1. Samochody
  2. Mazda
  3. Oceny i opinie

Mazda - Oceny i opinie

Mazda
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach marki Mazda. Prezentujemy opinie dla wielu modeli, wersji i generacji samochodów marki Mazda. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Poznaj najlepiej oceniane modele marki Mazda.

Jak kierowcy oceniają samochody marki Mazda

Czy warto kupić Mazda?

TAK
NIE

Mazda - oceny kierowców

prowadzenie:prowadzenie - oceny kierowców 4.82
komfort jazdy:komfort jazdy - ocena kierowców 4.56
silnik:silnik - ocena kierowców 4.65
jakość i awaryjność:jakosc i awaryjnosc - ocena kierowców 4.63

Najlepiej oceniany

Mazda Xedos 9

Mazda Xedos 9

 

4.92

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniany

Mazda 6

Mazda 6

 

4.62

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 229

Opinie i dyskusje o Mazda

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 121

4.50

12 użytkowników oceniło Mazda 121. Zobacz ich opinie!

Użytkownik 95th zauważa: "Niewielki samochodzik z dużymi możliwościami." czytaj więcej.

4.75

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 2

4.75

26 użytkowników oceniło Mazda 2. Zobacz ich opinie!

Użytkownik MArcin zauważa: "Mam ten samochód od roku - nie ma lepszego autka do miasta. Moje pierwszy samochód to Lanos, kolejny cosa (miała mało miejsca w środku i w nowym samochodzie popsuł się jakiś element przy skrzyni. Poza tym strasznie plastikowy). Z mazdą jak na razie nie ma żadnych problemów (jeżdżę ponad rok). Jest niewielka a w środku ma bardzo dużo miejsca - do corsy nie ma co porównywać. " czytaj więcej.

4.75

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 3

4.75

111 użytkowników oceniło Mazda 3. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Indygo zauważa: "solidne auto" czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 323

4.50

166 użytkowników oceniło Mazda 323. Zobacz ich opinie!

Użytkownik młody zauważa: "jednym słowem nie da się opisać tego auta po prostu ma to coś" czytaj więcej.

4.75

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 5

4.75

23 użytkowników oceniło Mazda 5. Zobacz ich opinie!

Użytkownik biskusz zauważa: "Mam już te auto ponad rok poza niewielkim dolaniem oleju i poza częściami ekspoatacyjnymi (tuleje wachacza) odpukać... nic nie było naprawiane. Silniczek chodzi bardzo r?wniutk i cicho, mimo tylko 115 ps auto jest dynamiczne nie ma problemów z wyprzedzaniem nawet z pasażermi ale jak to japończyk, żeby wcisnął w fotel musi mieć odpowiednio wysokie obroty wtedy idzie bardzo fajni , nie mówi?c już o wersji 2 litrowej :-) szczerz polecam autko" czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 6

5.00

229 użytkowników oceniło Mazda 6. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Piotr zauważa: "Już pędzę w tym autku ponad 5 lat i nigdy mi sie jeszcze nie znudziło. Wszystko miodek. Srednie spalanie 7,5. Bezawaryjne nawet po dosc czestej dynamicznej jezdzie." czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda 626

4.50

114 użytkowników oceniło Mazda 626. Zobacz ich opinie!

Użytkownik piotr zauważa: "nieźle śmiga, mała awaryjność, spore spalanie ;D" czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda B-seria

4.50

1 użytkownik ocenił Mazda B-seria. Zobacz jego opinie!

Użytkownik kangur zauważa: "rewelacja muszę kupić sobie taki drugi do jeżdżenia po prywatnego" czytaj więcej.

4.25

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda CX-7

4.25

40 użytkowników oceniło Mazda CX-7. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Johan zauważa: "Dobry z + sem" czytaj więcej.

