1. Samochody
  2. Maruti
  3. Testy zderzeniowe

Maruti - Testy zderzeniowe

Maruti
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Maruti. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen up!

Przebadano model up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, kurtyny powietrzne

Suzuki Swift

Przebadano model Swift 1,3 GLA LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1010kg

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

Mercedes Klasa ML

Przebadano model Klasa ML Mercedes Benz ML320 CDI, nadwozie duźy terenowy 4x4, klasa terenowy, rok modelowy 2008, masa 2204kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Micra

Przebadano model Micra 1,2 S (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 975kg

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chevrolet Captiva

Przebadano model Captiva , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, masa 1905kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda Accord

Przebadano model Accord 2,0 Sport (RHD), nadwozie 4-drzwiowy, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1385kg

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Ford Transit i inne premiery targów IAA w Hanowerze
Nowy Ford Transit i inne premiery targów IAA w Hanowerze
Podczas targów IAA w Hanowerze Ford zaprezentuje nową gamę modelu Transit – po raz pierwszy w wersji hybrydowej. Co jeszcze zobaczymy na targach?
Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp