Samochody > Mitsubishi > Lancer
Mitsubishi

Mitsubishi Lancer - O modelu Mitsubishi Lancer

Mitsubishi
O modelu Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer Sportback to pięciodrzwiowa odmiana nadwoziowa najbardziej chyba popularnego modelu z trzema diamentami na masce. Pierwszą zapowiedzią tego auta był koncept pokazany na wystawie we Frankfurcie w 2005 roku. W 2008 r. w Genewie zaprezentowany został również studyjny jeszcze Prototype-S, aż w końcu na targach w Paryżu zaprezentowany został Mitsubishi Lancer Sportback w wersji produkcyjnej.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Mitsubishi Lancer


 


 

Mitsubishi Lancer - opinie kierowców


Mitsubishi Lancer został oceniony 153 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.67 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.67

Liczba ocen: 153

Czy warto kupić ten model: tak95%nie5%

 

Mitsubishi Lancer - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 81%

 

Mitsubishi Lancer - spalanie


Użytkownicy modelu Mitsubishi Lancer testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
153
131
16
6
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9.1
9.6
10.4
7.3
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.2
7.6
8.2
5.7

 

Mitsubishi Lancer - awaryjność




78% Brak usterek


13% Nieznaczne usterki


9% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (14.50%), układ hamulcowy (12.50%), układ wydechowy (12.10%)

 

Informacje o samochodach Mitsubishi Lancer

Jeszcze w tym roku lifting Mitsubishi Lancera

Aktualności 23-04-2015

Choć Mitsubishi Lancer X jest produkowany już od 8 lat, nie wybiera się jednak na emeryturę. Tokijski producent zapowiada jego poważną modernizację jeszcze w tym roku.

Ranking niezawodności aut Warranty Direct

Aktualności 17-04-2015

Brytyjska firma ubezpieczeniowa Warranty Direct wraz ze znanym magazynem branżowym What Car? opracowała listę najbardziej godnych zaufania modeli i marek samochodów. Produkty japońskie zdominowały czołową dziesiątkę.

Mitsubishi Lancer w bogatej wersji Intense

Aktualności 14-04-2015

Można powiedzieć, ze Lancer żegna się w dobrym stylu - bogato wyposażona wersja Intense własnie pojawiła się w cenniku ostatniej generacji tego auta. Jeśli chcecie kupić Lancera to jest to dobra i jedna z ostatnich okazji.

Nowy Mitsubishi Lancer pod znakiem zapytania

Aktualności 28-01-2015

Mitsubishi wiązało duże nadzieje ze współpracą z koncernem Renault-Nissan przy tworzeniu nowych modeli. Niestety, prace zostały właśnie zawieszone.

Bezkonkurencyjna gwarancja Mitsubishi

Aktualności 08-01-2015

Klienci Mitsubishi dostali od tej marki miły prezent na 2015 rok - wszystkie auta są teraz objęte dłuższą gwarancją.

Lancer Evolution na zakończenie

Aktualności 30-12-2014

Już za kilka tygodni targi motoryzacyjne w Tokio, a tam objawi się światu ostatnia edycja Lancera Evolution. Przynajmniej w takiej odsłonie, jakiej znaliśmy go dotąd.

Nie będzie (na razie) nowego Lancera Evo, będą kolejny PHEV-y

Aktualności 30-10-2014

O przyszłych modelach Mitsubishi, o tym, czy firma będzie stawiać głównie na technologię PHEV, czy na auta elektryczne, o udziale w sportach motorowych - na te i na inne tematy rozmawiamy z Osamu Masuko, prezesem zarządu Mitsubishi Motors Corporation.

Aż cztery akcje serwisowe Mitsubishi

Aktualności 22-10-2014

Mitsubishi rozpoczęło cztery kampanie naprawcze, w ramach których do autoryzowanych serwisów japońskiej marki wezwanych zostanie ponad 12 tysięcy samochodów. Usterki mogą wystąpić w sumie w pięciu modelach.

Mitsubishi: Evo jeszcze nie odchodzi do lamusa

Aktualności 30-05-2014

Mówiło się, że Mitsubishi nie ma następcy dla Lancera Evo X. Dziesiąta odsłona kultowej ewolucji będzie sprzedawana w przyszłym roku.

Mitsubishi Outlander w wersji City Style

Aktualności 06-05-2014

W Polsce debiutuje specjalna wersja modelu Outlander, której cena zaczyna się od 89 990 złotych. Maj to miesiąc z atrakcyjnymi cenami modeli Mitsubishi.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Mitsubishi Lancer

GS o Mitsubishi Lancer Sportback 2008-

Użytkuję to auto rok i jak zapewne każde auto - ma wady i zalety. W ciągu roku przejechałem ponad 20 tyś. km i póki co(odpukać) nic się nie dzieje. Silnik jest naprawdę dynamiczny jeżeli wejdziemy na wyższe obroty choć od razu odbija sie to na spalaniu. Co do spalania to trzeba "nauczyć" się auta. Na trasach dłuższych niż 30 km udaje mi się zejść ze spalaniem poniżej 7 l/100km, ale pod warunkiem zmiany biegów przy 2500 obr/min. i jeździe na takich obrotach - na 5 biegu można uzyskać 90-100 km. Na razie najbardziej denerwuje mnie lakier - wybrałem czarny i trochę żałuję - widać odpryski, ktorych szczególnie duzo jest na przedniej masce i wszelkie zarysowania. To jak na razie największy mankament. Bagażnik też mółby być większy - na moją rodzinę wystarcza(2+1). Podsumowując - warto kupić ten model - za te pieniądze rzadko można dostać tak bogate wyposażenie zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i bezpieczeństwo. Wizualnie też bez zarzutów. czytaj więcej

Tomaz o Mitsubishi Lancer 2003-2006

BYć może to kwestia tego z jakiego auta się przesiadło do tego. Ale dla kogoś kto ma ponad 180 cm i 100+ na wadze baaaardzo niewygodne wsiadanie i wysiadania, prawie wymykiem uwieszając się na dachu. Mizerny bagażnik, płytki, nieobstawny. Słaby silnik, aby dynamicznie jechać we 2 dorosłe osoby i 2 dzieciaków + bagaż na wakacje za Focusem 1.6 średnie spalanie na 1200km wyszło mi ponad 8 l/100 a w focusie 6,5. Miałem wieczne problemy z hamulcami, nie radziła sobie z nimi sieciowa stacja obsługi ale również serwis mitsubishi więcej ściemniał niż naprawił - jak się dowiedziałem ile kosztuje zacisk hamulca x2 szybciutko auto sprzedałem. Generalnie auto ładne i nie złe ale w tej kategorii prawie wszystkie inne są lepsze. Nie kupiłbym ponownie! Aaaa jeszcze bardzo słabiutka klimatyzacja, pomimo kilkukrotnego sprawdzania w serwisach nie radziła sobie jak słoneczko przygrzało! czytaj więcej

Rasowe to on ma co najwyżej przednie lampy reszta to przeciętność

moze nie powinnam wtracac swoich trzech groszy, bo za kolkiem siedze dopiero od roku, lancer to moje pierwsze stale auto, przedtem sporadycznie bmw,mercedes. No i ten jego wiek- szrot dla johna-1994 produkcja,na polskich drogach od 1996. choc ma tyle lat, to jednego nie mozna mu odmowic - silnik ma jak dzwon, przyspieszenie-mnie wystarcza, ale ja nie szaleje i nie patrzylam szczegolnie na to, czy sportowe, czy nie- jak mu depnac to zrywa ma,az mi glowa odskakuje -jak pisalam, mnie wystarczy. Siedzialam obecnie w nowszych furach, z luksusowym wykonczeniem,itd,fotelami z bajerami, itp.-moze sie przyzwyczailam,ale dla mnie fotele w lancerze sa swietne, miejsca w nim duzo i nie uwazam rowniez, ze plastiki sa ohydne i odpadaja-to auto jest z 1994go roku i nic w nim nie odpadlo jeszcze! Poza rdza,ktora go zzera niestety, nie mam zastrzezen-no,moze moglby byc cichszy, troche bardzei miekki, bo twardy jest, co na naszych drogach nie jest plusem, ze wzgledu na jego niskie zawieszenie.Spalanie - przecietna srednia,jak u reszty-7,0-7,5.ale potrafi i 10 gdy sie ma ciezka noge,albo przelaczy na tryb sportowy. Jeszcze jedna wazna sprawa - mechanicy nie wiedza jak go serwisowac,moj jezdzil przez pol roku zle ustawiony, zzeral litry benzyny potworne-15/100, obroty byly za wysokie i kazdy z trzech mechanikow u ktorych bylam mowil,ze ja swiruje. Okazalo sie,ze nie swiruje.Biegi byly zablokowane - mam automat - i jezdzil tylko na 3... Teraz i obroty i cala reszta jest ok, a,ze cos sie psuje... czytaj więcej

