1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Testy zderzeniowe

Mercedes - Testy zderzeniowe

Mercedes
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Mercedes wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Mercedes oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Mercedes.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(7) "Klasa C" ["emodel"]=> string(7) "Klasa C" ["rok"]=> string(4) "2014" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(82) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/MercedesKlasaC/MercedesKlasaC_1_m.jpg" ["link"]=> string(49) "/mercedes/testy-zderzeniowe/mercedes_klasa_c.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Klasa B" ["emodel"]=> string(7) "Klasa B" ["id"]=> string(3) "359" ["modelid"]=> string(2) "96" ["wersja"]=> string(13) "B200 CDI, LHD" ["nadwozie"]=> string(10) "5-drzwiowy" ["klasa"]=> string(7) "minivan" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2011" ["masa"]=> string(4) "1475" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "35" ["przod"]=> string(4) "15.8" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "3.5" ["rok_testu"]=> string(4) "2011" ["data_publikacji"]=> string(19) "2011-11-25 09:53:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "97" ["punkty"]=> string(2) "35" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(82) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2011/MercedesKlasaB/MercedesKlasaB_1_m.jpg" ["link"]=> string(49) "/mercedes/testy-zderzeniowe/mercedes_klasa_b.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(9) "Klasa GLA" ["emodel"]=> string(9) "Klasa GLA" ["id"]=> string(3) "459" ["modelid"]=> string(3) "333" ["wersja"]=> string(27) "GLA200 CDI 'Urban' 4x2, LHD" ["nadwozie"]=> string(14) "5-drzwiowy SUV" ["klasa"]=> string(14) "mały terenowy" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2014" ["masa"]=> string(4) "1505" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "37" ["przod"]=> string(4) "15.4" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "2.7" ["rok_testu"]=> string(4) "2014" ["data_publikacji"]=> string(19) "2014-09-07 17:22:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "88" ["punkty"]=> string(2) "43" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(86) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/MercedesKlasaGLA/MercedesKlasaGLA_1_m.jpg" ["link"]=> string(51) "/mercedes/testy-zderzeniowe/mercedes_klasa_gla.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Klasa C" ["emodel"]=> string(7) "Klasa C" ["id"]=> string(3) "445" ["modelid"]=> string(2) "97" ["wersja"]=> string(22) "C220 'Avantgarde', LHD" ["nadwozie"]=> string(16) "4-drzwiowy sedan" ["klasa"]=> string(18) "samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2014" ["masa"]=> string(4) "1570" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "35" ["przod"]=> string(4) "15.5" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "6.7" ["tyl"]=> string(3) "2.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2014" ["data_publikacji"]=> string(19) "2014-05-14 01:19:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "77" ["punkty"]=> string(2) "28" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(82) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/MercedesKlasaC/MercedesKlasaC_1_m.jpg" ["link"]=> string(49) "/mercedes/testy-zderzeniowe/mercedes_klasa_c.html" } }

Który samochód marki Mercedes jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Mercedes Klasa B

Mercedes Klasa B - Testy zderzeniowe

 

97% (35ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Mercedes Klasa GLA

Mercedes Klasa GLA - Testy zderzeniowe

 

88% (43ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Mercedes Klasa C

Mercedes Klasa C - Testy zderzeniowe

 

77% (28ptk.)

 

Samochody marki Mercedes na testach zderzeniowych:

Mercedes Citan

Przebadano model Citan Kombi, 109 Blue Efficiency 'High' grade, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1460kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Klasa A

Przebadano model Klasa A Mercedes-Benz A 150 Classic (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1225kg

Mercedes Klasa B

Przebadano model Klasa B Mercedes klasa B 180 CDI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1435kg

Mercedes Klasa C

Przebadano model Klasa C Mercedes C-Class 200CDI 'Classic', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1485kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa CLA

Przebadano model Klasa CLA 200 “Urban”, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

Mercedes Klasa GLA

Przebadano model Klasa GLA GLA200 CDI 'Urban' 4x2, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1505kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, poduszka chroniąca kolana kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa GLK

Przebadano model Klasa GLK 220CDI, base grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca miednicę, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Mercedes Klasa ML

Przebadano model Klasa ML Mercedes Benz ML320 CDI, nadwozie duźy terenowy 4x4, klasa terenowy, rok modelowy 2008, masa 2204kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Klasa V

Przebadano model Klasa V 2.2 diesel, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2014, masa 2205kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Vaneo

Przebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg

Mercedes Viano

Przebadano model Viano Mercedes Benz Viano 2.2 CDI, \'Trend\', LHD, nadwozie duźy van, klasa van, rok modelowy 2008, masa 2065kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota Auris Selection w polskich salonach - ceny
Toyota Auris Selection w polskich salonach - ceny
Oferta Toyoty Auris poszerzyła się o trzy wersje: Selection Pure, Selection Platinum i Selection Passion. Auto można zamawiać w polskich salonach już od początku maja, a ceny startują od 81,9 tys. zł.