1. Samochody
  2. Mazda
  3. Testy zderzeniowe

Mazda - Testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Mazda wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Mazda oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Mazda.

Który samochód marki Mazda jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Mazda 2

Mazda 2 - Testy zderzeniowe

 

 

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Mazda CX-5

Mazda CX-5 - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Mazda CX-5

Mazda CX-5 - Testy zderzeniowe

 

87% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Mazda 2

Mazda 2 - Testy zderzeniowe

 

84% (30.3ptk.)

 

Samochody marki Mazda na testach zderzeniowych:

Mazda 2

Przebadano model 2 1,4 Exclusive (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda Premacy

Przebadano model Premacy 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1250kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Rekordowe wyniki Porsche w Polsce
Rekordowe wyniki Porsche w Polsce
Porsche ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w swojej historii – zarówno w ujęciu globalnym, jak i na polskim rynku. W pierwszej połowie roku w naszym kraju zarejestrowano o jedną czwartą więcej aut niż rok wcześniej.