1. Samochody
  2. Nissan
  3. Navara
Nissan

Nissan Navara - Nissan Navara

Nissan
Nissan Navara

Nissan Navara to większy z dwóch modeli typu pickup, jakie w swojej ofercie na europejskim rynku posiada koncern Nissan. Debiutujący w marcu 2005 roku podczas salonu samochodowego w Genewie (na polskim rynku dostępny od października 2005) Nissan Navara korzysta z wielu rozwiązań wspólnych z terenowym Nissanem Pathfinder, oba modele produkowane są nawet w tej samej hiszpańskiej fabryce. Z racji nadwozia typu pickup, przy zakupie Nissana Navara można odliczyć pełny VAT.

Ocena użytkowników

Kup Nissan Navara


 


 

Nissan Navara - opinie kierowców


Nissan Navara został oceniony 52 razy. Uzyskał średnią ocenę 3.95 na 5 możliwych punktów. 73% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 3.95

Liczba ocen: 52

Czy warto kupić ten model: tak 73% nie 27%

 

Nissan Navara - spalanie


Użytkownicy modelu Nissan Navara testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
Liczba raportów:
52
52
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.8
11.8
śr. spalanie w trasie (l/100km)
10
10.0

 

Nissan Navara - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 24 pkt.

 

Informacje o samochodach Nissan Navara

Nissan Navara - EnGuard Concept do ratowania życia

Premiery 23-09-2016

Japońska marka zainteresowała się tematem klęsk żywiołowych i stworzyła samochód który ma ułatwić pracę służb ratunkowych. Navara EnGuard Concept dojedzie w najbardziej nieprzyjazne człowiekowi miejsca by uratować poszkodowanych.

Mercedes pick-up - z techniką Nissana

Aktualności 15-03-2016

Plotka niesie, że na salonie samochodowym w Paryżu Mercedes zaprezentuje swojego pierwszego pick-upa. Ma konkurować z VW Amarokiem, uznawanym za ciężarówkę, komfortem najbardziej zbliżoną do samochodu osobowego.

Nissan NP300 Navara - pierwsza jazda

Premiery 04-11-2015

Japończycy doszli do wniosku, że czas najwyższy na wprowadzenie świeżej krwi do segmentu pickupów. I tak dostarczają na rynek nową wersję Navary. Mniej kanciasty design i nowe nazewnictwo, a do tego  sprawdzone cechy auta do jazdy i pracy w każdym terenie.  Jednak jednej rzeczy inżynierowie nie dopracowali.

Osiem modeli Nissana do serwisu

Aktualności 26-05-2015

O dużej akcji serwisowej ogłoszonej przez Nissana, a dotyczącej poduszek powietrznych, już informowaliśmy. Teraz znamy szczegóły dotyczące polskiej kampanii przywoławczej japońskiej marki.

Siedem modeli Nissana do serwisu

Aktualności 20-12-2014

Aż siedem modeli marki Nissan - Almera, Tino, Terrano, Navara, Pathfinder, X-Trail oraz Maxima - może mieć problemy z poduszkami powietrznymi, a dokładniej z ich obudowami.

Nissan daje światu nową Navarę

Premiery 12-06-2014

Navara to bardzo popularny pick-up na polskich drogach. Teraz Nissan postanowił pokazać nową, 12. już generację modelu NP300 Navara.

Nissany z wadliwymi pasami bezpieczeństwa

Aktualności 10-12-2013

Pasy bezpieczeństwa to jeden z najważniejszych elementów, który ma zapewniać bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerom. W Nissanach Navara oraz Pathfinder mogły one zostać źle zamontowane, stąd konieczność przeprowadzenia akcji serwisowej.

Terenowe Nissany z problemami

Aktualności 14-11-2013

Dwa modele Nissana, którymi w teorii nie strach zjechać z asfaltu, mogą mieć problemy w trudniejszym terenie. Na polskim rynku łącznie 12 egzemplarzy Pathfindera i Navary zostanie z tego powodu wezwanych do serwisów.

Nissan Navara: Wszechstronny

Testy samochodów 19-06-2013

Praktyczność i niezawodność. To przypuszczalnie dwie najważniejsze cechy, jeśli decydujesz się na zakup takiego samochodu jak ten. Pick-up Nissan Navara może pochwalić się jednak czymś więcej.

Navara i Pathfinder mogą mieć problemy z fotelami

Aktualności 02-04-2012

Problem ze źle zamontowaną wiązką sterowanego elektrycznie fotela kierowcy może spowodować kłopoty z jego regulacją. Z tego powodu do serwisów Nissana trafi łącznie ponad 500 egzemplarzy modeli Navara i Pathfinder.

Filmy i galerie samochodów Nissan Navara

Nissan NP300 Navara - pierwsza jazda

Premiery i wydarzenia 04-11-2015

Nissan NP300 Navara to nowa, łagodniejsza stylistyka i nowy silnik 2,3 l dCi. Samochód bardzo sprawny w terenie i wygodny w trasie. Wzór, jeśli chodzi o auta wszędobylskie.


Za pomoc w realzacji zdjęć dziękujemy firmie Lupher.

Testy mojeauto.pl: Nissan Navara

Testy samochodów 13-06-2013

Opinie i dyskusje o samochodach Nissan Navara

akam o Nissan Navara 2010-2015

Krótko i na temat Czytałem Wasze wypowiedzi często negatywne o Navarze tknęło mnie, żeby coś napisać. Sam stałem nad przepaścią wyboru pickupa. Dwa lata jeżdżę Navarą może mało ale jednak. Napiszę bezstronnie, nie liczcie na małe ( w końcu to nie waga piórkowa ) - spalanie bez jazdy z ?emocjami? w mieście komputerze pokazuje 10-11 l na autostradzie jak nastawisz na 100km/h 7,5 l włączona klimą zwiększa się spalanie o 0,1-0,2 l - zimą warto wozić coś na pace dupa potrafi pojechać do przodu :] ( wiadomo cały ciężar ? silnik z przodu) - bezpieczeństwo uważam, że duże (mimo zimowych zabaw) dlaczego stałem na czerwony świetle jakiś synek zaspał za kierownicą glofa 2 i wpakował mi się w zdeżak tylni ? golf wgnieciony cału silnik auto na złom navara w salonie nissana stwierdzone wyłącznie wgniecenie częściowe TYLKO zderzaka :] - nagłośnienie standardowe bez fajerwerków ( nie przepadam za bum bum?) - lakier totalne dno rysuje się strasznie szybko warstwa wierzchnia bezbarwna - korozja na wydechu prawda potwierdzam, - auto bez awaryjne ? leje i jadę :] nic się nie psuje ( chyba zasada jak dbasz tam masz, albo jak potrafisz dobrze jeździć to jeździsz jeśli mnie rozumiecie co mam na myśli - nie będę się rozwijał) - widoczność pozytywna na drodze, - silnik bardzo miły dźwięk wydaje przy wolnym ruszaniu z pierwszego biegu :] ( idzie zwrócić na siebie uwagę ) - oprawa foteli słaba Czemu NAVARA? - Amarok odpada 2.0 l silnik porażka przy tej wadze i coś mam jeszcze ... czytaj więcej

KUBA o Nissan Navara 2007-2009

Użytkuję wersję LE od 3 lat,przebieg 125tys. jak dotąd nie mam większych zastrzeżeń, na gwarancji wyszła korozja na dachu,były problemy z ASO ,ale w końcu zrobili i na razie ok.z usterek mech. padł tylko uszczelniacz przedniego wału w ASO 200zł.z robocizną.Auto użytkuję zgodnie z przeznaczeniem,czyli transport towaru+teren,w terenie daje się we znaki mały prześwit w stosunku do długości i łatwo się zawiesić.Polecam opony A/T bo na fabrycznych po błotku daleko nie zajedzie. Gdybym miał kupić następny,to z 6-ciu pick-apów na naszym rynku to wybiorę navarę. czytaj więcej

Actyon Sports, L200, Navara, Ranger: Bitwa pickupów

Kupiłem na firmę z wiadomych względów i jak narazie jestem zadowolony, spalanie w mieście 11 litrów, ale na trasie przy 110-160 3 osoby rowery i walizki w bagażniku 7,5litra jak na takiego kolosa to mało i miłe zaskoczenie z mojej strony, komfort jazdy hmmm niestety nie jest to limuzyna i czasami troche mocniej nami zatrzęsie ale cóż to ma do siebie konstrukcja ramowa ale i tak dobrze że nie ma z tyłu resorów bo byłoby z tego co słyszałem jeszcze gorzej, troche się przechyla na zakrętach ale w sumie jest wysoki i to znów jest jego plusem:) na mokrej nawierzchni lepiej ostrożnie z gazem bo potrafi w zakręcie poleciec bokiem do 70km/h można właczyć 4x4 i problem zniknie:) ale powyżej, chociaż kto więcej wchodzi w zakręt ja włączam jak popada i staram sie tej prędkości eni przekraczać, wyposażenie w sumie nie ma co narzekać bo mam najlepszą wersje klimatronik skórka dvd, wygląd cóż 18 calowe felgi z oponami 255, kocie oczy i ten agresywny przód.... chyba nie ma osoby, która by sie za nim nie obejrzała, jeżeli ktoś chce się naprawdę wyróżnić to własnie actyon sports mu to zagwarantuje, czasami jest to krępujące jak wszyscy się lampią ale i śmieszne;) przejechałem narazie 6000km i jestem zadowolony tym bardziej że nie płace podatku :)))) czytaj więcej

Actyon Sports, L200, Navara, Ranger: Bitwa pickupów

Wyobraźcie sobie: samochód pick-up dociązony przód poprzez sinik, skrzynie biegów itd + kabina z pasażerami a tył odciążony, pusta lub niewypełniona przestrzeń towarowa workami z cementem :). Jedziemy dynamicznie po asfalcie wchodzimy w zakręt a tam piasek lub mokre liście. I co? Tył wyprzedza przód. Dramat. W tego typu samochodzie, który w dzisiejszych czasach służy nie tylko farmerom, stały napęd na 4 koła na asfalt to podstawa. Dlatego wygląd jest ważny ale bezpieczeństwo aktywne jeszcze bardziej. ESP też powinno być. Ja też doświadzyłem jazdy wszystkimi modelami dostępnymi w Polsce. W związku z tym, że 95% jazdy to asfalt wybieram L200 ze swoim przeniesieniem napędu i co dla mnie jest minusem, trochę zbyt futurystycznym kształtem. Mam jednak rodzinę i własny tyłek, który muszę zabezpieczyć. Pozdrawiam. PS. Zwróćcie także uwagę na kąty z/w/rampowy a także głębokość brodzenia. Tak przy okazji czytaj więcej

tomek o Nissan Navara 2007-2009

Auto nadaje się do pracy w małej miejscowości, dla człowieka ze sporym zasobem finansowym. Nigdy do duzego miasta, cieżkie w manewrowaniu i dużo pali.W trasę trochę za twarde najlepiej jeżdzić tylko z dwustukilowym ładunkiem. W terenie nie jest najgorzej ale gabaryty i roztaw nie pozwalają na szaleństwa ale najgorsze jest to, że wszystko mi w nim skrzypi i trzeszczy,u mnie w ogóle nie działała klimatyzacja, może pierwszy przegląd rozwiąże te problemy.Auto sprawia wrażenie robionego na ilość nie na jakość( ja na swoje czekałem 4 miesiące) czytaj więcej

Actyon Sports, L200, Navara, Ranger: Bitwa pickupów

kto nie siedział w fordzie ten nie wie co traci,najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się reduktor,przeżucasz dźwignię na 4 H,wrzycasz jedynkę , puszczasz pedały i siedzisz sobie wygodnie i obserwujesz jak twój ranger sam wdrapuje się pod 35 stopniową górę,musisz tylko kontrować kierownicą , reszta należy do niego , tego samego dotyczy zjazd z góry , nie musisz używać hamulca,prawdziwa wygoda,dodatkowo patrząc na wskażniki przechyłów możesz stwierdzić ile góra ma stopni,dodatkowo zaskakuje przechył boczny ponad 30 stopni,momentami wydaje się jakbyś miał się zaraz obrócić autem na dach jednak to tylko wrażenie,nawet nie wiecie jaką frajdę sprawia jazda na tylnim napędzie po śniegu,prawdziwy drift,jest wiele plusów w tym aucie tylko trzeba je umieć odkryć,zapomniałem wspomnieć o osiągach , otórz nie wieżcie w to co piszą w gazetach , mój ford zamyka licznik na autostradzie (180 km/h)a nawet idzie dalej,a wygląd zęwnętrzny auta w wersji czarnej limited jest najleprzym przykładem dopracowanych detalów, a i te olbrzymie lusterka jak w ciężarówce,więcej pisać nie będe bo nie chciałbym robić reklamy , ale dodam iż udźwig tego auta jest imponujący 1200 kg ,dodatkowo stałem całym ciężarem na tylniej klapie która była otwarta i trzymałem w rękach dwie bańki z paliwem po 35 l w każdej,czyli 155 kg klapa wytrzyma bez problemu a ile więcej sprawdźcie sami pozdrawiam czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volvo zastrzega nazwę S50
Volvo zastrzega nazwę S50
Szwedzka marka nie zwalnia tempa. Jeszcze  w tym roku poznamy nowego crossovera XC40, a tymczasem Volvo myśli już o kolejnym modelu i zastrzega nazwę S50. Czyżby szykowała się wersja coupe modelu S40?