Samochody > Mercedes
Mercedes

Mercedes - O marce Mercedes

Mercedes
O marce Mercedes

Historia trójramiennej niemieckiej gwiazdy, synonimu ekskluzywności i jakości w branży motoryzacyjnej narodziła się ponad 100 lat temu. Twórcami marki były nazwiska trzech mężczyzn oraz imię córki jednego z nich, które dało początek sadze jednych z najbardziej popularnych i docenianych samochodów na świecie.

Najlepiej oceniany

Mercedes SEC

Mercedes SEC

 

5.00

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najmniejsze spalanie

Mercedes Klasa A

Mercedes Klasa A

Spalnie w mieście:
7.6l/100 km

Spalnie w trasie:
6.0l/100 km

Najbardziej bezpieczny

Najmniej usterek

Mercedes Klasa E

Mercedes Klasa E

 

96% nie miało żadnych usterek

Najtańszy nowy benzynowy

Mercedes Citan

187
ofert więcej
Rok produkcji: 2015 (2012-)
 
 
aktualna cena w salonach: 67 158 PLN

Najtańszy nowy diesel

Mercedes Citan

215
ofert więcej
Rok produkcji: 2015 (2012-)
 
 
aktualna cena w salonach: 64 698 PLN

Używany do 30 000 PLN

Mercedes Inny

2
ofert więcej
Rok produkcji: 1996
Nadwozie: 4 dr.
typ silnika: diesel
Przebieg: 265000 km

Używany do 40 000 PLN

Mercedes Sprinter

1
ofert więcej
Rok produkcji: 2002
Nadwozie: inne
typ silnika: diesel
Przebieg: 160000 km

Informacje o samochodach marki Mercedes

Unikatowy Mercedes CLK GTR Roadster na sprzedaż

Aktualności 21-05-2015

To prawdziwa gratka dla kolekcjonerów ultraszybkich i luksusowych samochodów. Nieużywany Mercedes CLK GTR Roadster trafi w przyszłym miesiącu na aukcję.

Mercedes zaprojektował luksusową kabinę samolotu

Samochody luksusowe 20-05-2015

Mercedes wraz z Lufthansa Technik stworzył specjalny projekt kabiny dla samolotów średniego i krótkiego zasięgu. Bardzo luksusowa wizja dedykowana jest klientom VIP.

Aplikacja Mercedesa na Apple Watch

Technika 19-05-2015

Kolejny producent samochodów dołącza do grona oferującego specjalnie przygotowane aplikacje na Apple Watch.

Flota Mercedesa w najnowszym "Jurassic Park"

Aktualności 19-05-2015

W przyszłym miesiącu do polskich kin trafi film Jurassic Park, nawiązujący do oryginalnego obrazu z latach dziewięćdziesiątych. Mercedes wykorzystał wtedy film do promocji swojego modelu spod znaku Klasy M. Tym razem będzie podobnie.

Mercedes szykuje konkurencję dla Audi TT

Aktualności 18-05-2015

Od pewnego czasu pojawiają się wiadomości o tym, że Mercedes planuje konkurencję dla Audi TT. Nowy samochód może się pojawić niebawem.

Inteligentny tempomat lepszy od mistrza ecodrivingu

Ciężarówki i Autobusy 15-05-2015

Inteligentny tempomat Mercedesa (PPC) wygrał ze Stanisławem Mierzejewskim, polskim mistrzem ekonomicznej jazdy, osiągając lepszy od niego wynik aż o 2 l/100km. Rywale pokonali tą samą, 68-kilometrową trasę pojazdem ciężarowym Mercedes-Benz Actros.

Mercedes Vito z milionowym przebiegiem

Ciężarówki i Autobusy 11-05-2015

Mercedes-Benz Vito, należący do toruńskiej firmy Vip-Line, przejechał na jednym silniku 999.999 km. Brak siódmej cyfry na wyświetlaczu licznika w pojeździe spowodował... jego zatrzymanie! Nietypową "usterkę" usunął jeden z dealerów Mercedes-Benz.

