Samochody > Peugeot > 206
Peugeot

Peugeot 206 - O modelu Peugeot 206

Peugeot
O modelu Peugeot 206

Peugeot 206 to najbardziej popularny model w historii tej francuskiej marki, z liczbą ponad 6 mln wyprodukowanych egzemplarzy w latach 1998-2007. Peugeot 206 jest szóstą generacją serii \"2\", która łącznie wyprodukowana została już w liczbie ponad 13 mln egzemplarzy. Pierwszy w rodzinie, Peugeot 201 wprowadzony został do sprzedaży w 1929 r. Peugeot 206 oferowany był w wersjach 3- i 5-drzwiowej, a od 2001 r. również kombi (SW) oraz coupe-cabrio. Wprowadzenie do oferty w 2006 r. jego następcy, czyli 207-ki nie spowodowało zaprzestania produkcji 206, a w 2009 r. do oferty dołączyła kolejna odmiana tego modelu - Peugeot 206+.

Ocena użytkowników

Kup Peugeot 206


 

Peugeot 206 - opinie kierowców


Peugeot 206 został oceniony 158 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.47 na 5 możliwych punktów. 91% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.47

Liczba ocen: 158

Czy warto kupić ten model: tak 91% nie 9%

 

Peugeot 206 - awaryjność




55% Brak usterek


28% Nieznaczne usterki


17% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (59.00%), silnik, układ wydechowy (30.80%), układ hamulcowy (26.40%)

 

Peugeot 206 - spalanie


Użytkownicy modelu Peugeot 206 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
158
91
8
59
śr. spalanie w mieście (l/100km)
7.5
7.6
8.7
6.1
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6
5.9
7.0
5.1

 

Informacje o samochodach Peugeot 206

Popularne maluchy za 10 000 PLN

Aktualności 16-05-2014

Niebawem skończą 10 lat. Potencjalnie młody wiek dla człowieka, nie oznacza tego samego w przypadku samochodów. Zwłaszcza tych używanych z segmentu B. Oto pięć popularnych modeli tej klasy z silnikami benzynowymi, które można nabyć na rynku wtórnym w atrakcyjnej cenie.

Czy warto kupić: Peugeot 206 (1998-)

Testy samochodów 01-02-2011

Z reguły konkretne modele aut stają się ikonami motoryzacji dopiero po wielu latach od zakończenia ich produkcji. Peugeot 206 do tego grona na pewno nie należy. Ale mimo wszystko jest w pewnym sensie fenomenem. Przede wszystkim jeśli pod uwagę weźmiemy fakt, że w niemal nie zmienionej formie sprzedawany jest z powodzeniem od blisko 13 lat. Aż do dziś dzień.

Peugeot 206 powraca

Premiery 19-02-2009

Choć na rynku już od dłuższego czasu dostępny jest Peugeot 207, to jednak francuski koncern nie zamierza jeszcze definitywnie rozstać się z jego poprzednikiem. Już wkrótce oferta małych aut z lwem na masce powiększy się o model 206+.

Sześć milionów 206

Aktualności 20-04-2007

Historyczny rekord produkcji zrealizowany przez legendarnego Peugeota 205 (5.270.000) został właśnie pobity przez model 206. Auto produkowane od 1998 roku osiągnęło niedawno sześciomilionowy egzemplarz.

Pół miliona Peugeotów CC

Aktualności 24-11-2006

Ponad 500 tysięcy sprzedanych łącznie egzemplarzy modeli Peugeot 206 CC oraz 307 CC miało niebagatelny wpływ na wzrost i rozwój segmentu aut o nadwoziu typu coupe-cabriolet.

600 tys. sportowych Peugeotów 206

Aktualności 05-06-2006

Brytyjski oddział Peugeot wypuści na tamtejszy rynek ponad 600 tys. pakietów sportowych dla modelu 206. Wszystkie części do wizualnych przeróbek są przeznaczone dla klientów do samodzielnego montażu.

