Samochody > Mitsubishi > Pajero

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi

Pierwsza generacja terenowego Mitsubishi Pajero pojawiła się w 1982 r. Jednak jego korzenie sięgają dużo wcześniej. Pierwowzorami dla Pajero były m.in. studyjne Mitsubishi PX33 (1934), Minica Jeep (1969) czy wreszcie Pajero I (1973). Prace nad seryjnym modelem rozpoczęły się w 1979. Dużą popularnością cieszyli się również jego następcy - druga generacja (1991) i trzecia (1999) - na rynkach hiszpańskojęzycznych znane jako Mitsubishi Montero, a w Wlk. Brytanii jako Shogun. Obecnie na rynku dostępna jest już czwarta generacja Mitsubishi Pajero, która swą premierę miała na targach w Paryżu w 2006 r.

Ocena użytkowników

Kup Mitsubishi Pajero


 


 

Mitsubishi Pajero - opinie kierowców


Mitsubishi Pajero został oceniony 38 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.20 na 5 możliwych punktów. 87% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.20

Liczba ocen: 38

Czy warto kupić ten model: tak87%nie13%

 

Mitsubishi Pajero - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 24 pkt.

 

Mitsubishi Pajero - spalanie


Użytkownicy modelu Mitsubishi Pajero testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
38
5
2
31
śr. spalanie w mieście (l/100km)
14.2
11.3
19.2
12.1
śr. spalanie w trasie (l/100km)
11.3
12.0
12.0
9.9

 

Mitsubishi Pajero - awaryjność




67% Brak usterek


22% Nieznaczne usterki


11% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (30.40%), układ hamulcowy (15.00%), układ wydechowy (9.90%)

 

Informacje o samochodach Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero Sport: Edycja limitowana

Testy samochodów 23-03-2015

W dzisiejszym świecie bulwarowych SUV-ów, w których dominują elektroniczne gadżety ten samochód może jawić się niczym technologiczny jaskiniowiec. Jednak wjedzie tam, gdzie inni mogą tylko popatrzeć.

Bezkonkurencyjna gwarancja Mitsubishi

Aktualności 08-01-2015

Klienci Mitsubishi dostali od tej marki miły prezent na 2015 rok - wszystkie auta są teraz objęte dłuższą gwarancją.

Podsumowanie tygodnia #7

Aktualności 30-11-2014

Kolejny tydzień za nami, a w nim szereg ciekawych wydarzeń. Mercedes zaprezentował swój nowy model, Skoda zdradził wygląd i pierwsze szczegóły nowej, rajdowej Fabii, w Polsce otwarto kolejny odcinek drogi ekspresowej S8.

Mitsubishi Pajero 2015 już w salonach

Premiery 27-11-2014

W polskiej sieci Mitsubishi pojawił się już odświeżony model Pajero. Poza zmienionym odrobinę designem, nowym systemem audio Pajero z roku modelowego 2015 będzie dostępny także w odmianie trzydrzwiowej.

Dwie akcje serwisowe Mitsubishi Pajero

Aktualności 24-11-2014

Polski oddział Mitsubishi ogłosił dwie akcje naprawcze, w ramach których do autoryzowanych serwisów japońskiej marki zostaną wezwani właściciele modelu Mitsubishi Pajero z 3,2-litrowymi dieslami pod maską.

Nie będzie (na razie) nowego Lancera Evo, będą kolejny PHEV-y

Aktualności 30-10-2014

O przyszłych modelach Mitsubishi, o tym, czy firma będzie stawiać głównie na technologię PHEV, czy na auta elektryczne, o udziale w sportach motorowych - na te i na inne tematy rozmawiamy z Osamu Masuko, prezesem zarządu Mitsubishi Motors Corporation.

Mitsubishi Outlander w wersji City Style

Aktualności 06-05-2014

W Polsce debiutuje specjalna wersja modelu Outlander, której cena zaczyna się od 89 990 złotych. Maj to miesiąc z atrakcyjnymi cenami modeli Mitsubishi.

