Samochody > Mercedes

Mercedes

Mercedes
O marce Mercedes

Historia trójramiennej niemieckiej gwiazdy, synonimu ekskluzywności i jakości w branży motoryzacyjnej narodziła się ponad 100 lat temu. Twórcami marki były nazwiska trzech mężczyzn oraz imię córki jednego z nich, które dało początek sadze jednych z najbardziej popularnych i docenianych samochodów na świecie.

Najlepiej oceniany

Mercedes SEC

 

5.00

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najmniejsze spalanie

Mercedes Klasa A

Spalnie w mieście:
7.7l/100 km

Spalnie w trasie:
6.0l/100 km

Najbardziej bezpieczny

Najmniej usterek

Mercedes Klasa E

 

96% nie miało żadnych usterek

Najtańszy nowy benzynowy

Mercedes Citan

182
ofert więcej
Rok produkcji: 2015 (2012-)
 
 
aktualna cena w salonach: 67 158 PLN

Najtańszy nowy diesel

Mercedes Citan

213
ofert więcej
Rok produkcji: 2015 (2012-)
 
 
aktualna cena w salonach: 64 698 PLN

Używany do 30 000 PLN

Mercedes Inny

2
ofert więcej
Rok produkcji: 1996
Nadwozie: 4 dr.
typ silnika: diesel
Przebieg: 265000 km

Używany do 40 000 PLN

Mercedes Sprinter

2
ofert więcej
Rok produkcji: 2002
Nadwozie: inne
typ silnika: diesel
Przebieg: 160000 km

Informacje o samochodach marki Mercedes

Najlepsze samochodowe wnętrza 2015 roku

Aktualności 17-04-2015

To piąta edycja konkursu Ward's 10 Best Interiors. Przedstawiamy zwycięzców: dziesięć samochodów z najpiękniejszymi, najbardziej funkcjonalnymi - po prostu najlepszymi kabinami.

Rywal Mercedesa dla BMW X4

Aktualności 17-04-2015

Mercedes już za kilka dni na targach w Szanghaju zaprezentuje samochód, który powalczy o rynek z BMW X4. Model GLC Coupe jest już w podobno w stadium bliskim produkcji.

Mercedes GLE już w salonach - znamy ceny

Aktualności 16-04-2015

Mercedes GLE, czyli dotychczasowy ML po solidnym face liftingu, pojawił się w polskich cennikach niemieckiej marki. Bazowa wersja jest tańsza, ale pozbawiono jej napędu 4x4.

Mercedes GLE już w salonach - znamy ceny

Aktualności 16-04-2015

Mercedes GLE, czyli dotychczasowy ML po solidnym face liftingu, pojawił się w polskich cennikach niemieckiej marki. Bazowa wersja jest tańsza, ale pozbawiono jej napędu 4x4.

Mercedes-AMG GT S: Chirurgiczne cięcie

Premiery 14-04-2015

Na ten dzień czekałem z niecierpliwością, jak Mike Tyson na kolejną randkę. Wyprawa na tor w Poznaniu i kilka godzin z samochodami AMG, wśród których najważniejszą gwiazdą był AMG GT S. Po pierwszym kontakcie z tym autem w Kielcach czułem niedosyt, ale dziś najem się do syta. Nic mnie nie powstrzyma!

Brak planów na hiper auto od Mercedesa-AMG

Samochody luksusowe 10-04-2015

Widać, że dla niektórych AMG GT to za mało, bo dopytują Mercedesa o hiper auto. Ten otwarcie mówi: na razie nie ma takich planów.

Maybach wyprodukuje SUV-a

Aktualności 09-04-2015

Wraca moda na SUV-y. Przynajmniej w segmencie premium. Do grona potencjalnych graczy dołącza Mercedes wraz z marką Maybach.

Pickup Mercedesa prosto z Japonii

Aktualności 08-04-2015

Słynna niemiecka marka z gwiazdą w logo rozszerza swoje portfolio: w cennikach Mercedesa za parę lat pojawi się luksusowy pickup. Aby jak najszybciej zaoferować klientom wóz tego typu, Niemcy zwrócili się o pomoc do specjalistów w tej dziedzinie.