4.75

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda Demio

4.75

4 użytkowników oceniło Mazda Demio. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Krystala zauważa: "Samochodzik prowadzi się rewelacyjnie, zaskakuje przede wszystkim jego dynamiczność. Autko niebanalne, słabo rozpoznane na polskim rynku. Tanie części zamienne i generalnie dostępne bez problemu także przez internet." czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda E 2200

4.50

1 użytkownik ocenił Mazda E 2200. Zobacz jego opinie!

Użytkownik marek zauważa: "wygodny lekko się prowadzi,przestronny,silnik jak nataki samochód bardzo oszczędny" czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda MPV

5.00

29 użytkowników oceniło Mazda MPV. Zobacz ich opinie!

Użytkownik robaczek zauważa: "Auto pomimo dość zaawansowanego wieku nie ma rdzy ,bardzo wytrzymałe podzespoły ,jazda tym autem sprawia przyjemność ponieważ prowadzi się lekko i stabilnie. bardzo funkcjonalne dla dużej rodziny bo nawet przy pełnej liczbie pasażerów zmieści się do bagażnika wózek dla dziecka i kilka innych drobiazgów :) . Sprawia wrażenie auta masywnego i bezpiecznego i takie jest w rzeczywistości. " czytaj więcej.

4.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda MX-3

4.00

20 użytkowników oceniło Mazda MX-3. Zobacz ich opinie!

Użytkownik anakin zauważa: "wypisane wady i zalety powiedzialy to co najwazniejsze, ja auto kupilem calkiem przypadkowo i ryzykownie, bo z niemiec, bez sprawdzenia go... i musze przyznac ze zrobilem interes zycia i do czasu az nie zaloze rodziny na pewno bede jezdzil ta mazda ;)" czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda MX-5

5.00

10 użytkowników oceniło Mazda MX-5. Zobacz ich opinie!

Użytkownik vox zauważa: "Mam miatę od ponad roku i nadal jestem w niej zakochany. To auto dla dwojga bądź singla, który lubi szum wiatru we włosach i górskie, kręte drogi. Polecam jednak na drogi o równej nawierzchni, bo zawieszenie jest twarde, jak na nasze dziurawe szosy." czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda MX-6

5.00

2 użytkowników oceniło Mazda MX-6. Zobacz ich opinie!

Użytkownik skocio zauważa: "Jest to moj pierwszy samochos i jstem w nim zakochany i niewiem czy go sprzedam kiedys bo jest to naprawde samochod godny uwagi. Jak na ten silnik wmiare oszczedny no ale jak sie kupuje 2L benzyna to niema liczyc na oszczedzanie na paliwie. Wiem tez ze napewno niezaloze do niej gazy bo to strata mieniedzy a przy tym strata radosci z jazdy." czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda Premacy

5.00

52 użytkowników oceniło Mazda Premacy. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Puch zauważa: "Bez zastrzeżeń. Auto nie wymagające dla wymagających." czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda Protege

4.50

1 użytkownik ocenił Mazda Protege. Zobacz jego opinie!

Użytkownik Witojan1 zauważa: "Rozpoczołem użytkowanie tego samochodu.Opinię dostarczę po dłuższej eksploatacji." czytaj więcej.

4.75

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda RX-8

4.75

18 użytkowników oceniło Mazda RX-8. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Leewis zauważa: "Moim zdaniem warto jest kupić te auto ponieważ jego cena nie jest duża , a proszę uwierzyć mi na słowo zee to auto potrafi dorównać porche za ktore zaplacimy fortunę i wcale nie zaoszczędzimy na paliwie " czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda Tribute

4.50

7 użytkowników oceniło Mazda Tribute. Zobacz ich opinie!

Użytkownik MAC zauważa: "Auto posiadam od pół roku ... sprawdza się dobrze, części zamienne jeżeli konieczne pasują z Forda Maverica /do ściągnięcia ze stanów za 1/3 ceny - czas oczekiwania ok.1 tygodnia/ auto warte polecenia ...nietuzinkowe! Warto!!" czytaj więcej.