W oczekiwaniu na 207

Aktualności 13-01-2006

Już w połowie tego roku oferta marki Peugeot zostanie powiększona o nowy model. Peugeot 207, który w Polsce pojawi się na przełomie czerwca i lipca, nie wyprze jednak z rynku popularnego 206.

Peugeot 206: Piękno prostoty

Testy samochodów 26-04-2005

Dla kogo? – właśnie, w naszym teście postaramy powiedzieć nie tylko o zaletach i mankamentach 206-ki, ale również, kogo może skusić skromna wersja specjalna Mistral.

Filmy i galerie samochodów Peugeot 206

Peugeot 206 Cabrio Coupe

Samochody - katalog 30-01-2008

Peugeot 206 SW

Samochody - katalog 29-01-2008

Opinie i dyskusje o samochodach Peugeot 206

Peugeot 206 - Problem z odpaleniem samochodu

Po włożeniu kluczyka z wbudowanym transponderem (nadajnikiem) do stacyjki i włączeniu zapłonu następuje wymiana sygnałów (danych). Sygnał z kluczyka wysyłany jest do immobilizera (do urządzenia sterującego). Sygnał ten jest analizowany; gdy sygnał się zgadza, immobiliser przesyła swój sygnał do kluczyka zapłonu, który uruchamia w transponderze proces obliczeniowy (sprawdzający). Gdy sygnały są identyczne (w transponderze i urządzeniu sterującym immobilizera) kluczyk zostaje uznany za właściwy. Wówczas immobiliser i urządzenie sterujące pracą silnika wymieniają się sygnałami kodowymi; jeśli są zgodne następuje zwolnienie blokady i można uruchomić silnik. Blokady mogą być różne. Najczęściej występuje odcięcie zasilania pompy paliwowej, przez co paliwo nie płynie do silnika lub odcięcie zapłonu, ewentualnie (bardzo rzadko) odcięcie całej elektroniki. Cała wymiana danych (pomiędzy transponderem, immobilizerem i urządzeniem sterującym pracą silnika) trwa kilka milisekund. Na blacie licznika, rzadziej na desce rozdzielczej umieszczona jest kontrolka sygnalizująca stan immobilizera. tak mówią instrukcje czytaj więcej

Tomek o Peugeot 206 2003-2008

spalanie gdy nie jedzie się wiece niż 90 km/h to 3,5L/100km w trasie, czyli 1400 km na baku spokojnie można zrobić. W cyklu mieszanym to 4 l/100, jeśli jeździ się eko. Często jeżdżę na trasie Gliwice - Rzeszów, po powrocie mam jeszcze połowę baku paliwa. Co do awaryjności to po 120000 km amortyzatorów nie musiałem wymieniać, 2 razy wahacze, 2 razy stabilizatory i regenerowałem tylna belke. Innych niespodzianek nie miałem. Szczerze mogę polecić każdemu samochód bo zrobiłem w ciągu 7 lat 90 tys km i nigdy mnie nie zawiódł. Byłem nim kilka razy w Holandi, 4 razy w Chorwacji (zapakowany po dach + 4 osoby) i wiadomo ileś razy na różnych wycieczkach w Polsce (ok 1000km). czytaj więcej

gasnąca 206

Witam prosze Pani czy problem już jest załatwiony. Dokłądnie od 2 miesięcy miewam to samo .Zdarza się to bardzo rzadko.Mechanik powiedział,że musi sam być świadkiem tej usterki z tym,że jak mi się to dzieje to jest po zaknięciu warsztatu lub jest niedziela kiedy warsztaat jest nieczynny . Mam dokładnie to samo gaśnie mi auto przy wrzucaniu 2 biegu mimo ,ż emam wciśnięte sprzęgło po jego puszczeniu auto znów się zapala .Miałem też sytuacje ze 3 rayz ze zgasł mi przy skecie na skrzyżaoniu i kierownica się zablokował jeszcze troszke a wjechałbym na osiedle . Z tym,że wtedy auto zapaliło się po puszczeniu sprzęgła i uznałem ,że to może moja wina .Nie było to zauważalne aż tak . Jednak zaczyna mnei to już bardzo denerwować.gaśnie mi co chwile i ludzie patrza na mnie jak na debila.Nie rozumieją tego że mam coś z autem .Myślą ,że nie umiem nim jezdzić. Mma też taki problem ,ze auto traci moc ,przy wciskaniu pedału gazu w podłoge momentami jedzie 30 km./h po czym wstrzela jak petarda nawet po sekundzie do 70-80km/h Mma nadzie ze sie rozumiemy Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam czytaj więcej