Nowe Mitsubishi Pajero dopiero w 2015

Aktualności 12-03-2013

Flagowy SUV Mitsubishi na rynku jest już dość długo  i jak nakazują dzisiejsze kanony motoryzacyjne chyba czas najwyższy, by Japończycy wprowadzili na rynek nadstępce. Ci jednak nie spieszą się z tym.

Mitsubishi Pajero Sport już w Polsce

Premiery 21-02-2013

Klienci mogą już w salonach zamawiać najnowszy model spod znaku Trzech Diamentów. Podstawowa wersja Mitsubishi Pajero Sport nad Wisłą kosztuje 137 990 zł.

Mitsubishi: Tajemniczy koncept w Genewie

Aktualności 19-01-2012

Podczas marcowych targów w Genewie Mitsubishi zaprezentuje koncepcyjny model, który zaprezentuje wizję przyszłości marki. Samochód ma być światową premierą nowych zmian stylistycznych japońskiego producenta. 

Opinie i dyskusje o samochodach marki Mitsubishi Pajero

RAMIUS o Mitsubishi Pajero 2000-2004

OGÓLNIE PAJERO TO PIĘKNE I WYGODNE AUTO " TERENOWE " NIE MYLIĆ Z " SUV " SPALANIE TO NORMA ( jak dużo pali dla ciebie to kup " seicento z gazem ) 7 osobowe dwie osoby z tyłu lekko śledzoiwate pozycje ale ok.GŁOSNY SILNIK KLEPIE JAK CHOLERA 4 CYLINDRY 3200 ccm BEZ "CR " ELEKTRONIKA CHODZI SZYBY FOTELE KLIMA ITD NIC SIE NIE DZIEJE.ZAWIESZENIE TEŻ OK ALE CHOC TO AUTO TERENOWE NIE WALIĆ NA PEŁNYM POWERZE W KRAWĘŻNIKI BO KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH SYPIĄ SIE JAK CHOLERA (wiem z autopsji ;-) ) narazie przejechałem nim z 7000 km i jestem zadowolony .AHA BYM ZAPOMNIAŁ SZYBERDACH JAK OKNO W SALONIE. czytaj więcej

Olo o Mitsubishi Pajero 2007-

Przy zakupie trzeba zadać sobie pytanie - do czego ma służyć auto. Pajero 4-tej generacji w 60% jest autem terenowym a w 40% suv-em. Dlatego pojazd ten jest bardziej dedykowany do częstej jazdy poza asfaltem, co nie znaczy że żle zachowuje się na autostradzie. Dokucza natomiast hałas. W aucie tej klasy jest to nie do przyjęcia. Mitsubishi w tym kierunku poszło na łatwiznę. Dodając przypadłość mojego egzemplarza, mianowicie rezonans wydechu, nie zdecydował bym się na powtórny zakup tego modelu. Po przejechaniu 500km odczuwam niesamowite zmęczenie wywołane oczywiście wspomnianym hałasem, czego nie odczuwam po przejechaniu np. autem dostawczym. czytaj więcej

jakie Pajero wybrać?

Witam. W odpowiedzi sugeruję wybór 2.8 L. Sam takiego wybrałem i smigam bez bólu w trasy, lekki teren na rybach, ale w poważnym błocie też lata jak trzeba. Ważne żeby wybrać takiego ze skrzynią super select ( poczytaj a dowiesz się dlaczego ). Dalsze zalety : ma łańcuch rozrządu a nie pasek. Silnik podobno nie do zajechania, chyba że ktoś będzie jeździł bez oleju. Jeżeli chodzi o rzeczy eksploatacyjne nie ma tragedii cenowej. Zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie oleje ( mosty, reduktor, skrzynia - na bardzo dobrych olejach koszt ok 700 zł z robocizną ) Komplet tarcz i klocków na oś tylną 400 zł. Tarcze brembo 300 zł klocki trw 100 zł. W razie pytań pisz na maila lukasz.wroc@onet.eu Pozdrawiam czytaj więcej