4.50

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda Xedos 6

4.50

35 użytkowników oceniło Mazda Xedos 6. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Rafał zauważa: "Giugiaro powiedział kiedys, że jest to najładniejszy sedan produkowany w połowie lat 90, wiec nic więcej nie trzeba dodawać." czytaj więcej.

5.00

Czy warto kupić ten model?

tak

Mazda Xedos 9

5.00

16 użytkowników oceniło Mazda Xedos 9. Zobacz ich opinie!

Użytkownik Adrian zauważa: "Mam manuala i się przyzwyczaiłem ale wolałbym automat auto kupiłem z przebiegiem 191000 ma 231000 przez pół roku miałem audi a4 i po 20000 mojej jazdy za granice się rozleciała nie chcesz stać na warsztatach polecam myślisz o gazie przy spalaniu 8 (nie jeżdżę ekonomicznie)dla mnie szkoda silnika" czytaj więcej.

Użytkownicy o wadach i zaletach samochodów marki Mazda

Mazda 626 2000-2002 rok 2000

4.50

Użytkownik ML ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Bardzo obszerne wnętrze. Z tyłu można załozyc nogę na nogę jak w starym pasku. - Dynamika silnika. Po liftingu producent zastosowal dwustopniowy wtrysk, dzięki któremu autko chociaż ma tylko 116 koni przyspiesza jak Honda. czyli do 4000 tyś jest średnio chętny do jazdy, a później wyrywa do przodu jak torpeda. - ogólna niezawodnośc. Jest to niesamowite jak może byc bezawaryjny kilkunastoletni samochód. ale też bez przesady, jest kilka słabych punktów, wynikających głównie z wyeksploatowania. Poważne awarie unieruchamaiajace wóz nie istnieją. - Atrakcyjne wnętrze wykończone dobrymi materiałami, ale potrafiące czasami skrzypiec (ale i tak o niebo lepiej niż w poprzednim modelu) - tanie części zamienne. Nie jest to wóz dla kogoś kto jeździł astrą I i oszczędzał na wszystkim jak mógł, łatając samochód trytytkami i kawałkiem drutu. Mazda nie toleruje zamienników typu uszczelki, uszczelniacze czy świece i przewody zapłonowe. Ale i tak graty sa duuużo tańsze niż do toyoty i hondy.. Wady: Krótkie siedziska przednich foteli- notabene naprawdę wygodnych. - Wadą tego wtrysku jest stosowanie wysokiej jakości instalacji gazowej (u mnie wtrysk Hana, reduktor Zavoli, sterownik Tech specjalnie pod ten model Mazdy) - badziewna korozja... Krótkowzrocznośc producenta sięga zenitu pod tym wzgledem. To moja trzecia Mazda i każda gnije w oczach. Tylko dla tego już ostatnia.

Mazda Xedos 6 1992-1999 rok 1996

4.75

Użytkownik Dobry Wujek ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Ku rde ten dzwiek kiedy przekracza się 2.5 tys obrotow to poezja, brzmi jak trzylitrówka :) - Za małe pieniążki można mieć samochód z przepiękną sylwetką, skorzanymi podgrzewanymi siedzeniami, pelna elektryka, podgrzewaniem lusterek, el. fotelem kierowcy, tempomatem, halogenami itd.itp bo mi sie juz nie chce wymieniac :P Ogolnie mega kozak w swojej klasie. - Jak na silnik V6 pali baaardzo malutko, oczywiscie jak jest sprawny i sondy lambda dzialaja poprawnie. Ogolnie w trasie przy stalej predkosci na gazie sekwencyjnym spalil mi 7.5 litra. Nie potrzebuje zeby mi wierzono, ja wiem swoje. Normalnie przy mojej nodze pali 10 l gazu a lubie jak mi wskazowka stuka o 1.60 zl :P - Jedno z aut które za Twoj wkład odwdzięczy sie z nawiazka. Ogólnie nic się nie psuje, do tej pory to tylko nawiew cos szwankuje, ale to chyba jakas pier-dola, w końcu auto ma juz troche lat. Nie zalowac na swojego japonca a bedziecie jezdzic do konca :P. Wady: Troche sztywne zawieszenie, ale da się zyc ;P W sumie ma się czym przycisnac więc zawieszenie tez musi posiadac nute sportu ;]