Nowy Lancer w styczniu

WItam, jeśli nie słyszałeś, żeby coś się komuś zepsuło w Lancerku to powiem, że jeździłem tym paliworzernym pseudo sportowym autem (1,8 l) przez pół roku i zrobiłem nim 4000 tyś km. W tym czasie zaczęło mi skrzypieć w lewym kole na wybojach i do tego zaczęła stukać maglownica. Poza tym badziewne obicia siedzeń, tandetny plastik fantastic deski rozdzielczej i drzwi. Cieniutkie drzwi niczym rodem z wartburga i wkółko odpadający plastikowy próg kierowcy. No na prawde super fura. No i to super przyspieszenie zwłaszcza do 4000 obr. Robi go do setki co drugie auto, chociażby banalna carisma 1,9 DID 115 KM :) Nic nie da kręcenie do 6500 obr HEHE. Sportowe to on ma chyba tyylko przednie lampy i historię EVO. Jeżdziłem poprzednio nową corollą 1,4 TD i powiem tylko tylę, że Lancerkowi do jakości wnętrza corollki trochę brakuje. Na szczęście pozbyłem się tego auta, szkoda tylko, że ze sporą stratą na wartości. A co do głośności auta, to owszem jest ciche ale tylko na postoju, przy 100 km/h nawet dieselek corolki ciszej chodził. Niestety corolkę mi ukradli EHH. Najbardzie sportowo będzie wyglądał po roku użytkowania pięknie odsłonięty pod karoserią korodujący wydech - u mojego pojawiły się już pierwsze naloty rdzy. No i ten ciekawy bagażnik z tandetną szmatą w rodzaju wykładziny na środku. Interesujący komputer pokładowy który wskazuje chwilowe spalanie w postaci kwadracików ... które w przedziale od 0 do 20 l są kompletnie nieczytelne. Nie powinni wypowiadać się o sportowym charakter... czytaj więcej

Rasowe to on ma co najwyżej przednie lampy reszta to przeciętność

WItam, jeśli nie słyszałeś, żeby coś się komuś zepsuło w Lancerku to powiem, że jeździłem tym paliworzernym pseudo sportowym autem (1,8 l) przez pół roku i zrobiłem nim 4000 tyś km. W tym czasie zaczęło mi skrzypieć w lewym kole na wybojach i do tego zaczęła stukać maglownica. Poza tym badziewne obicia siedzeń, tandetny plastik fantastic deski rozdzielczej i drzwi. Cieniutkie drzwi niczym rodem z wartburga i wkółko odpadający plastikowy próg kierowcy. No na prawde super fura. No i to super przyspieszenie zwłaszcza do 4000 obr. Robi go do setki co drugie auto, chociażby banalna carisma 1,9 DID 115 KM :) Nic nie da kręcenie do 6500 obr HEHE. Sportowe to on ma chyba tyylko przednie lampy i historię EVO. Jeżdziłem poprzednio nową corollą 1,4 TD i powiem tylko tylę, że Lancerkowi do jakości wnętrza corollki trochę brakuje. Na szczęście pozbyłem się tego auta, szkoda tylko, że ze sporą stratą na wartości. A co do głośności auta, to owszem jest ciche ale tylko na postoju, przy 100 km/h nawet dieselek corolki ciszej chodził. Niestety corolkę mi ukradli EHH. Najbardzie sportowo będzie wyglądał po roku użytkowania pięknie odsłonięty pod tylnim zdeżakiem korodujący wydech - u mojego pojawiły się już pierwsze naloty rdzy. No i ten ciekawy bagażnik z tandetną szmatą w rodzaju wykładziny na środku. Interesujący komputer pokładowy który wskazuje chwilowe spalanie w postaci kwadracików ... które w przedziale od 0 do 20 l są kompletnie nieczytelne. Nie powinni wypowiadać się o sportowym ch... czytaj więcej

maro o Mitsubishi Lancer 2003-2006

Samochód średniej klasy o sportowym rodowodzie, utrzymany w stylistyce lat '90. Fajny, ale rdzewieje, jest cholernie głośny powyżej 120 km/h - mamy autostrady w Polsce i jest to uciążliwe, słaba elastyczność silnika i przede wszystkim psujący się silnik krokowy odpowiadający za wolne obroty - strasznie drogi i nie ma go jak skutecznie naprawić (moim zdaniem Mitsubishi powinno zrobić akcję przywoławczą i wymienić ten silniczek, ale wiadomo to kosztuje a marka traci w oczach klientów). Przeciętne spalanie w mieście i na trasie. Brak zakusów złodziei samochodów. Jeśli chcesz fajnie i szybko poszaleć kup z silnikiem 2,0 koncernu PSA - pali jak smok, ale ma 136 km :) i się nie psuje. czytaj więcej