Łukasz o Peugeot 206 1998-2003

Witam jezdze tym autkiem od 1,5 raoku i zrobiłem nim 100 tyś km wrażenia pozytywne bo poza przeglądami gdzie wymieniano filtry płyny i raz pasek rozządu popsuła mi się tylko linka sprzęgła i pompa wspomagania ale jak na te kilometry nie jest źle :-] Autko jak najbardziej do miasta bo na autostradzie powyżej 120km/h lubi trzesc kierownica i nie jest juz tak stabilnym autem. W korkach się nie gotuje i do 70 km/h nawet niezle sie zbiera wiec do miasta jest wymarzonym autkiem, dzielnie znosi polskie drogi i jest dobrze wywazony pomiedzy komfortem a dobrym prowadzeniem co w autach tej klasy i za te pieniadze jest rzadkoscia. Serdecznie polecam czytaj więcej

hydro zagadka:)

Witam!w sobote mialem bardzo ciekawe zdarzenie z moim pugiem 206 2003hdi 2003 rok 90 koni. Poprzedniego dnia dzialalo wszystko bez problemu ale jechalem troche km na rezerwie. Nastepnego dnia dotankowalem, ale odpalajac samochod jakos "dziwnie" zaczal chodzic. Ale mysle, ze to cos mi sie zle wydaje. Wiec jade.Po ujechaniu z jakis 8 km nagle widze jakby cos mi sie palilo z tylu samochodu. Zatrzymalem sie, wysiadlem, z rury ostro kopcil ale mysle ze moze wjechalm w kalurze i dlatego taka kupa oparow. Jade dalej. i za jakies 2-3 km pomimo wcisniecia sprzegla silnik wchodzil sam na obroty i tak przy kazdej probie.Po jakis 2 km zgasl i juz nie odpalil. Kreci ale tak jakby paliwo nie dochodzilo. Podejrzenie padlo na pompe paliwa. Okazala sie czysta i sprawna a filtr paliwa wymieniony. Czy macie jakies koncepcje co padlo? Elektromechanik po podlaczeniu komputer nic nie wykryl zadnych bledow a zmierzyl cisnienie na pompie wtrskowej i okazalo sie za male - stwierdzil ze jest uszkodzona.A to ze bilay dym to ze uszczelniacz na turbinie padl i olej dostaje sie do wydechy i do cylindrow.omimo wymiany dzisiaj pompy z (niby)dobrego auta ma takie samej objawy-nie odpala no chyba ze postoi dzien to wtedy odpali ale za drugim razem juz nie chce. turbiny nawet juz nie ruszalem.... zapomnailem dodac ze pompowtryskiwacze sprawdzane byly i niby ok wszystkie.Dzisiaj sprawdzony zostal stan oleju i poszedl jakims cudem 1 cm poza stan maxa gdzie ja nigdy nie dolewam oleju a podczas wymiany le... czytaj więcej

gizmo_mk o Peugeot 206 1998-2003

Autko zakupiłem kilka msc temu na tzw. dojazdy do pracy. Rok produkcji 2000 z wyposażenia posiada ABS, klimatyzację, elektryczne szyby, lusterka, dwie poduszki powietrzne. Przed zakupem dokładnie sprawdzone w ASO, jednakże kilka tyg użytkowania ujawniły wymianę rozrządu, regulację zaworów, co oczywiste oleje, filtry, czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego, wymianę czujnika temp wody, wymianę wydechu od rury za katalizatorem do tylnego tłumika, jak też wymianę łączników stabilizatora. Ogólnie polecam to autko nie tylko do miasta, miałem okazję użytkować go w trasie, gdzie przy polskich drogach spalił średnio 5,5l 95. czytaj więcej