Samochody > Opel > Insignia > Oceny i opinie

Opel Insignia

Opel
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach Opel Insignia. Prezentujemy opinie dla wielu wersji i generacji samochodów Opel Insignia. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Wybierz nadwozie lub rodzaj silnika i zobacz jak kierowcy oceniają swoje samochody.

Jak kierowcy oceniają samochody Opel Insignia

Czy warto kupić Opel Insignia?

TAK
NIE

Opel Insignia - oceny kierowców

prowadzenie:4.57
komfort jazdy:4.38
silnik:4.18
jakość i awaryjność:4.13

Najlepiej oceniany silnik

Opel Insignia benzynowy

4.45

82%

Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniana generacja

Opel Insignia

4.37

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 157

Oceny samochodów Opel Insignia według nadwozia

Opel Insignia - hatchback (5 drzwiowy)

107 użytkowników oceniło Opel Insignia hatchback na:

4.38

Opel Insignia - kombi (5 drzwiowy)

41 użytkowników oceniło Opel Insignia kombi na:

4.15

Opel Insignia - sedan (4 drzwiowy)

69 użytkowników oceniło Opel Insignia sedan na:

4.32

Oceny samochodów Opel Insignia według silnika

Opel Insignia - benzynowy

67 użytkowników oceniło Opel Insignia benzynowy na:

4.45

Opel Insignia - diesel

150 użytkowników oceniło Opel Insignia diesel na:

4.26

Użytkownicy o wadach i zaletach Opel Insignia

Opel Insignia Sports Tourer ST 2009- rok 2011

Użytkownik piter ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: adaptacyjne xenony - najlepsze światła jaki ekiedykolwiek miałem, poczytać jak działają- i naprawdę tak działają - na rynku nawet nowe volvo nie daje takich możlwiości - trzymanie drogi - na kapciach 245 i dobrych oponach jak naleśnik - bajki o wylatywaniu z zakrętów - Spalanie - mam naprawdę ciężką nogę - średnia prędkość ( 80 % miasto / 20 % trasa ) 48 km/h - spalanie 8,3 L/100 - przy masie 1800 kg i mojej nodze - bardzo dobrze. Kilku gości którym paliły takie auta 13 l nie potrafią jeździć - jak można dziwić się że przy 5000 obrotów diesel przestaje przyspieszać - śmiech na sali - oczywiście że przestaje - to nie benzyna tutaj moment obrotowy jest w zakresie 2000 - 4000 i kręcenie powyżej 4200 nie ma sensu bo w baku robi się lej - poprawione działanie dpf w stosunku do vectry - w insigni mimo jazdy głównie po mieście ani razu nie musiałem wymieniać wcześniej oleju co w vectrze zdarzyło mi się kilka razy - cena - dośc duże upusty dla firm - ładnie ubrane auto z mocnym silnikiem można mieć już za ok 100 000 zł brutto. Wady: mankamenty typowe dla opla - rozszczelnienia w układzie chłodzenia, pompa wodna raz wymieniana. - słaby przycisk otwierania klapy bagażnika - wymiana raz i znowu się zaczął sypać po 110 tys - trochę twarde zawieszenie - ale - jeśli ktoś lubi jazdę w zakrętach - to jest do zaakceptowania - albo kanapa i słabe zakręty albo ławka i zabawa w łukach - nie nalezy brać zawieszenia flez ride - może się psuć - szczególnie dla miłośników przebiegów powyżej 200 000 km - relatywnie mały bagażnik jak na kombi o tych wymiarach i masie - ograniczona wysokość załadunku - ale za to jaki ładny - spadek wartości - jak na razie dość duży w porównaniu z odpowiednimi modelami np Volvo - ale cena wyjściowa opla niższa - chyba jeszcze nie zasłużyli w pełni na auto premium - głównie z powodu mankamentów serwisowych jak powyżej

