1. Samochody
  2. Mercedes
  3. Klasa E
  4. Raport awaryjności
Mercedes

Mercedes Klasa E - Zobacz raport awaryjności

Mercedes
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów Mercedes Klasa E opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach samochodów Mercedes Klasa E. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Mercedes Klasa E psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz raport.

Mercedes Klasa E - raporty awaryjności

Mercedes klasa E (2. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes klasa E (2. generacja), 210

Brak usterek: 55%   Nieznaczne usterki: 25.8%   Poważne usterki: 19.5%

Najczęstsze awarie: układ wydechowy (36.30%), elektryka, elektronika,oświetlenie (35.50%), układ hamulcowy (27.90%)

Mercedes klasa E (3. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes klasa E (3. generacja), 211

Brak usterek: 80%   Nieznaczne usterki: 11.5%   Poważne usterki: 8.6%

Najczęstsze awarie: układ wydechowy (17.60%), elektryka, elektronika,oświetlenie (10.70%), układ hamulcowy (7.10%)

Mercedes klasa E (4. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: Mercedes klasa E (4. generacja), 212 , 207

Brak usterek: 96%   Nieznaczne usterki: 2.8%   Poważne usterki: 1.2%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (0.80%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (0.60%), silnik, układ wydechowy (0.50%)

Mercedes Klasa E (2 generacja) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E (2 generacja), 210

Brak usterek: 58%   Nieznaczne usterki: 25.8%   Poważne usterki: 16.6%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (31.80%), elektryka, elektronika,oświetlenie (30.30%), układ hamulcowy (25.30%)

Mercedes Klasa E (3 generacja) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E (3 generacja), 211

Brak usterek: 81%   Nieznaczne usterki: 11.3%   Poważne usterki: 7.3%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (14.70%), elektryka, elektronika,oświetlenie (8.90%), układ hamulcowy (6.40%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E, 211

Brak usterek: 81%   Nieznaczne usterki: 12.3%   Poważne usterki: 6.3%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (13.30%), elektryka, elektronika,oświetlenie (8.00%), układ hamulcowy (6.30%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2009

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E, 211

Brak usterek: 82%   Nieznaczne usterki: 12.1%   Poważne usterki: 5.7%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (13.20%), elektryka, elektronika,oświetlenie (6.60%), układ hamulcowy (5.90%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2008

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E

Brak usterek: 83%   Nieznaczne usterki: 11.3%   Poważne usterki: 5.3%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (12.50%), układ hamulcowy (5.80%), elektryka, elektronika,oświetlenie (5.60%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2006

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E

Brak usterek: 70%   Nieznaczne usterki: 20.1%   Poważne usterki: 9.9%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15.70%), oświetlenie (12.20%), zawieszenie (12.00%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2005

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E

Brak usterek: 69%   Nieznaczne usterki: 19.7%   Poważne usterki: 11.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (18.20%), oświetlenie (11.60%), zawieszenie (11.20%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2004

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E

Brak usterek: 69%   Nieznaczne usterki: 19.1%   Poważne usterki: 12.1%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (17.30%), oświetlenie (11.00%), zawieszenie (9.60%)

Mercedes Klasa E - raport awaryjnośći 2003

Przebadano samochód model: Mercedes Klasa E

Brak usterek: 69%   Nieznaczne usterki: 19.0%   Poważne usterki: 11.6%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (11.70%), oświetlenie (10.10%), napęd (8.90%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa Dacia Duster debiutuje na targach IAA
Nowa Dacia Duster debiutuje na targach IAA
Na salonie motoryzacyjnym we Frankfurcie zadebiutowała kolejna generacja najpopularniejszego SUV-a z polskich salonów. Przyjrzeliśmy się z bliska drugiej odsłonie Dacii Duster.
Citroen C3 Citroen C3