Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
  1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Klasa C
  4. Raport awaryjności
Mercedes

Mercedes Klasa C - Zobacz raport awaryjności

Mercedes
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów Mercedes Klasa C opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach samochodów Mercedes Klasa C. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Mercedes Klasa C psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz raport.

Mercedes Klasa C - raporty awaryjności

Mercedes Klasa C (2. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C (2. generacja), 203

Brak usterek: 72%   Nieznaczne usterki: 14.8%   Poważne usterki: 12.8%

Najczęstsze awarie: układ wydechowy (27.70%), elektryka, elektronika,oświetlenie (17.30%), układ hamulcowy (13.30%)

Mercedes Klasa C (3. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C (3. generacja), 204

Brak usterek: 87%   Nieznaczne usterki: 8.2%   Poważne usterki: 4.9%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (17.10%), układ hamulcowy (8.10%), układ wydechowy (3.50%)

Mercedes Klasa C (2 generacja) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C (2 generacja), 203

Brak usterek: 75%   Nieznaczne usterki: 13.9%   Poważne usterki: 10.7%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (23.70%), elektryka, elektronika,oświetlenie (14.20%), układ hamulcowy (11.60%)

Mercedes Klasa C (3 generacja) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C (3 generacja), 204

Brak usterek: 91%   Nieznaczne usterki: 5.7%   Poważne usterki: 2.9%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (7.10%), układ hamulcowy (4.50%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (1.50%)

Mercedes Klasa C (2. generacja) - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C (2. generacja), 203 /203 K

Brak usterek: 77%   Nieznaczne usterki: 13.9%   Poważne usterki: 8.7%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (19.50%), elektryka, elektronika,oświetlenie (11.60%), układ hamulcowy (10.10%)

Mercedes Klasa C (3. generacja) - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C (3. generacja), 204 / 204K / 204X / 204 AMG / 204K AMG

Brak usterek: 88%   Nieznaczne usterki: 5.4%   Poważne usterki: 6.5%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (8.10%), układ jezdny,układ kierowniczy (4.30%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (4.30%)

Mercedes Klasa C - raport awaryjnośći 2009

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C, 203

Brak usterek: 79%   Nieznaczne usterki: 13.8%   Poważne usterki: 7.3%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (16.90%), elektryka, elektronika,oświetlenie (9.50%), układ hamulcowy (9.30%)

Mercedes Klasa C - raport awaryjnośći 2008

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C

Brak usterek: 80%   Nieznaczne usterki: 13.5%   Poważne usterki: 6.4%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (14.80%), układ hamulcowy (9.10%), elektryka, elektronika,oświetlenie (9.00%)

Mercedes Klasa C - raport awaryjnośći 2006

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C

Brak usterek: 76%   Nieznaczne usterki: 16.9%   Poważne usterki: 7.3%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (14.50%), oświetlenie (10.30%), zawieszenie (7.90%)

Mercedes Klasa C - raport awaryjnośći 2005

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C

Brak usterek: 74%   Nieznaczne usterki: 17.2%   Poważne usterki: 9.1%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (16.80%), oświetlenie (12.10%), zawieszenie (9.10%)

Mercedes Klasa C - raport awaryjnośći 2004

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C

Brak usterek: 72%   Nieznaczne usterki: 17.6%   Poważne usterki: 10.0%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (14.80%), oświetlenie (10.20%), układ kierowniczy (8.60%)

Mercedes Klasa C - raport awaryjnośći 2003

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa C

Brak usterek: 73%   Nieznaczne usterki: 17.4%   Poważne usterki: 9.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (9.40%), układ kierowniczy (8.60%), oświetlenie (8.60%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Szef Astona sprawdzi tysiąc egzemplarzy DB11
Szef Astona sprawdzi tysiąc egzemplarzy DB11
Andy Palmer, szef marki Aston Martin będzie robił nadgodziny przez najbliższe miesiące. Będzie musiał sprawdzić własnoręcznie pierwsze tysiąc egzemplarzy modelu  DB11.