Samochody > Peugeot > 307 > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Peugeot 307

Łączna ocena

4.39

Peugeot 307 – oceny kierowców

Samochody Peugeot 307 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 186 razy. Łączna ocena to 4.39 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.64, silnik – 4.39, komfort jazdy – 4.59 i jakość i awaryjność – 3.94.

Użytkownicy samochodów Peugeot 307

Problem z klimatronikiem w 307sw z 2004r.

Witam. Jestem posiadaczem Peugeota 307sw 1,6HDI z 2004 roku. Mam obecnie problem z klimatronikiem. Objawy są na tyle dziwne, że już poddał się autoryzowany serwis i poddał się magic, którego adres podał autoryzowany serwis. Objawy to zawieszanie się całego systemu. Jeśli auto zgasi się gdy system był ustawiony na chłodzeniu to po włączeniu ponownym system chłodzi bez względu na temperaturę wewnątrz pojazdu. Innym razem pojazd może zostać odpalony ponownie na ustawianiach gdy wcześniej grzał i wtedy też zacznie grzać, mimo, że w teorii wedle ustawień na panelu sterowania ma chłodzić. Awaria pewnie by była łatwa do namierzenia, gdyby nie jej okazjonalność. Jak w totolotku. Czasami wystarczy po 10 minutach zapalić ponownie samochód by system działał poprawnie. Innym razem system może nie zadziałać nawet po kilku odpaleniach a jeszcze innym razem system działa za każdym odpaleniem. Nie ma reguły. Autoryzowany serwis obstawiał na panel sterowania. Po wymianie na inny objawy nie ustały. Gdy się poddał mechanik z tego ASO powiedział, że gdy system po załączeniu w tym zawieszonym trybie, silniki sterujące klapkami nie reagują na polecenia komputera. Ba komputer nawet nie odnotowuje tego. Nie wykrywa awarii. U obecnego magica, któremu już zaczyna brakować pomysłów wgrano na nowo komputer i sprawdzono sterowanie. Wynikiem jest mój post na tym forum z prośbą o POMOC !!! bo mi już brakuje sił do tego problemu. Nie oczekuje od każdego pomocy bezpłatnej, tylko kogoś z pomysłem, kto wie ... czytaj więcej

Problem z klimatronikiem w 307sw z 2004r.

Witam. Jestem posiadaczem Peugeota 307sw 1,6HDI z 2004 roku. Mam obecnie problem z klimatronikiem. Objawy są na tyle dziwne, że już poddał się autoryzowany serwis i poddał się magic, którego adres podał autoryzowany serwis. Objawy to zawieszanie się całego systemu. Jeśli auto zgasi się gdy system był ustawiony na chłodzeniu to po włączeniu ponownym system chłodzi bez względu na temperaturę wewnątrz pojazdu. Innym razem pojazd może zostać odpalony ponownie na ustawianiach gdy wcześniej grzał i wtedy też zacznie grzać, mimo, że w teorii wedle ustawień na panelu sterowania ma chłodzić. Awaria pewnie by była łatwa do namierzenia, gdyby nie jej okazjonalność. Jak w totolotku. Czasami wystarczy po 10 minutach zapalić ponownie samochód by system działał poprawnie. Innym razem system może nie zadziałać nawet po kilku odpaleniach a jeszcze innym razem system działa za każdym odpaleniem. Nie ma reguły. Autoryzowany serwis obstawiał na panel sterowania. Po wymianie na inny objawy nie ustały. Gdy się poddał mechanik z tego ASO powiedział, że gdy system po załączeniu w tym zawieszonym trybie, silniki sterujące klapkami nie reagują na polecenia komputera. Ba komputer nawet nie odnotowuje tego. Nie wykrywa awarii. U obecnego magica, któremu już zaczyna brakować pomysłów wgrano na nowo komputer i sprawdzono sterowanie. Wynikiem jest mój post na tym forum z prośbą o POMOC !!! bo mi już brakuje sił do tego problemu. Nie oczekuje od każdego pomocy bezpłatnej, tylko kogoś z pomysłem, kto wie ... czytaj więcej

kontrolka olju

Miałam to samo, na rozgrzanym silniku w momencie małych obrotów(najczęściej stania) włączała się kontrolka oleju i stop. Kiedy dodawałam gazu wszytsko było ok. Do tego pojawiał się komunikat "oil preasure deflut" czyli niski stan oleju. Co się okazało: wymieniłam wszystkie filtry, czujnik, sam olej. Dalej było to samo. W końcu rozkręcili mi silnik. I tak piękno - wałki i cały silnik do wymiany, bo miał luzy, dostawało się lewe powietrze, spadało ciśnienie oleju. Co zrobiłam? Sprzedałam grata. Nikt nic nie wie o tym, ale to typowa wada tych samochodów. Po 12 miesiącach męczarni i opinii kilkunastu mechaników, ogroma kosztów czujniki, jakie posiada ten samochód nie reagują na brak oleju, a tym samym często nie myślimy o tym i nie sprawdzamy. Okazało się, że osoba od której kupiłam jeździła bez oleju i zatarła. Z tego, co czytałam na forach i innych portalach, w salonie firmowym, to jest często wyskakujący komunikat, prócz "płyn hamulcowy". Po sprzedaniu dostałąm jeszcze radę, żeby dolać zagęszczacza do oleju. No cóż tego nie wypróbowałą. Jak ktoś z was spróbuje, dajcie znać, czy zadziałało. czytaj więcej