Mazda RX-8 2003-2011 rok 2007

5.00

Użytkownik JeePac ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Kolejna mazda, kolejny bezawaryjny, dający przyjemność z jazdy samochód. Pod warunkiem, że określenie "samochód sportowy" traktuje się z lekkim przymróżeniem oka i korzysta z jego walorów z pewnym szacunkiem. - RX8 to poczucie obcowania z niezwykłym, może nawet unikatowym wytworem myśli technicznej człowieka. - Bardzo wygodny - zawueszenie sprzed 2008 jest mało sportowe - raczej komfortowe - polskie drogi szybko tę zaletę weryfikują. Super-wygodne fotele - nawet te z tyłu. Bez zmęczenia 1450 km. - Wszystko jest proste, solidne, nie ma nadmiaru zbędnych gadżetów. Bose daje super jakość dźwięku. Różne schowki i zaskakująca kubatura bagażnika pozwala na poważną turystykę w dwie osoby jak i przywiezienie zakupów na cały tydzień. - Bez problemu wjeżdża na większość krawężników i na prom bez urywania zderzaka.. Wady: Wielu właścicieli niesłusznie traktuje RX8 jako samochód sportowy więc trudno o egzemplarz niezajeżdżony. - Nie wiedzieć czemu to co w maździe robi się często a więc kontrola i dolewanie oleju jest wybitnie utrudnione. - Wymiana żarówek z przodu tylko dla orłów i ASO. - Wszyscy się na ulicy gapią i oglądają co bywa krępujące. Wielu właścicieli turbodiesli, czasem lawet i dostawczaków chce się ścigać no ale kierowcy RX8 nie wypada i już. Sorry. - O spalaniu się nie mówi. Paliwożerność jest faktem a nie wadą.

Mazda RX-8 2003-2011 rok 2008

5.00

Użytkownik Rumble Fish ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: Unikalny silnik, jedzie jak melex podpięty pod sieć trakcyjną PKP skoligacony z MIGiem. Prowadzi się jak po torach, nawet kobita sobie radzi jak nie depnie za mocno. Gładki jak hybryda lexusa, dźwięk jak V12. - W fotelu siedzi się jak w kokpicie samolotu.Bagażnik i miejsce z tyłu jednak zaskakuje pozytywnie. - Nie jest specjalnie paliwożerny, by mieć te osiągi i elastykę musisz mieć benzyniaka 3,5 litra, co spali w sumie tyle samo. Więc gdzie te wady turbinowca, ja się pytam?? - Poza rozszczelnioną lampą tylną po myciu karcherem (puściło przy dziurce klucza) jest totalnie bezawaryjny jak dotąd. Gdzie te wady i awarie, jeśli można spytać ponownie, dziękuję. - Układ drzwi bajerancki i wszystkim z tyłu się podoba:) Choć wkładanie dzieciaka w garażu i na parkingu trochu kuleje.. Wady: Olejożerny (na poziomie Fiata Sieny, więc też szału nie ma), części i extra akcesoria drogie i długo się na nie czeka. - De gustibus non est disputandum, ale wygląd moim zdaniem średni, zwłaszcza tył kiepski. - Brak 5tego miejsca, przy 3 dzieciach odpada, jeśli żona nie chce jechać motorem. - Unikalny, zwraca uwagę, trzeba przeganiać gówniarzy i blachary co sobie zdjęcia na masce chcą robić. - Niestety nie nadaje się na krótkie podjazdy pod sklep, silnik musi się zagrzać przez zgaszeniem by go nie zalało olejem. Min 10 minut jazdy musi być.

