1. Samochody
  2. Mazda
  3. Raport awaryjności

Mazda - Raport awaryjności

Mazda
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów marki Mazda opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach modeli Mazda. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli Mazda psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz model samochodu marki Mazda.

Awaryjność samochodów marki Mazda

Raport TUV 2015: Niemieckie i Toyoty najmniej awaryjne

Aktualności 14-11-2014

Awaryjność jest jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę podczas wyboru samochodu. Zwłaszcza, gdy rozważamy zakup używanego auta. Dzięki specjalistom z TUV jest szansa, że wybierzemy takie modele, które psują się rzadziej.

Mazda - najmniej i najwięcej usterek:

Najmniej usterek - raport awaryjności 2012

Mazda 2 typ: DE

Mazda 2 - Raport awaryjności

 

94% nie miało żadnych usterek

Najwięcej usterek - raport awaryjności 2012

Mazda Demio typ: DW

Mazda Demio - Raport awaryjności

 

64% nie miało żadnych usterek

Awarie w samochodach marki Mazda

Mazda 121 - raport awaryjności 2006

Przebadano samochód model: Mazda, 121

Wynik ogólny: 41% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15%), zawieszenie (14%), układ elektryczny (12%)

Mazda 2 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 2, DE

Wynik ogólny: 94% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (3%), układ wydechowy (2%), silnik, układ wydechowy (1%)

Mazda 3 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 3, BK

Wynik ogólny: 76% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (38%), układ wydechowy (11%), układ hamulcowy (9%)

Mazda 323 - raport awaryjności 2008

Przebadano samochód model: Mazda, 323, BJ

Wynik ogólny: 75% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (20%), elektryka, elektronika, oświetlenie (15%), układ jezdny, układ kierowniczy (11%)

Mazda 5 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 5, CR1

Wynik ogólny: 78% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (21%), układ wydechowy (15%), układ hamulcowy (7%)

Mazda 6 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, 6, GH

Wynik ogólny: 88% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (12%), układ hamulcowy (8%), układ wydechowy (2%)

Mazda 626 - raport awaryjności 2008

Przebadano samochód model: Mazda, 626, GD / GC / GF/GW /GE / GV

Wynik ogólny: 65% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (36%), elektryka, elektronika, oświetlenie (24%), silnik, układ wydechowy (18%)

Mazda Demio - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, Demio, DW

Wynik ogólny: 64% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (39%), układ hamulcowy (28%), silnik, układ wydechowy (15%)

Mazda MX-5 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, MX-5, NC1 , NC1E

Wynik ogólny: 88% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (8%), elektryka, elektronika, oświetlenie (8%), układ wydechowy (2%)

Mazda Premacy - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, Premacy, CP

Wynik ogólny: 66% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (43%), układ wydechowy (28%), układ hamulcowy (19%)

Mazda RX-8 - raport awaryjności 2012

Przebadano samochód model: Mazda, RX-8, SE

Wynik ogólny: 79% aut bez usterek

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika, oświetlenie (16%), układ hamulcowy (11%), silnik, układ wydechowy (8%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jaguar E-Pace - materiał na bestseller
Jaguar E-Pace - materiał na bestseller
Brytyjski producent stawia na SUV-y. Najpierw na rynku zadebiutował model F-Pace, a teraz przyszedł czas na mniejszego brata - E-Pace. Nowy Jaguar zadebiutował wczoraj w Londynie, a lada moment pojawi się w salonach.
Gotowy na podróż? Rozwiąż quiz Gotowy na podróż? Rozwiąż quiz