1. Samochody
  2. Opel
  3. Tigra
  4. Raport awaryjności
Opel

Opel Tigra - Zobacz raport awaryjności

Opel
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów Opel Tigra opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach samochodów Opel Tigra. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Opel Tigra psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz raport.

Opel Tigra - raporty awaryjności

Opel Tigra TwinTop - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Opel Tigra TwinTop, X-C/Roadster

Brak usterek: 82%   Nieznaczne usterki: 12.4%   Poważne usterki: 6.0%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (14.80%), układ hamulcowy (6.80%), silnik, układ wydechowy (6.30%)

Opel Tigra TwinTop - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: Opel Tigra TwinTop, X-C/Roadster

Brak usterek: 81%   Nieznaczne usterki: 13.7%   Poważne usterki: 5.5%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (21.60%), układ hamulcowy (18.90%), silnik, układ wydechowy (2.90%)

Opel Tigra TwinTop - raport awaryjnośći 2009

Przebadano samochód model: Opel Tigra TwinTop, X-C/ROADSTER

Brak usterek: 80%   Nieznaczne usterki: 12.7%   Poważne usterki: 7.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (33.30%), elektryka, elektronika,oświetlenie (19.00%), układ jezdny,układ kierowniczy (4.80%)

Opel Tigra TwinTop - raport awaryjnośći 2008

Przebadano samochód model: Opel Tigra TwinTop, X-C/ROADSTER

Brak usterek: 93%   Nieznaczne usterki: 5.7%   Poważne usterki: 1.5%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (18.50%), elektryka, elektronika,oświetlenie (7.40%), silnik, układ wydechowy (3.70%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Audi rusza z seryjną produkcją silników elektrycznych
Audi rusza z seryjną produkcją silników elektrycznych
W Audi Hungaria rozpoczęła się nowa era. W fabryce w Győr oficjalnie rozpoczęła się seryjna produkcja silników elektrycznych. Linię produkcyjną symbolicznie uruchomili przedstawiciele węgierskiego rządu oraz Audi i Audi Hungaria.