Mazda CX-7 2009-2012 rok 2009

4.75

Użytkownik Dziadek ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Doskonały, elastyczny o parametrach momentu obrotowego diesla z olbrzymią siłą ciągu silnik. Bardzo dobrze toleruje jazdę pomiędzy 2.000 i 2.500 obrotów. - Doskonałe zarówno na autostradach jak i górskich serpentynach zawieszenie. Na polskich i ukraińskich drogach "ślepe". Nie widzi dziur i końca asfaltu. Dla przyzwyczajonych do miękkich limuzyn na codzień po polskich miastach tylko z kierowcą trochę sztywne. Błyskawiczne reagujące sprzęgło drugiej osi na utratę przyczepności / śnieg,lód,błoto /. Niestety nie na teren. Szybko się zakopuje. Brak możliwości blokady 4WD - Piękna zwracająca uwagę sylwetka. - Dobre hamulce pod warunkiem uwagi w wadach nr. 2 - Wygodne fotele na długie trasy o słabym trzymaniu bocznym. Wady: Wszyscy podkreślają relatywnie duże zużycie paliwa. A jego wysokość jak w każdym benzynowym silniku doładowanym o takiej masie wysoce uzależniona od stylu i sposobu jazdy. I od rodzaju obuwia. Minimalne zużycie na autostradach Austrii przy dozwolonej prędkości = 8,9l/100km / na tempomacie / W Niemczech przy spokojnej jeździe 160-190 km = 12,3l/100km. na tych samych autostradach przy jeżdzie " na zająca" 16,5l./100km. W zimie na włoskich przełęczach łańcuchach śr.12,8l/100km. Minimalne zużycie w Polsce na trasie Kraków - Warszawa w jeździe "na lenia" 8,1l./100m - Po przebiegu 6.000 km konieczność wymiany tarcz przednich. Chyba w Hamburgu przy kompletowaniu modelu / model skandynawski / nie wymienili tarcz i klocków z wersji amerykanskiej na europejską. Po dwóch przjazdach do Brennero były już popalone. - Słabe sprzęgło w stosunku do mocy a zwłaszcza wagi auta. Ruszać trzeba albo sportowo albo z dużym wyczuciem. W korkach na autostradach - katastrofa. - Poza tym dlaczego w tak naprawdę udanym i wspaniałym aucie / w wersji modelu 2010 już częściowo poprawiono / : - dlaczego aby otworzyć maskę należy użyć dwóch rąk i się jeszcze upaprać. - dlaczego uszczelka pokrywy silnika jest tak skromna, że cała sól w zimie i błoto pokrywa silnik ? - brak mozliwości używania świateł p.mgielnych w zimie z uwagi na śniegi i błoto zalepiajace wnęki tych lamp na równi ze zderzakiem, - dlaczego schowki są nie oświetlone a ten pod ręką nie jest schładzany skoro mieści się tam idealnie flaszka i 2 kieliszki. - żona się pyta dlaczego lusterko pasażerki nie ma podświetlenia ? - syn sie pyta dlaczego nie mozna podłączyć Ipoda, a w serwisie kabel kosztuje 700zł - ja się pytam dlaczego jak chcę sprawdzić parametry spalania, temp. i czasu to muszę włożyc drugie okulary i szukać odpowiednich przycisków. / do tej pory wszystkie te dane wyświetlałem nie odrywając rąk od kierownicy. - wszyscy sie pytamy jak się przewozi w tym prawie SUV-ie narty ? - Brak regulacji wzdłużnej tylnej kanapy. Intensywne bursztynowo-czerwone z lekkim fioletem podświetlenie !! Na dłuższą metę męczące. / Wzór = Lexus IS /

