1. Samochody
  2. Mazda
  3. 626
Mazda

Mazda 626 - Mazda 626

Mazda
Mazda 626

Średniej wielkości Mazda 626 pojawiła się na rynku w 1979 roku i przetrwała do 2002 roku, kiedy to zastąpiła ją Mazda 6. W ciągu 23 lat obecności na rynku pojawiło się sześć generacji 626, kolejno w latach 1983, 1988, 1992, 1997 oraz 2000.

Ocena użytkowników

Kup Mazda 626


 

Mazda 626 - opinie kierowców


Mazda 626 został oceniony 114 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.66 na 5 możliwych punktów. 96% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.66

Liczba ocen: 114

Czy warto kupić ten model: tak 96% nie 4%

 

Mazda 626 - awaryjność




65% Brak usterek


23% Nieznaczne usterki


12% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (36.20%), elektryka, elektronika,oświetlenie (23.70%), silnik, układ wydechowy (17.60%)

 

Mazda 626 - spalanie


Użytkownicy modelu Mazda 626 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
114
49
33
32
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9.1
9.2
11.1
7.1
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.3
7.2
8.9
5.8

 

Informacje o samochodach Mazda 626

Mazda 6 vs 626: Spotkanie po latach

testy porównawcze 10-07-2015

Stara Mazda 626, a jednak zupełnie nowa – trafił do nas egzemplarz z roku 1986 o przebiegu... 21 km. Po prostu musieliśmy go porównać ze współczesną „szóstką”. Zapis podróży w czasie i w przestrzeni.

Filmy i galerie samochodów Mazda 626

Opinie i dyskusje o samochodach Mazda 626

mazda 626 rok1996 1,8benzyna-gaz

Witam, Ja mam takie objawy (wskakuje na 2ooo po chwili spada do niskich a po chwili znow na 2000) w momencie jak mam za mało płynu chłodnicowego w układzie w mojej Madzi 626 1,8L. Pierwszy raz to zauważyłem po wymianie chłodnicy i si eokazalo, że układ był zapowietrzony. Wówczas obroty świrują bo tworzy się poduszka powietrza w układzie. Czujnik temperatury przez ta poduszkę powietrza w układzie chłodzenia widzi, że silnik jest zimny i włącza automatyczne ssanie po czym prz wyzszych obrotach ta poduszka jest przedmuchiwana i obroty spadaja - ssanie sie wylacza no i znow tworzy sie poduszka i tak w kolko. Mozesz zaczac od sprawdzenia poziomu płynu ... Pozdro czytaj więcej

mazda 626 rok1996 1,8benzyna-gaz

Nie miałeś, przed pojawieniem się tych wysokich obrotów, eksplozji gazu? Możliwe, że uszkodził się przepływomierz powietrza. Co prawda powinien on znajdować się za "klapą bezpieczeństwa", ale mogła ona nie przytrzymać podmuchu eksplozji. Miałem podobne objawy w swojej madzi i diagnoza w serwisie wykazała uszkodzenie tego przepływomierza, po wymianie problem ustąpił. Ale to tylko takie moje przypuszczenia, fachowcem nie jestem :) czytaj więcej

Mazda 626

Witam wszystkich ! Jestem posiadaczką Mazdy 626 benzyna-gaz i mam problem Mój samochód ostatnio wariuję Jeżdżąc na benzynie obroty sięgają mi 2000 tysięcy a mało tego kiedy samochód jest na luzie samochód sam dodaje sobie gazu gdzie obroty sięgają nawet 3000 tysięcy Nie wiem co się dzieje Jest jeszcze jeden problem Nie jeżdżę w ogóle na gazie bo na każdym skrzyżowaniu mi gaśnie i nie mogę go później odpalić POMÓŻCIE agak79@orange.pl Z góry dziękuję czytaj więcej

Robert o Mazda 626 1999-2002

Mazda 626 sedan to jedna z ciekawszych propozycji rodzinnej limuzyny. Świetne auto reprezentacyjne i firmowe. Klasycznie elegancka, kompletnie bezawaryjna. Rewelacyjne osiągi i komfort z silnikiem benzynowym. Porażka z dieslem - traktor, skomplikowany i drogi w naprawie. Troszkę lepiej wychodzi diesel z Mondeo, ale w PL jest problematyczny w naprawie. Nigdy nie poleciłbym diesla w 626. Niezbyt udane stylistycznie kombi i hatchback. Zwaliste i nieproporcjonalne, ale chodziło o funkcjonalność. Szkoda że Mazda nie zaprosiła Włochów do stylizacji. 626 benzyna - najlepsza wśród "japończyków" jakie miałem w Polsce. Z Fordem jej nie po drodze. Z opisów sprzedających widać że niewiele o 626 wiedzą. Mylą silniki, moc, wersje nadwozia, hatchback podpisują jako sedan. Trzeba uważnie czytać, bo opisy rozmijają się z rzeczywistością. Szkoda że już minęła epoka 626. czytaj więcej

kamiV o Mazda 626 1992-1997

Jestem dość mlodym stażem kierowcą, ale pomimo to posiadam duże doświadczenie w prowadzeniu auta. Moj mąż jest kierowcą ponad 20 lat i jego zdanie na temat Naszego auta jest identyczne jak moje. A mianowicie: Nasza Mazdka jest z 1993r.pomimo, że jest "pełnoletnia" i ma przebieg prawie 350 000 "chodzi" bez zarzutów dlatego też szkoda nam odstawić ją na emeryturę, aczkolwiek zasłużoną.Tym autkiem na "5- tce" mogę wyprzedzać, pomimo, że jest na gaz). Przestrzeń w aucie jest imponująca+duży bagażnik. Pomimo,ze auto jest długie jest bardzo zwrotne, ponieważ ma świetny skręt kół- dzięki czemu zaparkujesz niemal wszędzie byle było miejsce hehe. Jedyny minus- dość niskie zawieszenie,ale to jest nic wobec plusów. Nasze kolejne auto będzie z pewnością mazdą, tylko, że nowszym modelem oczywiście :)POLECAM czytaj więcej

Piotr o Mazda 626 1992-1997

Bardzo dobry samochod za rozsadna cene ( w stosunku do innych marek z tego segmentu ) Trafiając na zadbany egzemplarz z wiadomym pochodzeniem i w miare udokumentowana historia nie nalezy sie bac duzych przebiegow zarejestrowanych na liczniku. Czesci ogolnie dostepne zarowno nowe fabryczne , rzemieslnicze jak i uzywane. Średnie spalanie okolo 7 litrow w zaleznosci od stylu jazdy. Jak na tak duzy , przestronny i ciezki samochod nie jest to dramatyczne. Wad ma niewiele. duzo jezdzilem roznymi markami zarowno nowymi samochodami jak i kilkuletnimi a madzia pomino prawie 15 lat i przebiegu 260 tys km prezentuje sie bardzo dobrze. Świetnie sie ja prowadzi i nie wymaga czestych odwiedzin w warsztacie. Podsumowujac - zawsze zalezy jak sie trafi. Jezdzilem matizem ktorym zrobilem 250 tys km i tezs byl niezawodny wiec nie mozna generalizowac. Pozdrawiam uzytkownikow 626 czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen T-Cross z hiszpańskiej fabryki
Nowy Volkswagen T-Cross z hiszpańskiej fabryki
Hiszpańskie zakłady Volkswagen Nawara będą produkować Volkswagena T-Crossa, nowego kompaktowego SUV-a niemieckiej marki. Poinformował o tym kilka dni temu dr Andreas Tostmann, szef działu Produkcji i Logistyki Volkswagena.