1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Klasa E
Mercedes

Mercedes Klasa E - Mercedes Klasa E

Mercedes
Mercedes Klasa E

Mercedes klasy E to limuzyna klasy średniej wyższej. Mimo iż historia modeli z gwiazdą na masce z tego segmentu rynkowego sięga czasów przedwojennych (pierwszym modelem tej klasy był Mercedes W136, produkowany od 1936 roku), to za pierwszy model, najbardziej zbliżony do obecnych egzemplarzy uważa się wersję W124 z 1984 roku, natomiast klasa E w nazewnictwie pojawiła się dopiero w 1993 roku, wraz z nową generacją wersji W124. Najnowsza generacja Mercedesa klasy E zadebiutowała na wystawie w Genewie w 2009 roku, zaś we Frankfurcie po raz pierwszy pokazana została klasa E kombi.

Ocena użytkowników

Kup Mercedes Klasa E


 


 

Mercedes Klasa E
Oferta dnia
 

Mercedes Klasa E - opinie kierowców


Mercedes Klasa E został oceniony 194 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.76 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.76

Liczba ocen: 194

Czy warto kupić ten model: tak 95% nie 5%

 

Mercedes Klasa E - awaryjność




55% Brak usterek


26% Nieznaczne usterki


19% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: układ wydechowy (36.30%), elektryka, elektronika,oświetlenie (35.50%), układ hamulcowy (27.90%)

 

Mercedes Klasa E - spalanie


Użytkownicy modelu Mercedes Klasa E testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
194
39
14
141
śr. spalanie w mieście (l/100km)
12.5
12.3
15.9
9.2
śr. spalanie w trasie (l/100km)
9.8
9.6
12.8
7.0

 

Mercedes Klasa E - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 86%

 

Informacje o samochodach Mercedes Klasa E

„Drift mode” w Mercedesach AMG

Technika 06-10-2016

Producent ze Stuttgartu pozazdrościł rozwiązania znanego z nowego Focusa RS. Tryb wspomagający driftowanie będzie dostępny w nowej generacji Mercedesa E63 AMG, który pojawi się na rynku już w przyszłym roku.

Mercedes Klasy E w wersji All Terrain

Aktualności 25-07-2016

Mercedes ujawnił rozkład jazdy nowych modeli na kilka następnych lat. Wśród nich znalazło się miejsce dla uterenowionej wersji Mercedesa Klasy E. Taki samochód będzie konkurował z Audi A6 Allroad, które przez wiele lat nie miało poważnego konkurenta w tym segmencie.

Michał Żebrowski i Mercedes Klasy E - dwie gwiazdy Grupy Wróbel

Aktualności 13-04-2016

Centrum Technologii Audiowizualnych we Wrocławiu, czyli Dawna Wytwórnia Filmów Fabularnych gościła niedawno wyjątkowe gwiazdy. Zaprezentowano tam nowego Mercedesa Klasy E oraz ambasadora Grupy Wróbel, Michała Żebrowskiego.

Silnik OM 654 - szczegóły techniczne

Technika 16-02-2016

Mercedes podzielił się specyfikacją techniczną prawdopodobnie najchętniej wybieranej odmiany nowej Klasy E. Dlaczego prawdopodobnie? Czterocylindrowe jednostki Diesla są najbardziej popularne w tym segmencie i w ciemno stawiamy, że z odmianą 220d będzie podobnie, mimo że auto dopiero pojawiło się w salonach.

Mercedes Klasa E W 213 - znamy polskie ceny!

Aktualności 22-01-2016

Mercedes na początku miesiąca pokazał światu najnowszą generację Klasy E. A my dziś przedstawiamy Wam polski cennik tego modelu. Na zakup E W213 musimy przygotować minimum 190 000 złotych.

Mercedes Klasa E W213 – brak weny u projektantów

Premiery 11-01-2016

Dziś możemy to już oficjalnie ogłosić – Mercedes przedstawił światu najnowszą generację Klasy E o oznaczeniu W213. Kultowy i uznany przez wielu model teraz debiutuje z nowymi rozwiązaniami technicznymi, silnikiem wysokoprężnym oraz stylistyką. Do tej ostatniej podchodzimy bardzo sceptycznie. Poznaj szczegóły dziesiątej z kolei Klasy E.

Mercedes Klasa E W213 - Wyciekły pierwsze zdjęcia

Premiery 05-01-2016

Oficjalnie Mercedes ma zaprezentować nową Klasę E w poniedziałek, na targach NAIAS Detroit 2016. Dziś jednak zdjęcia wyciekły do Internetu. Od razu szok, nowa generacja wygląda jak Klasa C!