Elektryczny konkurent BMW Serii 5 od Porsche

Samochody luksusowe 05-05-2015

Nowy model szykowany przez Porsche będzie mniejszym bratem Panamery. O aucie plotkuje się już od dawna, a niektóre media określają nowy produkt nazwą Pajun. Co ciekawe samochód ma pojawić się w wersji elektrycznej oraz wykorzystującej technologię ogniw paliwowych.

Test video: Mercedes klasa C

Testy samochodów 05-05-2015

Mercedes klasa C ma sporo atutów, by być liderem klasy średniej segmentu premium. W naszym teście egzemplarz Mercedesa C 200, który właśnie zakończył test długodystansowy w redakcji auto motor i sportu liczący 50 tysięcy kilometrów.

Mercedes Klasy G: legenda po liftingu

Premiery 05-05-2015

Choć samochodowy świat pędzi szybko i wciąż wzbogaca się o nowe modele to jest jedno auto, które wszelkim trendom opiera się już czwartą dekadę. Nawet po face liftingu Mercedes Klasy G jest old-schoolową maszyną do taplania się w błocie i luksusie.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Mercedes

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Zamiana tematu (tak po cześci) Nie chodzi mi już o znalezienie warsztatu (to chyba już mam za sobą) Widziałem dosyć dużo fotek i samochody przygotowane do odbioru. W tym punkcie nie miałem się do czego przyczepić Jedyny problem to nie wiem jak wygląda sprawa gdy minie od naprawy już troszkę czasu (czy nie wychodzą jakies ukryte sprawy?). Dużym pozytywe jesr "rabat" na usługę w zamian za prawo wykorzystania samochodu do sesji fotograficznej do jakiegoś ich folderu. Jednak cały czas sie boję o jakośc. Nie chcę ich reklamować, dlatego rzucę tylko jedno słówko, sztukalakierowania- osoby, które korzystały z ich usług będą wiedziały o co chodzi i mam nadzieję że udzielą mi odpowiedzi jakich oczekuję. co do innych to skoro to im nic nie mówi to nie są wstanie mi w żaden sposób pomóc.... Czekam niecierpliwie za każda uwagą czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Spełniłem jak dotąd , jedno z wiekszych marzeń swojego życia. Moja inspiracją była wizyta jakieś 6 lat temu w jednym z podwarszawskich komisów.Zdjęcie prezentuje tamtego Mietka, mój jest praktycznie identyczny. Niestety, jak zebrałem wtedy gotówke na zakup tego samochodu-błąd że nie pomyślałem o wpłacie rezerwacyjnej, to po trzech dniach samochodu juz nie było Zabytkowymi pojazdami interesowałem sie od małego. Niestety, wysokie koszty aut juz po renowacji oraz brak umiejętności napraw we włanym zakresie, w przeciwieństie do wiekszość pasjonatów i zapaleńców takich jak ja, powodowała, że wyjście ze swery marzeń było mało realne. Jednak obecnie marzenie sie spełniło. Po 4 latach poszukiwania w USA przez kuzyna mieszkającego tam na stałe jestem właścicielem Mercedesa-Benz 600 (kod katalogowy W100) rok produkcji 1968 pojemność silnika 6332cm3 V8. Moje cacko jest w 100% sprawne technicznie. Za około miesiąc powino dotrzeć do Warszawy. Jedynym problemem jest fakt, iż w kiepskim stanie jest lakier. Tak jak wspomniałem, takie zabytki są miłoscia mojego zycia, jednak pod względem \"mechaniki\" jestem totalnym laikiem. Prywatnie śmigam A4, wiec styczności z zakładami Mercedesa nie miałem Mechanik, serwisujący moje Audi ma 2 czy 3 znajomych lakierników, ale jak mu opisałem sprawę to otwarcie powiedział, że nie wiadomo czy sprostają temu zadaniu (nie wiem czemu, ale uznałem to za poradę w stylu, jak chcesz to jedź tylko ja rączku umywam). Własny \"lakiernik\" też... czytaj więcej

