1. Samochody
  2. Mazda
  3. Testy zderzeniowe

Mazda - Testy zderzeniowe

Mazda
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Mazda wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Mazda oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Mazda.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(1) "2" ["emodel"]=> string(1) "2" ["rok"]=> string(4) "2015" ["ocena"]=> string(1) "4" ["photo"]=> string(66) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/Mazda2/Mazda2_1_m.jpg" ["link"]=> string(37) "/mazda/testy-zderzeniowe/mazda_2.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(4) "CX-5" ["emodel"]=> string(4) "CX-5" ["id"]=> string(3) "376" ["modelid"]=> string(3) "285" ["wersja"]=> string(22) "2.2 diesel 'Core', LHD" ["nadwozie"]=> string(14) "5-drzwiowy SUV" ["klasa"]=> string(14) "mały terenowy" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1586" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "14.1" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(1) "8" ["tyl"]=> string(3) "3.6" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-05-23 10:09:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "94" ["punkty"]=> string(2) "34" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(72) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/MazdaCX-5/MazdaCX-5_1_m.jpg" ["link"]=> string(40) "/mazda/testy-zderzeniowe/mazda_cx-5.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(4) "CX-5" ["emodel"]=> string(4) "CX-5" ["id"]=> string(3) "376" ["modelid"]=> string(3) "285" ["wersja"]=> string(22) "2.2 diesel 'Core', LHD" ["nadwozie"]=> string(14) "5-drzwiowy SUV" ["klasa"]=> string(14) "mały terenowy" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1586" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "14.1" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(1) "8" ["tyl"]=> string(3) "3.6" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-05-23 10:09:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "87" ["punkty"]=> string(2) "42" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(72) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/MazdaCX-5/MazdaCX-5_1_m.jpg" ["link"]=> string(40) "/mazda/testy-zderzeniowe/mazda_cx-5.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(1) "2" ["emodel"]=> string(1) "2" ["id"]=> string(3) "490" ["modelid"]=> string(2) "90" ["wersja"]=> string(15) "1.5 'Core', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(9) "supermini" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2015" ["masa"]=> string(4) "1027" ["gwiazdki"]=> string(1) "4" ["laczna"]=> string(4) "32.8" ["przod"]=> string(4) "14.9" ["bok"]=> string(2) "16" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> NULL ["tyl"]=> string(3) "1.8" ["rok_testu"]=> string(4) "2015" ["data_publikacji"]=> string(19) "2015-04-22 02:05:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "84" ["punkty"]=> string(4) "30.3" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(66) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/Mazda2/Mazda2_1_m.jpg" ["link"]=> string(37) "/mazda/testy-zderzeniowe/mazda_2.html" } }

Który samochód marki Mazda jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Mazda 2

Mazda 2 - Testy zderzeniowe

 

 

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Mazda CX-5

Mazda CX-5 - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Mazda CX-5

Mazda CX-5 - Testy zderzeniowe

 

87% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Mazda 2

Mazda 2 - Testy zderzeniowe

 

84% (30.3ptk.)

 

Samochody marki Mazda na testach zderzeniowych:

Mazda 2

Przebadano model 2 1,4 Exclusive (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

Mazda CX-5

Przebadano model CX-5 2.2 diesel 'Core', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1586kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda Premacy

Przebadano model Premacy 1.8 Comfort (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1250kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jeszcze szybciej i drożej
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series - jeszcze szybciej i drożej
Możliwości Porsche nie kończą się na modelu 911 Turbo S. Jeden z najszybszych samochodów sportowych na rynku otrzymał właśnie specjalną wersję, która ocieka złotem i karbonem.
Gotowy na podróż? Rozwiąż quiz Gotowy na podróż? Rozwiąż quiz