|
||
Mitsubishi - Testy zderzeniowePrzedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Mitsubishi wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Mitsubishi oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Mitsubishi. Który samochód marki Mitsubishi jest najbardziej bezpieczny?Najbardziej bezpiecznyNajbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażeraNajbardziej bezpieczny dla dzieckaNajbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrąceniaSamochody marki Mitsubishi na testach zderzeniowych:Mitsubishi ASXPrzebadano model ASX 2WD, 1.8 diesel 'Invite', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1450kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy Mitsubishi CarismaPrzebadano model Carisma Mitsubishi 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001 Mitsubishi ColtPrzebadano model Colt 1,3 Inform, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 970kg Mitsubishi iPrzebadano model i i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1110kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne Mitsubishi L 200Przebadano model L 200 Double Cab 2.5 DI-D 'Intense', LHD, nadwozie pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Mitsubishi LancerPrzebadano model Lancer Sportback 1.8 Invite, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1385kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy Mitsubishi OutlanderPrzebadano model Outlander , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, masa 1655kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach Mitsubishi PajeroPrzebadano model Pajero 2.0 (LHD), nadwozie terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2003, masa 1300kg Mitsubishi Space StarPrzebadano model Space Star 1.3 Family (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1155kg |