Mazda 6 MPS 2005-2008 rok 2006

4.50

Użytkownik xexos ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Baardzo mocny silnik, napęd na 4 koła, ogromne przyśpieszenie, wspaniała frajda z jazdy - Super prowadzenie, bardzo sztywne nadwozie i twarde zawieszenie - Bardzo dobrze wyciszona kabina, super spasowanie materiałów a same materiały uzyte do wykonczenia wnetrza sa wysokiej jakosci - jesli ktos moze uznac to za zalete, to auto jest bardzo nie pozorne, nie wpada w oko, nie wychyla sie z tlumu, lecz potrafi nie jednego zaskoczyc i to doslownie baaaardzo zaskoczyc. Zabaczyc miny palacych sie ze wstydu wiesniakow w bmw, oplach, wv i starych civickach.... Bezcenne, za paliwo zaplacisz karta master card hehe - Bezawaryjność, auto skladane w Japoni, co teraz naprawde jest juz bardzo okazyjne. Wady: Coś za coś, spalanie... A producent zaleca lanie tylko benzyny 98 (bo pod taka benzyne napisany jest program jednostki sterujacej) co sprawia ze koszty utrzymania auta idą w górę - Jednak bardzo czuc wszelkie nierownosci w kabinie, byle jaki kompakt wybiera lepiej nierownosci, no ale wiadomo z moca 275koni(wersje USA) zawieszenie musi byc twarde - Dostep do czesci - Serwisy ASO nie wiele wiedza o tym aucie

Mazda 3 2006-2009 rok 2008

4.50

Użytkownik chłodnym okiem ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: bardzo dobre prowadzenie w zakrętach niezależnie od jakości nawierzchni - przewidywalne zachowanie auta na drodze - neutralne - ekonomiczny i dość żwawy silnik diesla 1.6. Szkoda, że Mazda w Polsce nie oferuje też diesla 2.0 do tego modelu, tak jak na in. rynkach Europy (mocniejszy, a spalanie niewiele wyższe) - bogate wyposażenie wersji Exclusive; brak jedynie automatycznej klimy, ksenonów, komputera pokładowego, lepszych materiałów wykończeniowych wnętrza i jego lepszego wyciszenia. Przy porównywalnej cenie inni producenci oferują lepsze materiały! - atrakcyjny design nadwozia i wnętrza (deska rozdzielcza) - ocena subiektywna. Wady: twardo zestrojone zawieszenie - mało komfortowe, słabo wyciszone wnętrze, bardzo cienka powłoka lakiernicza, nawet przy lakierze metalic (duża podatność na trwałe uszkodzenia lakieru!) - materiały i kolorystyka wykończenia wnętrza: czarna, szorstka tapicerka + czarny, twardy plastik przy relatywnie wysokiej cenie zakupu nowego auta - skrzypiące fotele kierowcy i pasażera (od nowości!); tylko jeden z przednich foteli ma z tyłu oparcia kieszeń na (bezsensowna oszczędność) - brak płaskiej podłogi po złożeniu tylnej, dzielonej kanapy (kładzione są tylko oparcia); mało miejsca na nogi dla wyższych pasażerów na tylnej kanapie - szybkie i łatwe parowanie szyb, nieefektywny i głośny nawiew, manualna klima (w tej wersji wyposażenia), podgrzewanie foteli bez termostatu!