Opel Insignia 2008- rok 2009

Użytkownik z trasy :) ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Piękny. Po prostu. Wyróżnia się na drodze. Moja dziewczyna zwróciła moją uwagę na reakcje osób stojących na przystankach autobusowych przy światłach - przyglądają się :) Polecam do czarnego modelu beżową tapicerkę (chociaż szybko się brudzi i zbiera "meszki" z ubrań) - Cichy, chociaż nie absolutnie. Przy 5 tys. obrotów można spokojnie rozmawiać i słuchać muzyki. Bardziej przeszkadza śzum opon i powietrza - drzwi są słabo wyciszone. - Jak na silnik o niewielkiej pojemności zaskakująco dobre przyspieszenia! - Na trasie można osiągnąć spalanie rzędu 7 litrów (poważnie!) dla "przelotówek" przez wioski, gdzie jedzie się średnio 50km/h. Na trasach szybkich, przy 130km/h to średnio 8,3l/100 - Wygoda i komfort. Jakość materiałów. Do tego dobry system audio i szkoda wychodzić z auta! Aha, z systemem Quick Heat błyskawicznie odmraża szyby i nagrzewa wnętrze - sprawdzone tej zimy, przy -16 stopniach, po 2 minutach ogrzewania już nie było widać pary z ust.. Wady: System audio, a konkretnie głosniki w wersji podstawowej. Jak brać, to tylko Infiniti. No chyba, że słucha się głównie radia i nie przywiązuje się wielkiej wagi do brzmienia. - Spalanie po mieście w okolicach 12l/100 to trochę dużo jak na 1.8. Tyle to palił mój "poldek" :) Moje drugie auto, Toyota Avensis także był oszczędniejszy. - Kiepska widoczność z tyłu, więc bez kamery cofania i czujników parkowania ani rusz! Komu żal 500zł na kamerę z montażem, szybko poczuje słupek albo murek "w kuprze". To NIE jest oszczędność w tym przypadku, tylko konieczność. Wszelkie "piloty parkowania" są jednak zbędne, jedynie "pikacz" + kamera. Kiepska widoczność na boki - źle rozmieszczone i za wielkie słupki boczne. Trzeba się nawyginać, bo martwe strefy są duże!

Opel Insignia 2008- rok 2008

Użytkownik sławcio ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Dobry silnik .Mocy wystarcza w sam raz na Polskie drogi a na autostradzie też się nie zawiedziecie bo po wciśnięciu gazu auto zaczyna dosłownie płynąć zostawiają za sobą innych uzytkowników.Jedziesz 180 a czyjesz jakbyś jechał maks.110-120 - Świała AFL -Pomysł geniusza .Dopracowane do perfekcji.Ma się wrażenie że ktoś siedzi w samochodzie i zmiena za ciebie swiatła.Genialne - Komfort nieprzeciętny .W porównaniu do innych modeli opla to tak jakby całe życie siedzieć na krześle a potem przesiąść się na wygodny fotel.Po długiej trasie nie ma wogóle zmęczenia.Nie odczówa się dystansu. - Nagłośnienie Infinity brzmi jak z tuningowanego autka.Gra pięknie , wyraźnie , czysto , bardzo dobrze zbalansowany dźwiek. - Prowadzenie nieporównywalne do czegokolwiek w oplu.Jak się jedzie tym samochcodem ma się wrażenie że prowadzi się auto znajdujące się o klasę wyżej i wiem co mówię bo jezdźiłem autami z klasy premium i dużej rówżnicy nie ma. Wady: Mała widoczność do tyłu ale wprawny kierowca nie bedzie miał problemów po paru dniach - Spalanie 7.5 litra ropy to trochę za dużo ale też mam ciężką nogę.Może wersja eco flex bedzie mniej paliła .Zobaczymy jeśli tak to wymieniam :) - miejsce nad głową z tyłu -trochę mało

