1. Samochody
  2. Mercury
  3. Testy zderzeniowe

Mercury - Testy zderzeniowe

Mercury
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Mercury. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

BMW Seria 2

Przebadano model Seria 2 1.5 Base, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1320kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mitsubishi i

Przebadano model i i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1110kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Daihatsu Sirion

Przebadano model Sirion 1,3 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 940kg

Ford Mondeo

Przebadano model Mondeo 2.0 diesel Trend, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1559kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Subaru Legacy

Przebadano model Legacy Outback (RHD), nadwozie 5-drzwiowy kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1545kg

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Elantra

Przebadano model Elantra 1.6 GLS (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Żółte znaki na drogach - o co chodzi?
Żółte znaki na drogach - o co chodzi?
Od kilku dni w północno-wschodniej Polsce pojawiły się nowe, żółte znaki na których możemy zobaczyć np. czołg. Na szczęście zwykli kierowcy nie muszą się nimi przejmować. Są to informacje przeznaczone dla wojskowych.