Obiektywny o Mercedes Klasa A [W 169] 2004-2008

Mialem rozne samochody,ten mam od nowosci. Dziwi mnie, ze niektorzy uzytkownicy pisza o awaryjnosci, ja przejechalem nim 85tys i do tej pory zadnej usterki oprocz termometru temp zewnetrznej(od uderzenia kamienia)auto ze wzgledu na silnik 109kM i 6biegowa skrzynie z powodzeniem moze byc uzywane w trase.Nie jest zadnym problemem predkosc 190km/h , jednak najlepsza autostradowa to 140km/h.Dbam o swoje wszystkie auta ktore mialem i moze dlatego jestem zadowolony z tego mercedesika.Na bagazniku dachowym wiozlem juz nawet okno do mieszkania 147x147. Bagaznik wewnatrz jest spory ,nie ma tez fabrycznie kola zapasowego(jest pompka elektryczna i klej),a pod podloga miesci sie duza torba, po rozlozeniu tylnych oparc tworzy sie rowna podloga i miesci sie tam z powodzeniem pralka. Dla tych co pisza ze do kazdej naprawy trzeba wyciagac silnik:od mechanikow wiem ze silnik sie opuszcza(do powaznych napraw) i jest to nie skomplikowane tylko ci co nigdy nie mieli do czynienia z takim autem beda narzekac(to nie audi 80 czy golf III).Biorac pod uwage nowe auta typu audi ,bmw, passat tam to dopiero jest gimnastyka.Spalanie przy bardzo duzych predkosciach autostradowych jest miedzy 5,8-6,2l/100km. Jest drogie w zakupie ale nie mozna go porownywac do opla czy vw nie mowiac o kia czy daewoo. Jakby nie patrzyl jest to maly mercedes.Jezeli chodzi o serwis to jest tanszy od audi i bmw. Polecam niedowiarkom wersje 5drzwiowa (praktyczniejsza)i 6biegowa 180cdi (mocny silnik i niskie spalanie). czytaj więcej

Najważniejsza jest jakość więc co doradzicie?

Witaj, zobacz na www.puller.com.pl Oni sie specjalizują właśnie w tego typu napeawach, delikatne wgniecenie, w tym również występujące na krawędziach, gradobicie itd. Robią to techniką nie wymagającaą lakierowania, co prawda jest jamkiś warunek z samym lakierem, ale nie chcę czegoś przekręcić dlatego podałem link. Co do ceny to przypuszczam, że będzie niższa niż napisałeś, ale głowy nie dam, bo to sprawa pomiędzy warsztatem a tobą. Jeżeli chodzi o efekt końcowy, to robiłem u nich 124 - drzei po szkodzie parkingowej o efekt wysmienity. Ewentualnie, jak byś tam podjechał i poweidzą Ci z jakiegoś powody, że oni tego nie zrobią lub Tobie coś będzie nie pasowało to ewentualnie weź i podjedź do www.solidny-blacharz.pl Gościu jest pełnym profesjonalistą, pod waględem jakości ideał. Jednak mimo wszystko w pierwszej kolejności radzę odwiedzić "pullera"-tu odpada lakierowanie, jak nie to podjedź do "solidnego" czytaj więcej

gs200 o Mercedes Klasa E T [S 210] 1999-2003

Autko świetne w prowadzeniu, nie męczące, szczególnie w długich trasach, a przy tym oszczędne (spalanie od 6,1 do 6,7 w zależności tylko od drogi i warunków, a nie prędkości?) Ale tak jak napisałem w tytule jak kupisz tanio "szrota", który ma milion dwieście przejechanych km, a nie 200 tys. jak na liczniku (wiele takich widziałem) i do tego po wypadku "połatanego" w elektronice, silniku i reszcie, to się nie dziw, że nie pali i coś się ciągle psuje. Ja swojego kupiłem 3 lata temu z autentycznym przebiegiem 173 tys. i przez ten czas oprócz normalnych serwisów (co 20 tys. i wcale nie w ASO, ale trzeba mieć dobry warsztat i robić wymiany na czas, w skrzyni i moście też) wymieniłem tylko w tym czasie amorki i sprężyny przód oraz dwie rolki napinające pasek wielorowkowy (przy przebiegu ok. 200 tys. tj. normalny czas zużycia), a także klocki przód na ostatnim (po 35 tys. od kupienia). Jedyne co się popsuło w tym czasie to podnośnik szyby tylny (koszt ok.250 zł z wymianą jak ktoś nie umie sam). A tak wszystko inne działa, autko pali od razu zawsze (ale trzeba też tankować dobre paliwo, bo cdi jest czuły na złe). Nigdy mnie nie zawiodło. Co dziwne końcówki drążków od trzech lat dobre mimo naszych dróg. Klima nie dobijana działa bardzo dobrze (jedynie wymiana filtra rok temu). Jedyne co jest słabą stroną tego modelu to blachy, brak pełnego ocynku powoduje, że są podatne na korozję, ale tutaj są blachy ok. 1 mm, a nie 0,4-0,6 mm jak w większości aut, więc za nim zrobi się dziura też... czytaj więcej

