1. Samochody
  2. Mazda
  3. Raport awaryjności

Mazda - Raport awaryjności

Mazda
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów marki Mazda opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach modeli Mazda. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Mazda psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz model samochodu marki Mazda.

Awaryjność samochodów marki Mazda

Raport TUV 2015: Niemieckie i Toyoty najmniej awaryjne

Aktualności 14-11-2014

Awaryjność jest jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę podczas wyboru samochodu. Zwłaszcza, gdy rozważamy zakup używanego auta. Dzięki specjalistom z TUV jest szansa, że wybierzemy takie modele, które psują się rzadziej.

Mazda - najmniej i najwięcej usterek:

Najmniej usterek - raport awaryjności 2012

Mazda 2 typ: DE

Mazda 2 - Raport awaryjności

 

94% nie miało żadnych usterek

Najwięcej usterek - raport awaryjności 2012

Mazda Demio typ: DW

Mazda Demio - Raport awaryjności

 

64% nie miało żadnych usterek

Awarie w samochodach marki Mazda

Mazda 121 - raport awaryjności 2006

Przebadano samochód model: Mazda, 121

Wynik ogólny: 41% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15%), zawieszenie (14%), układ elektryczny (12%)

Mazda 2 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 2, DE

Wynik ogólny: 94% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (3%), układ wydechowy (2%), silnik, układ wydechowy (1%)

Mazda 3 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 3, BK

Wynik ogólny: 76% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (38%), układ wydechowy (11%), układ hamulcowy (9%)

Mazda 323 - raport awaryjności 2008

Przebadano samochód model: Mazda, 323, BJ

Wynik ogólny: 75% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (20%), elektryka, elektronika, oświetlenie (15%), układ jezdny, układ kierowniczy (11%)

Mazda 5 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 5, CR1

Wynik ogólny: 78% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (21%), układ wydechowy (15%), układ hamulcowy (7%)

Mazda 6 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 6, GH

Wynik ogólny: 88% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (12%), układ hamulcowy (8%), układ wydechowy (2%)

Mazda 626 - raport awaryjności 2008

Przebadano samochód model: Mazda, 626, GD / GC / GF/GW /GE / GV

Wynik ogólny: 65% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (36%), elektryka, elektronika, oświetlenie (24%), silnik, układ wydechowy (18%)

Mazda Demio - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, Demio, DW

Wynik ogólny: 64% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (39%), układ hamulcowy (28%), silnik, układ wydechowy (15%)

Mazda MX-5 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, MX-5, NC1 , NC1E

Wynik ogólny: 88% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (8%), elektryka, elektronika, oświetlenie (8%), układ wydechowy (2%)

Mazda Premacy - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, Premacy, CP

Wynik ogólny: 66% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (43%), układ wydechowy (28%), układ hamulcowy (19%)

Mazda RX-8 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, RX-8, SE

Wynik ogólny: 79% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (16%), układ hamulcowy (11%), silnik, układ wydechowy (8%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Wielu kierowców długo czekało na taką możliwość. Usługa umożliwiająca sprawdzenie liczby punktów karnych jest już praktycznie gotowa. Jednak premiera nastąpi prawdopodobnie później niż to komunikowano.
Nowy Citroen C3 Nowy Citroen C3