1. Samochody
  2. Mazda
  3. 626
  4. Testy zderzeniowe
Mazda

Mazda 626 - Zobacz testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Mazda 626. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Alfa Romeo MiTo

Przebadano model MiTo Alfa Romeo MiTo 1.4 turbo \'Distinctive\', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1161kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Sportage

Przebadano model Sportage 2.0 diesel EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1625kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Opel Zafira

Przebadano model Zafira Vauxhall/ 1.8 (RHD), nadwozie 5-drzwiowy miniwan, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1390kg

Mercedes Klasa C

Przebadano model Klasa C Mercedes C-Class 200CDI 'Classic', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1485kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Seat Toledo

Przebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C5

Przebadano model C5 2,0 HDi (LHD), nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1488kg

Renault Megane

Przebadano model Megane Renault Megane CC 1,6 Sport (LHD), nadwozie kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1380kg

Chevrolet Spark

Przebadano model Spark Chevrolet Matiz 'S' 0,8 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 815kg

Mercedes Vaneo

Przebadano model Vaneo 170 CDi (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1365kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Droga S1 – nie ma chętnych na budowę odcinka
Droga S1 – nie ma chętnych na budowę odcinka
Już niebawem katowicki oddział GDDKiA ogłosi ponowny przetarg na budowę drugiej jezdni drogi ekspresowej trasy S1 do lotniska Katowice. Pierwszy przetarg trwał dwa lata i został kilka dni temu unieważniony.