307 2.0 hdi 90km 2002 rok problem z czujnikiem ciśnienie paliwa

Witam,mam pytanko przy którym poległo już wielu mechaników.Zapala mi się czek "pomarańczowa kontrolka silnika" ,samochód muli a po pewnym czasie gaśnie,przy uruchamianiu wyskakuje jakiś błąd na głównym wyświetlaczu i jeden sygnał dźwiękowy.Po podpięciu do kompa wyskakuje błąd czujnika ciśnienia paliwa i coś tam jeszcze dotyczące czegoś "przedniego"nie pamiętam teraz czego ale dotyczące ukł.paliwowego-Przez ten problem regenerowałem wtryski,zmieniłem czujnik ciśnienia paliwa- w starym było sporo mikroskopijnych opiłków metalu.Był spokój 6 miesięcy i znowu to samo,teraz mechanicy znowu chcą wymieniać czujnik.Straszą mnie wysokimi kosztami naprawy jakiejś pompy paliwa przy silniku i czyszczeniem całego układu paliwowego.Czy znacie takie przypadki i znacie rozwiązanie które nie będzie kosztować połowy wartości auta?Z góry dzięki za pomoc czytaj więcej

problem z elektronika

Witam,nmam problem ze swoim Peugeotem 307, 2007 1,6 benzyna. Podczas jazdy samochodem zgasło mi radio, którego nie można uruchomić w żaden sposób wysuwa się tylko płyta. Po kilku dniach panel wyświetlacza przygasł i samochód ewidentnie ma mniej mocy niż wcześniej. Przy wyłączeniu świateł panel powraca do doskonałego oświetlenia. Samochód jeździ aczkolwiek chciałabym żeby powrócił do dawnej sprawności. Po podpięciu go do komputera nie można się połączyć z radiem tak jakby nie miało dojścia do prądu. Jaka może być tego przyczyna? Czy ktoś z Was miał podobny problem?nnZ góry dziękuję za wszelkie porady czytaj więcej

REdukcja biegów - PROBLEM !

Taki problem. Podczas redukcji na 2 bieg topornie wchodzi, nlub wydaje pusty dźwięk. Rok temu wymieniłam dwumasę, sprzęgło,nteraz wymieniłam poduszkę pod skrzynią, wyeliminowałam luzy na ciężarku,nMam tego pecha że w moim modelu linki biegów wymienia się razem ze wszystkim n( Koszt nowych to 890zł w ASO + robocizna 200zł )nco jest w tunelu środkowym. Mam luz na pedale sprzęgła szukam gdzie można go nwyregulować? Linki z tego co wiem nie mają regulacji widziałam w internecie poradę ndotyczącą eliminacji luzu na linkach , ale nie jest opisane czy da się nje później włożyć od góry? czytaj więcej

Błąd

to ogólny błąd ja to miałem w 2 przypadkach 1.problem z przepustnica poprostu po zatankowaniu paliwa cos sie tam zabrudziło i samochod zaczoł w czasie jazdy gasnąc silnik po osiągnięciu jakiejejs wartości prędkości i wystarczyło tylko kupic srodek do czyszczenia przepustnicy za 20zł i postepowac zgodnie z instrukcja a mechanicy odrazu kazali wymieniac cala przepustnice za 1500zł barany po wyczyszczeniu problem znikł. a druga sprawa to problem z cewką poprostu co kilka lat trzeba ja wymienic koszt okolo 400 zł sama część plus wymiana 100 ale lepiej to zrobic samemu bo to łatwe czytaj więcej

Gaśnie. Co to może być?

Możliwe że do wymiany są wtryski ale napisz jaki jest przebieg auta i ile km już zostało przejechane na gazie. Jeśli dzieje się tak na benzynie a na lpg chodzi lepiej to nie do końca muszą to być wtryski ponieważ wtedy i tu i tu auto zachowywało by się dziwnie. Stawiałbym jednak bardziej na jakiś czujnik lub np. przepływomierz ale to powinien zbadań jakiś mechanik bo ciężko trochę na odległość powiedzieć co jest nie tak. Takie zachowanie może też być wynikiem innych rzeczy np. pompy paliwa która przez instalację lpg jest mniej używana czy nawet paliwa które jest w zbiorniku. czytaj więcej

Przełącznik zespolony, przerwany kabel.. proszę o pomoc !

Witam. Mam problem .. ;/ przy zmianie kierownicy przypadkowo wyrwałem szarą "kostkę" z wiązki idącej od przełącznika zespolonego.. za co jest ona odpowiedzialna i czy można ją zlutować, bądź skleić ? Serdecznie pozdrawiam [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/220/09092011201.jpg/][IMG=http://img220.imageshack.us/img220/6251/09092011201.jpg][/IMG][/URL] [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/217/09092011199.jpg/][IMG=http://img217.imageshack.us/img217/9670/09092011199.jpg][/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] czytaj więcej

Tarcze hamulcowe.

Muszę kupić tarcze hamulcowe do 307-ki, (3A/C) R.P: 11/2003, 1587 cm3, 109 PS, 80 kW. Jak wchodzę na strony gdzie można kupić podają tyle różnych tarcz, że nie wiem, którą wybrać. Zawsze myślałem, że do odpowiedniego auta jest określony wymiar tarczy, a ja muszę wybrać między tarczą o średnicy 283, a 266 na tylne koło i pewnie inne wymiary też muszę znać Nie mam ochoty rozbierać koła, bo jest zimno i całymi dniami pada deszcz tu, gdzie mieszkam. Czy istnieje możliwość, żeby dowiedzieć się jakie parametry powinienem podać przy ich zamówieniu. czytaj więcej