Samochody > Opel > Testy zderzeniowe

Opel

Opel
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Opel wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Opel oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Opel.

Który samochód marki Opel jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Opel Corsa

 

 

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Opel Mokka

 

96% (35ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Opel Mokka

 

90% (44ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Opel Corsa

 

71% (26ptk.)

 

Samochody marki Opel na testach zderzeniowych:

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Ampera

Przebadano model Ampera 1.4/electric, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1732kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Opel Astra

Przebadano model Astra Opel Astra 1,6 Enjoy (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1240kg

Opel Corsa

Przebadano model Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1075kg

Opel Insignia

Przebadano model Insignia 2.0 diesel \'Essentia\', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Meriva

Przebadano model Meriva 1.6 XE (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1295kg

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Signum

Przebadano model Signum 1,8 SE (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1480kg

Opel Tigra

Przebadano model Tigra Opel Tigra 1,4 (LHD), nadwozie roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1160kg

Opel Vectra

Przebadano model Vectra 1.8 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Opel Zafira

Przebadano model Zafira Vauxhall/ 1.8 (RHD), nadwozie 5-drzwiowy miniwan, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1390kg