Mazda 626 1999-2002 rok 2000

4.75

Użytkownik Robert ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Wystarczająca dynamika silnika 1.9 do miasta i do 150km poza miasto. Przy samodzielnym wykorzystaniu moc wystarczająca. - O 100% lepiej wyciszony od diesla,o 100% tańszy w eksploatacji, jeśli jeździsz poniżej 20tys km rocznie nie pchaj się w silniki diesla - Całkowita bezawaryjność - tylko przeglądy i wymiana o czasie, tanie zamienniki z KIA Clarus bo to licencja 626. - Wzorowa ergonomia wnętrza (sedan), intuicyjnie i "wszystko na swoim miejscu", mistrzowsko umieszczone podłokietniki, wzorowa funkcjonalnośc. - Piękny wygląd po ostatnim lifcie, prawie dekada minęła, a sedan klasycznie piękny.. Wady: W trasy powyżej 150km z kompletem pasażerów i bagażem, brakuje mocy na trasie ale nie ma tragedii. - Benzyna droższa? Pozornie tańsze paliwo diesla, ale w PL wszystko stoi na głowie ceny paliw również - Stosunkowo miękki lakier (nawet metalik) bardziej miękki niż np. w markach niemieckich, ale twardszy niż w Toyotach czy Suzuki. - Nie trzyma ceny tak dobrze jak np. MB W124 choć komfort wnętrza Mazdy można odnieść i porównywać tylko z E-klasą Mercedesa. - Szkoda że silniki diesla są tak nieudane, kłopotliwe w naprawach, nawet te z Mondeo sprawiają sporo zamieszania w serwisach. Hałas jaki wytwarzają na trasie jest nie do zniesienia. W żadnym wypadku nie kupiłbym diesla w 626 - porażka.

Mazda 6 2005-2008 rok 2006

4.50

Użytkownik Miki ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Samochod idealnie trzyma sie drogi, awaryjnosc mala do tej pory dwa wachacze przednie i simerblock koszt czesci 250zl, - Intuicyjna obskuga, mozliwosc naprawde dobrego usytuwanie sie w fotelu kierowcy - spalanie od 5 do 11 litrow zalezy od nogi tempa warunkow, mi w miescie udaje sie zejsc do 8,3 ale wtedy lagonie jade ale nie oszukujmy sie agresywniejsze prowadzenie i te 9 -10 litrow spali trasa to 7 samochod obciazony tempo powyzej 110 nie przekraczasz setki spalisz 5,5 - 6 jadac rowno - skladanie tylnej kanapy jeden ruch i wszystko rowna podloga. Wady: W sumie glosna w porownaniu do konkurencji np audi a4 - korozja dla egzemplarzy przed liftem w polowie 2005r

Mazda 6 Sport 2002-2006 rok 2005

5.00

Użytkownik kristresor ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: świetne właściwości trakcyjne, design i wykończenie, system audio BOSE, klima, elektryczne szyby, lusterka, po prostu wszystko co niezbędne, u mnie jest jeszcze demontowalny hak :-) - niezawodność, bezawaryjność, bezproblemowe odpalanie przy temp -20C na niemal "padniętym akumulatorze" Wystarczy 1,5 obrotu rozrusznikiem i dieselek bardzo ładnie "klekocze" - Webasto, które jest genialnym rozwiązaniem na zimę :-) - niezłe przyspieszenie jak na motor 121KM i 6-cio stopniowa skrzynia - niezły dostęp pod maską celem wymiany części oraz pod podwoziem. Wady: moim zdaniem trochę za twarde sprzęgło, - pompa wspomagania ukł. kierowniczego - mogłaby być trochę lepiej dopracowana, chodzi o jeszcze lepsze wspomaganie - trzeszczący plastik na panelu środkowym pod wyświetlaczem podczas rozruchu silnika, ale to tylko zimą przy niskich temperaturach do momentu nagrzania kabiny - brak podgrzewanej przedniej szyby, choć w wersji z Webasto, po krótszej chwili po włączeniu nawiewu świetnie sobie z tym radzi

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota, Mazda i Denso utworzyły alians
Toyota, Mazda i Denso utworzyły alians
Trzech japońskich potentatów z rynku motoryzacyjnego założyło firmę EV C.A. Spirit Co. Nowy podmiot zajmie się pracami nad technologiami przeznaczonymi dla samochodów elektrycznych.
Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek? Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek?