1. Samochody
  2. Mitsubishi
  3. Outlander
  4. Testy zderzeniowe
Mitsubishi

Mitsubishi Outlander - Zobacz testy zderzeniowe

Mitsubishi
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Mitsubishi Outlander wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Mitsubishi Outlander oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody Mitsubishi Outlander na testach zderzeniowych:

Mitsubishi Outlander

Test zderzeniowy Euro NCAP 2013.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
88%
Bezpieczeństwo dzieci:
84%
Bezpieczeństwo pieszego:
64%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
81%

Mitsubishi Outlander PHEV jest hybrydową wersją Outlandera, którego standardowa odmiana poddana została testom zderzeniowym przez Euro NCAP rok temu. Ponieważ oba modele różnią się m.in. masą, przeprowadzono ponownie większość testów, w tym test układu ESP. Ponieważ od ubiegłego roku zmieniono także nieznacznie metodologię testów ochrony pieszego, powtórzono ten test hybrydowego Outlandera.

Mitsubishi Outlander

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
94%
Bezpieczeństwo dzieci:
83%
Bezpieczeństwo pieszego:
64%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
100%

Mitsubishi Outlander zdobył maksymalną liczbę punktów w tej części testu. Na wyposażeniu wszystkich wersji modelu znajdują się bowiem układ ESP, system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na przednich oraz tylnych siedzeniach, a także ogranicznik prędkości.

Mitsubishi Outlander

Test zderzeniowy Euro NCAP 2007.

Wynik ogólny:
32 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
35 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
17 pkt.

Za ochronę, jaką zderzak zapewnia w razie zderzenia nogom pieszych, Outlander uzyskał maksymalną ocenę. Jednak już ochrona przedniej części maski została oceniona jako słaba.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa ustawa ograniczy oszustwa na tachografach
Nowa ustawa ograniczy oszustwa na tachografach
Prezydent podpisał ustawę, która zakłada ograniczenie oszustw i manipulacji przy korzystaniu z tachografów. Ma być bezpieczniej, bo trudniejsze będzie choćby wykonywanie przewozów przez przemęczonych kierowców.