Mercedes-AMG GT - dane techniczne

Aktualności 07-04-2015

Mercedes-AMG GT możemy zakupić w dwóch wersjach - podstawowej oraz wzmocnionej z oznaczeniem S. Oba auta napędza ten sam silnik o poj. 3982 ccm V8 bitrubo.

Mercedes-AMG GT S: Młot na Porsche

Premiery 07-04-2015

Telefon dostałem późno, bo po południu dzień przed. Informacja była krótka – Tor Kielce i nowy model Mercedesa. Nikt, będąc na moim miejscu, nawet przez chwilę nie wahałby się. Potwierdziłem: Jadę! Od tej chwili licznik zaczął odliczać minuty do spotkania z Mercedesem-AMG GT.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Mercedes

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Witaj, zobacz na www.puller.com.pl Oni sie specjalizują właśnie w tego typu napeawach, delikatne wgniecenie, w tym również występujące na krawędziach, gradobicie itd. Robią to techniką nie wymagającaą lakierowania, co prawda jest jamkiś warunek z samym lakierem, ale nie chcę czegoś przekręcić dlatego podałem link. Co do ceny to przypuszczam, że będzie niższa niż napisałeś, ale głowy nie dam, bo to sprawa pomiędzy warsztatem a tobą. Jeżeli chodzi o efekt końcowy, to robiłem u nich 124 - drzei po szkodzie parkingowej o efekt wysmienity. Ewentualnie, jak byś tam podjechał i poweidzą Ci z jakiegoś powody, że oni tego nie zrobią lub Tobie coś będzie nie pasowało to ewentualnie weź i podjedź do www.solidny-blacharz.pl Gościu jest pełnym profesjonalistą, pod waględem jakości ideał. Jednak mimo wszystko w pierwszej kolejności radzę odwiedzić "pullera"-tu odpada lakierowanie, jak nie to podjedź do "solidnego" czytaj więcej

JARREK o Mercedes 190 [W201] 1983-1993

MODEL PRAKTYCZNIE NIE DO ZAJEŻDŻENIA. TRZEBA SIĘ MOCNO STARAĆ ŻEBY GO ZAJEŻDŻIĆ. JEŻDZIŁEM TYM NA TARYFIE - 20 TYŚ. KM. MIESIĘCZNIE! SPALANIE TAKIE JAK PODANE W INSTRUKCJI OBSŁUGI. MIAŁEM INSTALACJE GAZOWĄ - SPALANIE 15 LITRÓW GAZU NA 100 KM W MIEŚCIE Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW. EL. FOTELE,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,PODGRZEWANE FOTELE - NIGDY NIE ULEGŁY ŻADNEJ AWARII. BARDZO TRWŁA KLIMATYZACJA - MOŻE DLATEGO ŻE JESZCZE NA CZYNNIKU STAEJ GENERACJI - NIESTETY NIE OSIĄGALNY LEGALNIE.BYŁA OBIEGOWA OPINIA ŻE JEST TO NIEUDANY SILNIK. W/G MNIE WADA TO ZBYT MAŁA MOC DO GABARYTÓW I CIEŻARU MOTORU. KULTURA PRACY REWELACYJNA. BARDZO WYTRZYMAŁA GŁOWICA - NIE TAK JAK W BMW. PREZ CAŁY OKRE EKSPLOATACJI ZDARZYŁO MI SIĘ KILKA RAZY "ZAGOTOWAĆ" MOTOR I O DZIWO BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI - RAZ TYLKO MUSIAŁEM WYMIENIĆ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ - A ZROBIŁEM NA NIEJ JESZCZE OD CZASU AWARJI DO WYMIANY OKOŁO 50 TYŚ.KM. DBAĆ TRZEBA O SZYBERDACH - WYSTARCZY RAZ NA ROK OCZYŚCIĆ I NASMAROWAĆ A BĘDZIEMY SIĘ NIM CIESZYĆ DO OSTATNICH DNI SAMOCHODU. BEZWYPATKOWY EGZEMPLARZ NIE POWINIEN RDZEWIEĆ - ALE WARTO OD CZASU DO CZASU OBEJRZEĆ STAN PROGÓW PRZY OTWORACH NA LEWAREK. WARTO RÓWNIEŻ ZADBAĆ O DROŻNOŚĆ ODPŁYWÓW. DLA FANÓW TUNINGU - JEST WIELE FIRMOWYCH GADŻETÓW JAK LAMPY, SPOJLERY NA KLAPĘ TYLNĄ, PRZEDNIE MASKI Z SZEROKIM GRILEM,WYDECHY, ZAWIESZENIA. TRZEBA TROCHĘ POSZUKAĆ. PRAWDOPODOBNIE NIE BĘDZIE TANIO ALE POPRAWI WYGLĄD TWOJEGO AUTA. POLECAM TYLKO MARKOWE AKCESORIA TUNINGOWE. JAKOŚĆ I WYGLĄD DUŻO LEPSZE NIŻ W... czytaj więcej