Diesel czy Benzyna na co zwracać uwagę przed kupnem Pajero III

Jestem użytkownikiem Pajero III ( 2 szt. samochody służbowe ) 3,2 DID. Nr 1 60 tys km, Nr 2 20 tys km z 2011r., skrzynie automat. W tym z mniejszym przebiegiem bardzo dziwnie pracuje skrzynia, przy przejściu z położenia N na D szarpie tak jakby ktoś wjechał w bagażnik, serwis nie widzi żadnego problemu ( tak ma być i już ), przypadłość nie występuje w drugim. W tym z większym przebiegiem korozja większości elementów zawieszenia, po awanturze w serwisie i argumentach w stylu "ostatni samochód który wymagał zabezpieczenia antykorozyjnego w okresie gwarancji to FSO 1500 POLONEZ" wykonano zabezpieczenie antykorozyjne. Poza wymienionymi w obydwu pojazdach wymieniono na gwarancji obydwa akumulatory. Siedzenia ( skóra z alkantarą ) szybko się wycierają. Ja osobiście polecam diesla ( nie jeździłem benzyną ). 200 KM jest wystarczające dla tego samochodu ( podobno bez problemu można go podkręcić do 240-250 ), silnik nie wysilony, trochę trzeba się przyzwyczaić do automatu ( po mocnym wdepnięciu chwilę się zastanawia co zrobić ) można się zdziwić przy wyprzedzaniu, zawsze można przestawić w tryb sekwencyjny. Jak na taką masę przyzwoite spalanie 11-15 litrów ( oczywiście przy jeździe z fantazją wynik 18-19 nie stanowi problemu. czytaj więcej

Nowe Pajero w Polsce

Ciekawe czy będzie korodował jak obecnie produkowany model Lancer, a importer i producent będą lekceważyć sobie obsługę klientów i nie dbać o reputację brandu. Lepiej przemyśleć zakup pojazdów tej marki i nie sugerować się reklamą nadawaną w radio, że pojazdy tej marki to tradycja i niezawodność - to już raczej historia (polecam www,lancer- rust.neostrada.pl), pozdrawiam, i służę wyczerpującymi wyjaśnieniami, artur (artur.m@vip.wp.pl) Dodam jeszcze że Polska Izba Motoryzacji też się nie przejmuje praktykami Mitsubishi na polskim rynku mimo spadającej sprzedaży nowych aut, a to powinno dać wiele do myślenia potencjalnym nabywcom. Pozdrawiam i życzę nie ulegania spotom reklamowym i spodziewanej agresywnej promocji cenowej aut z 2006, to jednak moze sie nie opłacić w przypadku tej marki. Nie jestem jedynym niezadowolonym z korozji użytkownikiem (zał. 15 w linku do strony). W moim Lancer skorodowały 3 drzwi po półrocznej eksploatacji, mimo że był garażowany i mi czytaj więcej

kauczuk o Mitsubishi Pajero 1989-1991

3.5 V6 awaryjny, najlepsza opcja w pajero II to 3.0 V6. Mialem tylko krotkie pajera, 2 diesle i benzyne, chwalilem sobie diesle - ale jak raz wsiadziesz czlowieku do benzyny to nie spojrzysz na diesla!! Te auto w miescie jedzie na 3 biegu od 20 km/h do 110 !! Nie ma braku mocy, nie musze martwic sie o turbine, o wtryski. Ktos jak mowi o przegrzaniu to musi byc katem, lub nie ma plynu w chlodnicy!! Moj model ma prawie 450 tys km w oryginale, kupilem go za granica. Przebieg autentyczny, silnik chodzi rowno, wszystko w nim dziala. Nie zamienie tego auta na nic innego. Polecam wszystkim tym, co wciaz wieza w mit ze diesel jest tanszy w utrzymaniu. GOWNO PRAWDA !! Jest szczesliwym posiadaczem od roku. |Sprawdzcie na Youtube 3.0 co robi w terenie! czytaj więcej