1. Samochody
  2. Nissan
  3. Testy zderzeniowe

Nissan - Testy zderzeniowe

Nissan
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Nissan wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Nissan oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Nissan.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(6) "Pulsar" ["emodel"]=> string(6) "Pulsar" ["rok"]=> string(4) "2014" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(78) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/NissanPulsar/NissanPulsar_1_m.jpg" ["link"]=> string(44) "/nissan/testy-zderzeniowe/nissan_pulsar.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(4) "Leaf" ["emodel"]=> string(4) "Leaf" ["id"]=> string(3) "326" ["modelid"]=> string(3) "245" ["wersja"]=> string(18) "80kW electric, RHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2011" ["masa"]=> string(4) "1530" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "32" ["przod"]=> string(4) "13.6" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "7.4" ["tyl"]=> string(3) "2.9" ["rok_testu"]=> string(4) "2011" ["data_publikacji"]=> string(19) "2011-05-25 04:21:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "89" ["punkty"]=> string(2) "32" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(74) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2011/NissanLeaf/NissanLeaf_1_m.jpg" ["link"]=> string(42) "/nissan/testy-zderzeniowe/nissan_leaf.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Qashqai" ["emodel"]=> string(7) "Qashqai" ["id"]=> string(3) "443" ["modelid"]=> string(3) "117" ["wersja"]=> string(18) "1.5dCi Acenta, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2014" ["masa"]=> string(4) "1388" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.6" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "2.4" ["rok_testu"]=> string(4) "2014" ["data_publikacji"]=> string(19) "2014-02-28 07:44:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "83" ["punkty"]=> string(2) "41" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(80) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/NissanQashqai/NissanQashqai_1_m.jpg" ["link"]=> string(45) "/nissan/testy-zderzeniowe/nissan_qashqai.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Pulsar" ["emodel"]=> string(6) "Pulsar" ["id"]=> string(3) "463" ["modelid"]=> string(3) "337" ["wersja"]=> string(15) "1.2 Acenta, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2014" ["masa"]=> string(4) "1262" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "32" ["przod"]=> string(4) "14.4" ["bok"]=> string(3) "7.9" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.5" ["tyl"]=> string(3) "2.2" ["rok_testu"]=> string(4) "2014" ["data_publikacji"]=> string(19) "2014-11-05 11:16:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "75" ["punkty"]=> string(2) "27" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(78) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/NissanPulsar/NissanPulsar_1_m.jpg" ["link"]=> string(44) "/nissan/testy-zderzeniowe/nissan_pulsar.html" } }

Który samochód marki Nissan jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Nissan Leaf

Nissan Leaf - Testy zderzeniowe

 

89% (32ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Nissan Qashqai

Nissan Qashqai - Testy zderzeniowe

 

83% (41ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Nissan Pulsar

Nissan Pulsar - Testy zderzeniowe

 

75% (27ptk.)

 

Samochody marki Nissan na testach zderzeniowych:

Nissan Almera

Przebadano model Almera 1.5 Luxury, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1238kg

Nissan Cube

Przebadano model Cube 1.6 "Look", "Zen" Pack, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1264kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Juke

Przebadano model Juke 1.6 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1172kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Leaf

Przebadano model Leaf 80kW electric, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1530kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Micra

Przebadano model Micra 1,2 S (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 975kg

Nissan Navara

Przebadano model Navara 2.5 diesel 'High'/'Aventura', RHD, nadwozie 4-drzwiowy pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 2036kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Note

Przebadano model Note , 1.4 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006, masa 1092kg

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

Nissan Primera

Przebadano model Primera , nadwozie , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 0

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Qashqai

Przebadano model Qashqai , nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1311kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan X-Trail

Przebadano model X-Trail Nissan X-trail (LHD), nadwozie 5-dzwiowy samochód terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2003, masa 1455kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Tesla Model 3 - pierwszy egzemplarz w rękach Elona Muska
Tesla Model 3 - pierwszy egzemplarz w rękach Elona Muska
Kilka tygodni temu Elon Musk obiecywał, że pierwszy, produkcyjny egzemplarz Tesli Model 3 wyjedzie z fabryki jeszcze w lipcu. Kontrowersyjny biznesmen dotrzymał słowa.
Gotowy na podróż? Rozwiąż quiz Gotowy na podróż? Rozwiąż quiz