Obiektywny o Mercedes Klasa A [W 169] 2004-2008

Mialem rozne samochody,ten mam od nowosci. Dziwi mnie, ze niektorzy uzytkownicy pisza o awaryjnosci, ja przejechalem nim 85tys i do tej pory zadnej usterki oprocz termometru temp zewnetrznej(od uderzenia kamienia)auto ze wzgledu na silnik 109kM i 6biegowa skrzynie z powodzeniem moze byc uzywane w trase.Nie jest zadnym problemem predkosc 190km/h , jednak najlepsza autostradowa to 140km/h.Dbam o swoje wszystkie auta ktore mialem i moze dlatego jestem zadowolony z tego mercedesika.Na bagazniku dachowym wiozlem juz nawet okno do mieszkania 147x147. Bagaznik wewnatrz jest spory ,nie ma tez fabrycznie kola zapasowego(jest pompka elektryczna i klej),a pod podloga miesci sie duza torba, po rozlozeniu tylnych oparc tworzy sie rowna podloga i miesci sie tam z powodzeniem pralka. Dla tych co pisza ze do kazdej naprawy trzeba wyciagac silnik:od mechanikow wiem ze silnik sie opuszcza(do powaznych napraw) i jest to nie skomplikowane tylko ci co nigdy nie mieli do czynienia z takim autem beda narzekac(to nie audi 80 czy golf III).Biorac pod uwage nowe auta typu audi ,bmw, passat tam to dopiero jest gimnastyka.Spalanie przy bardzo duzych predkosciach autostradowych jest miedzy 5,8-6,2l/100km. Jest drogie w zakupie ale nie mozna go porownywac do opla czy vw nie mowiac o kia czy daewoo. Jakby nie patrzyl jest to maly mercedes.Jezeli chodzi o serwis to jest tanszy od audi i bmw. Polecam niedowiarkom wersje 5drzwiowa (praktyczniejsza)i 6biegowa 180cdi (mocny silnik i niskie spalanie). czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Zamiana tematu (tak po cześci) Nie chodzi mi już o znalezienie warsztatu (to chyba już mam za sobą) Widziałem dosyć dużo fotek i samochody przygotowane do odbioru. W tym punkcie nie miałem się do czego przyczepić Jedyny problem to nie wiem jak wygląda sprawa gdy minie od naprawy już troszkę czasu (czy nie wychodzą jakies ukryte sprawy?). Dużym pozytywe jesr "rabat" na usługę w zamian za prawo wykorzystania samochodu do sesji fotograficznej do jakiegoś ich folderu. Jednak cały czas sie boję o jakośc. Nie chcę ich reklamować, dlatego rzucę tylko jedno słówko, sztukalakierowania- osoby, które korzystały z ich usług będą wiedziały o co chodzi i mam nadzieję że udzielą mi odpowiedzi jakich oczekuję. co do innych to skoro to im nic nie mówi to nie są wstanie mi w żaden sposób pomóc.... Czekam niecierpliwie za każda uwagą czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Spełniłem jak dotąd , jedno z wiekszych marzeń swojego życia. Moja inspiracją była wizyta jakieś 6 lat temu w jednym z podwarszawskich komisów.Zdjęcie prezentuje tamtego Mietka, mój jest praktycznie identyczny. Niestety, jak zebrałem wtedy gotówke na zakup tego samochodu-błąd że nie pomyślałem o wpłacie rezerwacyjnej, to po trzech dniach samochodu juz nie było Zabytkowymi pojazdami interesowałem sie od małego. Niestety, wysokie koszty aut juz po renowacji oraz brak umiejętności napraw we włanym zakresie, w przeciwieństie do wiekszość pasjonatów i zapaleńców takich jak ja, powodowała, że wyjście ze swery marzeń było mało realne. Jednak obecnie marzenie sie spełniło. Po 4 latach poszukiwania w USA przez kuzyna mieszkającego tam na stałe jestem właścicielem Mercedesa-Benz 600 (kod katalogowy W100) rok produkcji 1968 pojemność silnika 6332cm3 V8. Moje cacko jest w 100% sprawne technicznie. Za około miesiąc powino dotrzeć do Warszawy. Jedynym problemem jest fakt, iż w kiepskim stanie jest lakier. Tak jak wspomniałem, takie zabytki są miłoscia mojego zycia, jednak pod względem \"mechaniki\" jestem totalnym laikiem. Prywatnie śmigam A4, wiec styczności z zakładami Mercedesa nie miałem Mechanik, serwisujący moje Audi ma 2 czy 3 znajomych lakierników, ale jak mu opisałem sprawę to otwarcie powiedział, że nie wiadomo czy sprostają temu zadaniu (nie wiem czemu, ale uznałem to za poradę w stylu, jak chcesz to jedź tylko ja rączku umywam). Własny \"lakiernik\" też... czytaj więcej

