1. Samochody
  2. Oldsmobile
  3. Testy zderzeniowe

Oldsmobile - Testy zderzeniowe

Oldsmobile
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Oldsmobile. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Lexus CT

Przebadano model CT 1.8 petrol-hybrid 'Comfort' grade, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1410kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Nissan Primera

Przebadano model Primera , nadwozie , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 0

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Opel Zafira

Przebadano model Zafira Vauxhall/ 1.8 (RHD), nadwozie 5-drzwiowy miniwan, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1390kg

Peugeot 208

Przebadano model 208 1.4 diesel 'Active', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 1088kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Hyundai i30

Przebadano model i30 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1293kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lancia Voyager

Przebadano model Voyager 2.8l Diesel, Automatic, Platinum, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 2183kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C-ZERO

Przebadano model C-ZERO Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Stream

Przebadano model Stream 1.7 SE VTEC (RHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mazda 6 wchodzi do salonów
Mazda 6 wchodzi do salonów
Odświeżona Mazda 6 swoją polską premierę miała podczas kwietniowych targów motoryzacyjnych Poznań Motor Show 2018. Teraz auto wchodzi do salonów. Co zmieniło się w nowej „szóstce”?