Pierwsza wizualizacja nowego Mercedesa Klasy E

Aktualności 04-01-2016

Już za kilka dni poznamy oficjalną wersję nowego Mercedesa Klasy E W213, ale zanim to nastąpi możemy zobaczyć pierwsze wizualizacje tego modelu, które pojawiły się w sieci.

Nowy Mercedes Klasy E i jego technologiczne nowinki

Technika 08-07-2015

Nową E-Klasę ze Stuttgartu poznamy dokładnie dopiero w styczniu na Detroit Motor Show. Ale już teraz wiemy, że będzie ona naładowana nowoczesną technologią zwiększającą komfort i bezpieczeństwo jazdy. Kilka systemów z nowego Mercedesa zdradzamy już dziś.

Kolejny Mercedes Klasy E z funkcją "jazdy autonomicznej"

Technika 10-06-2015

Najnowsze technologie zazwyczaj wchodzą do świata motoryzacji "od góry", czyli w najdroższych autach. Jednak moduł samodzielnej jazdy pojawi się już w kolejnej generacji Mercedesa Klasy E.

Filmy i galerie samochodów Mercedes Klasa E

Mercedes Klasy E 2017 - automatyczne parkowanie

Samochody - katalog 08-07-2015

Mercedes Klasy E kolejnej generacji będzie mocno naszpikowany elektroniką. Jednym z nowych dla tej marki rozwiązań jest system automatycznego parkowania. Wysiadasz z auta pod garażem, a E-Klasa już sama wjeżdża na miejsce postojowe - wystarczy jej komenda wydana smartfonem.

Nowa E Klasa i zwierzęta leśne

Inne 19-09-2011

Reklama nowej E Klasy - mojeauto.tv

Mercedes Klasa E Cabriolet Brabus

Samochody - katalog 21-04-2010

Opinie i dyskusje o samochodach Mercedes Klasa E

Nowa E klasa w pełnej okazałości

Drogi sss, jeżeli uważasz iż Mercedes jest lepszy od Audi to, albo jesteś 70letnim dziadkiem, który kieruje się stereotypem, że mercedes jest super, nie zniszczalny, bezpieczny i naprawisz go młotkiem, albo sam jesteś młotkiem. Co do Bmw nie wypowiadam się, bo mało miałem do czynienia, ale tyle co jeździłem to cenie ich za zawieszenie, wygląd kwestia gustu:):) Jak dla mnie ten mercedes jest beznadziejny, A6 przy nim to statek kosmiczny, tak jak wspomniałem mercedes dobry dla starych dziadków. czytaj więcej

Nowa E klasa w pełnej okazałości

Codziennie obserwuje w salonie zachowania typu "bić najlepszego", jeśli chodzi o MB - takie zachowanie jest żałosne i śmieszne - gdybyś miał okazje przetestować auta z tego segmentu w bezpośrednim (co podkreślam!) porównaniu, zrozumiałbyś przyczyny przewagi MB. A uroda? Sprawa dyskusyjna. Dla mnie Audi jest nudne i sztampowe, miało czas się znudzić, najgorsze, że ten sam szablon stosują we wszystkich modelach i to jeśli chodzi wnętrze jak i stylistyke zewnętrzną. (Spróbuj Audi na poprzecznych nierównościach, a potem wsiądź w MB - może wtedy pojmiesz o co chodzi). czytaj więcej

Wiesiek o Mercedes Klasa E T [S 211] 2003-2006

Co do awaryjności w 211 z 2005r. 320 CDI Avantgarde ? po przekroczeniu 120 tys i 4 lat użytkowania, na przestrzeni pół roku w aucie zepsuły się lub podlegały wymianie następujące rzeczy: amortyzatory tył, rozleciały się oba wahacze tył, pompa płynu chłodzącego- rozleciała się, zamek od drzwi kierowcy ? przestał działać wentylator wewnętrznego nawiewu ? zatarł się elektrozawór ciepło/zimno w ogrzewaniu ? ?zgnił? - te typy tak mają powiedział mechanik czytnik GPS ? raz działa raz nie, nie próbuje nawet naprawiać bo dużo lepsza navi kosztuje obecnie od 400PLN Według mnie trochę dużo, bo co 2 tygodnie siedzę w serwisie, a i tak podobno jest to niezły egzemplarz. Nie muszę chyba nadmieniać, że koszty części i serwisu nie są takie jak w 124. Nadmieniam, że auto jest stale serwisowane, a dodatkowo dochodzą nie małe koszty takie jak ? wymiana oleju w skrzyni biegów, żarówki ksenonowe ? padły po 4 latach. Na plus należy zaliczyć, że w 211 nie ma problemu korozji powszechnego w 210, tylko co to za osiągnięcie w dzisiejszych czasach? czytaj więcej

