1. Samochody
  2. Maruti
  3. Testy zderzeniowe

Maruti - Testy zderzeniowe

Maruti
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Maruti. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

BMW Seria 2

Przebadano model Seria 2 1.5 Base, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1320kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Alfa Romeo 159

Przebadano model 159 1.9 JTD 'Progresion' LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1552kg

BMW i3

Przebadano model i3 standard trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1250kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Touareg

Przebadano model Touareg 2,5 TDi (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2004, masa 2254kg

Nissan Almera

Przebadano model Almera 1.8 Luxury (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

Rover R 75

Przebadano model R 75 1.8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2000, masa 1330kg

Volkswagen Tiguan

Przebadano model Tiguan VW Tiguan 2.0 diesel 'Trend'/'Fun', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Tucson

Przebadano model Tucson 2.0 VGT diesel, 4WD, nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2006

Seat Toledo

Przebadano model Toledo Skoda Rapid 1.2TSI 'Ambition', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1093kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Idea

Przebadano model Idea 1,4 Dynamic, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1155kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Autostrada A2  - ruszy odcinek z Mińska Maz. do Siedlec
Autostrada A2 - ruszy odcinek z Mińska Maz. do Siedlec
Minister Infrastruktury i Budownictwa Andrzej Adamczyk poinformował o podpisaniu umowy na wykonanie koncepcji programowej dla kolejnego fragmentu autostrady A2. Dzięki temu powstanie dokumentacja niezbędna do ogłoszenia przetargu.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross