliwe. Z drugiej strony miałem np. wymieniane radio RT3, które kosztuje ponad 7000 - ciepło mi się zrobiło na myśl o wymianie po gwarancji. Reasumując: auto fajne, niewiele miejsca z tyłu, ale serwis do odstrzału. Biorąc pod uwagę, ile to auto kosztowało, to następnym będzie tylko japończyk (sorry moje lwiątko...) czytaj więcej

Brak mocy po rozgrzaniu Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2005r.

mimo szczerych chęci pomoc nie jest łatwa w twoim przypadku, bo o aucie nie wiem nic skoro nawet go nie widziałem ;) ale do rzeczy z teorii którą Ty wysnułeś nasuwają mi się na myśl właśnie te 2 czujniki dlatego że one mogą głupieć po rozgrzaniu auta do jakiejś tam temp. w nowych samochodach każdy czujnik jest ważny i każdy pełni istotną funkcje jeżeli taki czujnik przepływomierza powiedzmy bedzie zbierał zle sygnały (czyli odczytywał nie takie wartości masy powietrza) to gwarantuje ci że to bedzie lipa nie jazda, bo on powiedzmy zapuszcza ważne info do innych wtedy inne go nie kminią i jest bałagan! ! kapiszi gdzieś kiedyś na forach natknąłem się na taki podobny problem jak twój, ale w przeszukaniu tego wszystkiego to masakra, tym bardziej że każdy pacjent będzie mówił że mu szarpie bo tych przypadków jest mnóstwo a u jednego będzie zapchany filtr cząstek stałych u drugiego nieszczelność na intercolerze (chłodnicy i przewodach powietrza) a u kolejnego zapchany filtr paliwa przez zaniedbanie i paliwo z TESCO. Nic nie powiedziałeś czy byłeś na jakiejś porządnej diagnostyce, czy były jakieś błędy i ktoś je usunął bo myślał że są nieważne, to że wszystkie kontrolki ci gasną po przekręceniu kluczyka i po odpaleniu auta nic sie nie zapala to dobrze i nie dobrze, auto za każdym twoim przekręceniem stacyjki robi test urządzeń czyli lecą sygnały jeżeli wszystko gra wszystko gaśnie to DOBRZE a dlaczego nie dobrze w twoim przypadku bo będzie trudniej. Kilka rzeczy ja coś ci nasunę... czytaj więcej

automatyczna skrzynia biegów padła

słuchaj powiem ci tak nie ma rzeczy niemożliwych , tylko wszystko w granicach dobrego smaku...poczynając od tego że masz nawet inny licznik na którym widac opje zmiany biegów pod skrzynie automatyczną to w manualnej wygląda to troche inaczej, swoja droga to troche dziwne że dzieja ci sie takie rzeczy ponieważ sa to skrzynie mitshubishi i niby cieszą sie dobrą opinią a dlaczego u ciebie sie tak dzieje mysle że przez nieregularne wymiany oleju w skrzyni jak nie przez ciebie to przez poprzedniego własciciela...sa tam takie hydrozawoy które sa trwałe ale delikatne wrecz musi byc tam hiper czysto zero opiłków które spływają przy wymianie oleju a wymienia sie go z reguły co 50 000- 60 000 tys km zalezy od producenta co proponuje przy tymtez filtr jak wystepuje, od sprawy mechanicznej ja poruszam sie 407 2.0 hdi w manualu i jest ok natomiast nie powiem ci ile moze kosztowac taka przeróbka bo nie robiłem wiec sie nie wypowiem co trzeba podmienić i dokupic czy koło dwumasowe tez bedziesz musiał dokupic bo tam raczej bedzie inaczej to rozwiązane a może go wogóle nie byc koszt koła dwumasowego 1500zł do tego sprzegło czyli tarcza+docisk+łozysko oporowe/wyciskowe pewnikiem kilka ładnych stówbyc może jakieś łapy pod skrzynie bo moga byc inne, od sprawy elektrycznej ty napewno masz sterownik do tej skrzyni automatycznejja w soim go nie mam bo tekowego nie potrzebuje przy manualu wiec jakas ingerencja w elektryke trzeba bedie pomysleć podłubac może masz czujniki parkowanie może coś je... czytaj więcej

Co ile wymiana rozrządu w Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2005r

nie pamiętam już ale w AutoDacie kreciło się coś koło 100 000 -120 000 mil czyli około 160 tys km < w góre, na nasze tyle że to jest graniczny przebieg i obejmuje on głównie jazde...jazde i jazde czyli trasa jeżeli jest to jazda mieszana to możesz uciąć te 40 tys km powiedzmy i co 120 000 tys km, ogólnie przebiegi zazwyczaj są wpisywane na max. możliwości, jednak ten motor jest na tyle fajny że na całym zestawie oczywiście nowym można zrobić 2 razy taki przebieg niżeli to w szmelc Vagenach tam nie więcej jak 60-80 000 chodzi tu o gaszenie i odpalanie auta wtedy to pasek poddawany jest największym obciążeniom i zazwyczaj wtedy strzela jak ktoś sie zapomni. Co do zestawu to standard Panie pasek+rolka pośrednia+rolka napinająca (napinacz inaczej)+pompa wody polecam dobry zestaw nie chińczyka bo wtedy to na tym zestawie nie zrobisz nawet 80 000 i rolki zaczną wyć. Ja do siebie kupiłem cały KID z SKF bardzo dobra firma i w bardzo korzystnej cenie na Allegro około 450zl z przesyłką w zwykłym sklepie dojdzie przycinka więc zapłacisz ok.650zl. Polecam zwrócić uwagę na uszczelniacze przy wymianie rozrządu, ja u siebie przy wymianie miałem juz 200 000 kmm więc na wałku już puszczał a na wale sączył i był syf. Jednak wymieniłem tylko górny po złożeniu jak wszystko wyczyściłem i odpaliłem zobaczyłem jaką zrobiłem głupote nie wymieniając dolnego, zaczoł lać -i od nowa ale zrobiłem na 100%, sucho zero ubytków oleju a latam na 5w/30 zalecanym. powodzenia czytaj więcej

parcel o Peugeot 407 SW 2004-2010

Kupiłem dwa lata temu, przebieg 53tys.km, po małej kolizji z Holandii. Przez ten okres czasu zrobiłem 100tys.km. Wymieniam olej co 10tys.km, filtr paliwa tylko purflux co 15tys, filtr powietrza co 15tys. Przy 115tys,. uzupełnienie płynu filtra cząstek stałych. W zawieszeniu wymieniona końcówka drążka kierowniczego oraz sworzeń dolny - przebieg 125tys.km. Spalanie w zimie średnie 6,5l, lato 5,6l. W ubiegłym roku temperatury -30 stopni, odpalanie po zagrzaniu 3x świec - odpał na dotyk. Co ważne przy nawet tak niskich temperaturach nie marznę w samochodzie, ogrzewanie działa szybko, a nie jak we wcześniejszym samochodzie Vw Sharan tdi po przejechaniu 20km, dopiero zaczynało coś tam grzać, no ale ja już musiałem opuszczać samochód, bo dojechałem do pracy - katastrofa. Ogólnie bardzo udany samochód. Następny samochód 508sw :) czytaj więcej

Krzysztof o Peugeot 407 SW 2004-2010

Mój kolega - znawca samochodów, mówiący o nie kupowaniu autka na F, jak mu powiedziałem że kupiłem 407 to nie skrytykował i spytał czy wygodny???. Hmmm - uznałem, że może nie będzie tak źle. Teraz jestem już pewien - jest nieźle. Wiem, że straszą Was FAP-em, dwumasą, elektroniką, że tylko niemieckie. Kupiłem 407 bo nadwozie ma bardzo ładne, rzucające się w oczy, HDi to na prawdę bardzo dobre silniki. Mogłem kupić B6 ale jak moi 2 koledzy mieli z tymi autami przeboje i remonty w tysiącach - stwierdziłem - kupię autko tańsze o 15.000 od paska - najwyżej będzie na naprawy. Bagażnik może ciut mniejszy od paska bo 466 litrów ale kupiłem thule za 1100 zł 340 litrów i już problemu nie ma - i tak mam narty i gdzieś 4 komplety trzeba wozić, na wakacje - jak znalazł. Nie wiem, może mam po prostu dobrze trafiony model, ale z czystym sumieniem polecam. czytaj więcej