gs200 o Mercedes Klasa E T [S 210] 1999-2003

Autko świetne w prowadzeniu, nie męczące, szczególnie w długich trasach, a przy tym oszczędne (spalanie od 6,1 do 6,7 w zależności tylko od drogi i warunków, a nie prędkości?) Ale tak jak napisałem w tytule jak kupisz tanio "szrota", który ma milion dwieście przejechanych km, a nie 200 tys. jak na liczniku (wiele takich widziałem) i do tego po wypadku "połatanego" w elektronice, silniku i reszcie, to się nie dziw, że nie pali i coś się ciągle psuje. Ja swojego kupiłem 3 lata temu z autentycznym przebiegiem 173 tys. i przez ten czas oprócz normalnych serwisów (co 20 tys. i wcale nie w ASO, ale trzeba mieć dobry warsztat i robić wymiany na czas, w skrzyni i moście też) wymieniłem tylko w tym czasie amorki i sprężyny przód oraz dwie rolki napinające pasek wielorowkowy (przy przebiegu ok. 200 tys. tj. normalny czas zużycia), a także klocki przód na ostatnim (po 35 tys. od kupienia). Jedyne co się popsuło w tym czasie to podnośnik szyby tylny (koszt ok.250 zł z wymianą jak ktoś nie umie sam). A tak wszystko inne działa, autko pali od razu zawsze (ale trzeba też tankować dobre paliwo, bo cdi jest czuły na złe). Nigdy mnie nie zawiodło. Co dziwne końcówki drążków od trzech lat dobre mimo naszych dróg. Klima nie dobijana działa bardzo dobrze (jedynie wymiana filtra rok temu). Jedyne co jest słabą stroną tego modelu to blachy, brak pełnego ocynku powoduje, że są podatne na korozję, ale tutaj są blachy ok. 1 mm, a nie 0,4-0,6 mm jak w większości aut, więc za nim zrobi się dziura też... czytaj więcej

Mercedes Opony

Mercedes Części samochodowe