JARREK o Mercedes 190 [W201] 1983-1993

MODEL PRAKTYCZNIE NIE DO ZAJEŻDŻENIA. TRZEBA SIĘ MOCNO STARAĆ ŻEBY GO ZAJEŻDŻIĆ. JEŻDZIŁEM TYM NA TARYFIE - 20 TYŚ. KM. MIESIĘCZNIE! SPALANIE TAKIE JAK PODANE W INSTRUKCJI OBSŁUGI. MIAŁEM INSTALACJE GAZOWĄ - SPALANIE 15 LITRÓW GAZU NA 100 KM W MIEŚCIE Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW. EL. FOTELE,EL.SZYBY,EL.LUSTERKA,PODGRZEWANE FOTELE - NIGDY NIE ULEGŁY ŻADNEJ AWARII. BARDZO TRWŁA KLIMATYZACJA - MOŻE DLATEGO ŻE JESZCZE NA CZYNNIKU STAEJ GENERACJI - NIESTETY NIE OSIĄGALNY LEGALNIE.BYŁA OBIEGOWA OPINIA ŻE JEST TO NIEUDANY SILNIK. W/G MNIE WADA TO ZBYT MAŁA MOC DO GABARYTÓW I CIEŻARU MOTORU. KULTURA PRACY REWELACYJNA. BARDZO WYTRZYMAŁA GŁOWICA - NIE TAK JAK W BMW. PREZ CAŁY OKRE EKSPLOATACJI ZDARZYŁO MI SIĘ KILKA RAZY "ZAGOTOWAĆ" MOTOR I O DZIWO BEZ ŻADNYCH KONSEKWENCJI - RAZ TYLKO MUSIAŁEM WYMIENIĆ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ - A ZROBIŁEM NA NIEJ JESZCZE OD CZASU AWARJI DO WYMIANY OKOŁO 50 TYŚ.KM. DBAĆ TRZEBA O SZYBERDACH - WYSTARCZY RAZ NA ROK OCZYŚCIĆ I NASMAROWAĆ A BĘDZIEMY SIĘ NIM CIESZYĆ DO OSTATNICH DNI SAMOCHODU. BEZWYPATKOWY EGZEMPLARZ NIE POWINIEN RDZEWIEĆ - ALE WARTO OD CZASU DO CZASU OBEJRZEĆ STAN PROGÓW PRZY OTWORACH NA LEWAREK. WARTO RÓWNIEŻ ZADBAĆ O DROŻNOŚĆ ODPŁYWÓW. DLA FANÓW TUNINGU - JEST WIELE FIRMOWYCH GADŻETÓW JAK LAMPY, SPOJLERY NA KLAPĘ TYLNĄ, PRZEDNIE MASKI Z SZEROKIM GRILEM,WYDECHY, ZAWIESZENIA. TRZEBA TROCHĘ POSZUKAĆ. PRAWDOPODOBNIE NIE BĘDZIE TANIO ALE POPRAWI WYGLĄD TWOJEGO AUTA. POLECAM TYLKO MARKOWE AKCESORIA TUNINGOWE. JAKOŚĆ I WYGLĄD DUŻO LEPSZE NIŻ W... czytaj więcej

Mercedes Opony

Mercedes - Opony

Mercedes Części samochodowe

Mercedes - Części samochodowe