Opel Insignia Sports Tourer ST 2009- rok 2009

Użytkownik Karol ocenił swój model na 4.25

Za zalety uważa: ciekawie zaaranżowane wnętrze samochodu, dobry design, dobrze wyprofilowane siedzenia przednie i dwa boczne tylne. - wersja kombi bardzo pakowna, można szybko składać siedzenia i łatwo przewozić m.in. długie rzeczy (ja wrzucam do środka 4 pary nart dla całej rodziny) - światła bi AFL szóstej generacji - gorąco polecam, w sezonie jesienno zimowym rewelacja. Wszystkie moje trzy ostatnie samochody obowiązkowo wyposażone były w ten atrybut - lubię czuć się bezpiecznie na drodze w nocy, a obecnie w Insigni ten system jest zdecydowanie najlepiej dopracowany. - podwójna podłoga w bagażniku oraz dostępność do bagażnika - rewelacja. Niestety skorzystałem z wersji edition a faktycznie bardziej komfortowym rozwiązaniem byłoby sterowanie klapą bagażnika z kluczyka - automatyczna otwieranie i zamykanie. . Wady: słabej jakości plastik na desce roździelczej, zaczął skrzypieć po 5 tys. km. - dwa lata jeździłem Vectrą 1,9 cdti 150 KM, którą porównuję do obecnie kupionej wersji 2,0 cdti 130 KM - powiem krótko - silnik został przez Niemców spartolony. Mimo, że zwiększono nieco pojemność to silnik jest dużo mniej ekonomiczny w Vectrze średnie spalania przez 100 tys. km to 6,7 l natomiast w Insigni to 8,0 l. Przy tym silnik jest głośniejszy i mniej dynamiczny. Przed Inisgnią przez rok jeździłem Audi A4 B8 z silnikiem 2,0 tdi 120 KM - tu silnik był rewalacyjny - bardzo elastyczny, w miarę cichy i przede wszystkimk niezwykle ekonomiczny 6,2 l. Dodam, że każdym z trzech samochodów z racji pracy dużo jeżdę po Polsce. Komfort jazdy w AUDI najwyższy, natomiast w Insigni względem Vectry bardzo duży postęp - moim zdaniem zbyt duże lusterka boczne, co w połączeniu z dużą szerokością auta stwarza problem przy mijaniu się z innymi samochodami na wąskich drogach. - stosunkowo duże zużycie płynu do spryskiwaczy reflektorów - wydaję mi się że w Vectrze i Audi zużycie było dużo mniejsze. - kluczyk samochodowy - składany, stara koncepcja - przydałoby się jakieś inne rozwiązanie

Opel Insignia Sports Tourer ST 2009- rok 2009

Użytkownik Lukasz ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Wyciszenie, poprostu super jak w klasie premium, na wyzszych obrotach lekko zaczyna byc slyszalny silnik ale to dopiero w granicach ok 4000 tys obr/min - Komfort, 3 trybu ustawiania zawieszenia naprawde przydatna rzecz - ukad kierowniczy, niezwyka pewnosc prowadzenia, samochod zachowuje sie stabilnie i naprawde pewnie na zakretach, czy na prostej drodze, - bardzo ale to bardzo dobra jakosc materialow,tapicerka mila w dotyku, spasowania na wysokim poziomie, - dobra i latwa obsluga przyciskw na konsoli nawet wieczorem nie sprawia to klopotu. Skrzynia biegow pracuje z lekkim oporem, to bardzo fajna sprawa, biegi wchodza plynie i nawet szybka zmiana biegow nie sprawia klopotow.. Wady: dla mnie Insignia ich nie ma porownywalem opla insignie z vw passatem i wygrala chodz passat mial wiecej miejsca to jest nudny i w brew temu wcale nie jest lepiej wykonany

Opel Insignia 2008- rok 2014

Użytkownik nim ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Ładny wygląd zewnętrzny, bogate wyposażenie za niską cenę, niespodziewanie ładne /czarne/ wnętrze /executive/, z tanią skórą Bardzo sprawdza się też bezkluczykowy auto start - Dobrze oceniam działanie automatycznej skrzyni biegów. Bez szarpnięć, łopatkami pozwala na ręczną obsługę, ale korzystam rzadko, głównie przy nerwowym wyprzedzaniu - Doskonałe działanie zestawu nagłośnienia Bose.Używam głównie do płyt CD. Bez dudnienia na niskich tonach ale z pełną dynamiką w całym paśmie - Rewelacyjne oświetlenie ksenonów AFL. Dobrze sobie radzi automat zmiany świateł - Szyberdach, sprawdza się w ciepłych dniach Dobrze też działa kamera cofania i czujniki przód- tył. Wady: na razie po 9000km bez problemów. Nic się nie zdarzyło - Mogłoby być ciszej przy 140km/h. Mała różnica w działaniu zawieszenia normal/sport - Przy 163km mógłby mieć 7 bieg w automacie. Byłoby ciszej przy 140 - Duża różnica w spalaniu miasto - trasa. Przyczyna - duża masa /1650kg/