gs200 o Mercedes Klasa E T [S 210] 1999-2003

Autko świetne w prowadzeniu, nie męczące, szczególnie w długich trasach, a przy tym oszczędne (spalanie od 6,1 do 6,7 w zależności tylko od drogi i warunków, a nie prędkości?) Ale tak jak napisałem w tytule jak kupisz tanio "szrota", który ma milion dwieście przejechanych km, a nie 200 tys. jak na liczniku (wiele takich widziałem) i do tego po wypadku "połatanego" w elektronice, silniku i reszcie, to się nie dziw, że nie pali i coś się ciągle psuje. Ja swojego kupiłem 3 lata temu z autentycznym przebiegiem 173 tys. i przez ten czas oprócz normalnych serwisów (co 20 tys. i wcale nie w ASO, ale trzeba mieć dobry warsztat i robić wymiany na czas, w skrzyni i moście też) wymieniłem tylko w tym czasie amorki i sprężyny przód oraz dwie rolki napinające pasek wielorowkowy (przy przebiegu ok. 200 tys. tj. normalny czas zużycia), a także klocki przód na ostatnim (po 35 tys. od kupienia). Jedyne co się popsuło w tym czasie to podnośnik szyby tylny (koszt ok.250 zł z wymianą jak ktoś nie umie sam). A tak wszystko inne działa, autko pali od razu zawsze (ale trzeba też tankować dobre paliwo, bo cdi jest czuły na złe). Nigdy mnie nie zawiodło. Co dziwne końcówki drążków od trzech lat dobre mimo naszych dróg. Klima nie dobijana działa bardzo dobrze (jedynie wymiana filtra rok temu). Jedyne co jest słabą stroną tego modelu to blachy, brak pełnego ocynku powoduje, że są podatne na korozję, ale tutaj są blachy ok. 1 mm, a nie 0,4-0,6 mm jak w większości aut, więc za nim zrobi się dziura też... czytaj więcej

Klasa E po liftingu

A ja jestem bardzo zadowolony ze swojej kl E 220 cdi.Przejechałem nim od grudnia 2005 roku ponad 100.000 km i ani razu mnie nie zawiódł.Na samym początku umówiłem się z nim,że ja go nie będę oszukiwał w eksploatacji-czyli okresowe przeglądy w autoryzowanych stacjach i dobre paliwo+dobre oleje.I to jest recepta na bezawaryjność tej gwiazdy. Przed nim miałem kl.C 200 benzyna.Znajomy podpuścił mnie abym zamontował gaz.I faktycznie nie lubiliśmy się - bez przerwy coś się działo jak nie z elektryką to z automatyczną skrzynią biegów.Tak,że w przypadku tej marki sprawdza się powiedzenie : musi cię stać jak na konia to i na wóz do niego. Życzę szerokiej drogi niesknerującym właścicielom GWIAZD. czytaj więcej

powolniak o Mercedes Klasa E [W 210] 1995-1999

Jeżeli lubisz wymieniać się z kolegami nowymi usterkami w aucie, nie kupuj Mercedesa. Kup VW albo Audi. Wystarczy, że spędzisz jeden dzień z E-klasą i poczujesz róznice pomiędzy innymi markami. Doskonałe wykonanie, spasowanie wnętrza oraz komfort sprawiają, że na hasło znajomych: "kupiłem vw, czy audi" będziesz się tylko delikatnie uśmiechał. Poponuje zasiąść za kółkiem passata który ma 7-8 lat i się przekonać jak bardzo będzie się on różnił od 16 letniego mercedesa. Ale oczywiście nic na siłe:) Moje auto jest z 1996 roku, mam 4 poduszki, abs, asr, 2 strefową klimę, chłodzony podłokietnik, 4 el. szyby, elektrycznie regulowane i składane lusterka, szyberdach, ksenony, czujnik deszczu, tempomat i automatyczną skrzynie. A jedyny powód do zmiany auta za kilka lat to będzie poszukiwanie mocniejszego silnika i napędu na 4 koła. Marki i modelu nie zmieniam. Pozdrawiam czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
VW Arteon następcą CC
VW Arteon następcą CC
Koncern z Wolfsburga zapowiedział swój nowy model, który zadebiutuje na marcowych targach w Genewie. Oto pierwszy szkic nadchodzącego następcy VW CC - Arteona.
Konkurs na 25 lecie magazynu auto motor i sport Konkurs na 25 lecie magazynu auto motor i sport