Opel Insignia 2008- rok 2009

Użytkownik Daniel ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Autko naprawde godne kazdej złotówki, jakoś na wysokim poziomie i jest w pelni zadawalajaca - Skrzynia automatyczna - szok, automat zmienia biegoi bardzo ladnie i plynie i co zaskakujace ze szybko, pierwsza tak dobra skrzynia automatyczna w oplu chodz mialem omege wczesniej z automatem i tez sie swietnie spisywal - układ kierowniczy zaskakujeauto prowadzi sie pewnie na prostej i na kretej drodze, zasluga napedu 4x4 ale mialem okazje jechac ta samo insignia z napedem na pzrednie kola i autko tez prowadziwlo sie penie chodz nie tak jak 4x4 zachecalo do mociejszej jazdy. Wady: troszeczke malo miejsca z tylu dla duzucyh osób ale nei ma tragedii auto wieksze i tak od vectry - troszeczke mzoe wysoka cena ale wydaje sie tak przy zakupie pozniej jak zaczyna sie uzytkowac autko to jzu to nei ma znaczenia bo jest warte tych pieniedzy

Opel Insignia Sports Tourer ST 2009- rok 2010

Użytkownik Jarek ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Bardzo dobre światła Czasem kierowcy mrugają z przeciwka - Automatyczna zmiana świateł długie - krótkie działa ponad spodziewanie dobrze - Dobra dynamika samochodu ale trzeba jeżdzić autem na wyższych obrotach aby z tego korzystać - Napęd na koła tylne znakomicie sprawdza się podczas jazdy w zaśnieżonym terenie - Możliwość wyboru Sport i Tour daje dodatkowe mozliwości. Sport - samochód wspaniale reaguje na pedał gazu Tour - szczególnie wpływa na poprawę komfortu jazdy na nierównych drogach. Wady: Kierowcy jeżdzący samochodami z silnikiem diesla muszą zmienić nawyki. Samochóód z tym silnikiem ma właściwe osiągi dopiero przy około 3000 obr/min. Trzeba jeżdzić z wysokimi obrotami silnika aby wykorzystać moc. - W stosunku do gabarytów samochodu (dłuzszy od Vectry) zbyt mało miejsca na tylnej kanapie - Stylistyka nadwozia z opadaniem dachu w kierunku tyłu samochodu nie daje komfortu wysokim pasażerom - Wysokie zużycie paliwa - wyrzsze jak deklaruje producent. Na trasie nie ma mozliwości osiagnięcia spalania poniżej 8 litrów. Producent podaje 6,5 litra - "śmiech na sali" - nie do osiągnięcia

Opel Insignia 2008- rok 2009

Użytkownik pszemysuaf ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: atrakcyjna, elegancka stylistyka karoserii oraz wnętrza (tylko w ciemnych kolorach nadwozia!) - dobra relacja ceny do jakości i wyposażenia (wysoki WAF, tj. Wife Acceptance Factor) - bardzo pewne prowadzenie (zawieszenie sterowane mechatronicznie) - wysoki komfor podróży - układ wydechowy (dwie chromowane końcówki) i całkiem niezły gang, jak na tak mały silnik-efekt downsizingu. Wady: prowadzenie lewarka skrzyni manualnej pozostawia trochę do życzenia (przy energicznych przełożeniach biegi nie zawsze wkleszczają się) - stosunkowo duże spalanie, praktycznie niezależnie od sposobu jazdy - rozkład mocy jest nierównomierny - wyczuwalna turbo-dziura - kiepskiej widoczności do tyłu nie rekompoensuje pilot parkowania - światła LED do jazdy dziennej niezbyt widoczne pod słońce (inni kierowcy mrugają światłami - trochę to uciążliwe)

Opel Insignia 2008- rok 2009

Użytkownik Topmen ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Komfortowa jazda, wygodnie zarówno z przodu jak i z tyłu. - Niskie spalanie paliwa. Dobre przyspieszenie. Cicha praca silnika diesel. - Bixenony adaptacyjne to tak jak wycieraczki z czujnikiem deszczu. Elektryczny hamulec ręczny ze wspomaganie ruszania pod górkę to rewelacyjna sprawa. - Design który sprawia, że trudno oderwać wzrok zarówno wewnątrz jak i zewnątrz.. Wady: Za mocno - za dużo wspomagania kierownicy. Nierówności wzdłużne drogi za bardzo wpływają na tor jazdy.